Helemaal het einde (rtl4)
zaterdag 17 juni 2017 om 11:58
Toch niet de bubbels van de Posjes bij het ontbijt?Pluisi schreef: ↑17-06-2017 00:18Camping van Addy, 2 personen zelf je tent meenemen: 45 euro per nacht, wil je nog ontbijten kost dat 12 euro pp
Cabana 2 personen is 75 euro+ 24 euro ontbijt
Pittige prijzen, een luxe camping in Ned. voor 2 pers. Is ca. 30 euro per nacht
En voor gebruik wasmachine rekenen ze 12 euro!!!
Je krijgt wel one minute of fame met je kop op tv op de camping.
zaterdag 17 juni 2017 om 12:05
zaterdag 17 juni 2017 om 12:25
Zodra het nieuwe van die Possen af is of Helemaal Het Einde in n volgend seizoen zit is de lol van die Poswijn echt wel er af. En kunnen ze dan de rest van hun leven in een veel te duur appartement in Santiago teren op die verkoop van n paar maanden?
Jaren terug had je Mijn tent is top ofzo, dat werd gewonnen door Coquille in Den Bosch. Een jaar liep dat geweldig want hey het waren die winnaars van dat tv programma en iedereen boekte daar. Twee jaar later was het restaurant failliet omdat het nieuwe er wel af was en het gewoon een zoveelste restaurant in den bosch werd. Dat gaat die Possen ook gebeuren. Die importeur ziet nu markt want iedereen kijkt en wil n Pos wijn. Maar is dat in 2018-2019 nog zo? Vast niet.
Zelfde voor Addy, met zijn stroopwafels, 1 tent en 1 Cabana. Ik denk dat die het jaar niet eens vol maken.
Jeroen zou ik niet weten, hangt van de betrouwbaarheid van dat Chileense koppel af.
Jaren terug had je Mijn tent is top ofzo, dat werd gewonnen door Coquille in Den Bosch. Een jaar liep dat geweldig want hey het waren die winnaars van dat tv programma en iedereen boekte daar. Twee jaar later was het restaurant failliet omdat het nieuwe er wel af was en het gewoon een zoveelste restaurant in den bosch werd. Dat gaat die Possen ook gebeuren. Die importeur ziet nu markt want iedereen kijkt en wil n Pos wijn. Maar is dat in 2018-2019 nog zo? Vast niet.
Zelfde voor Addy, met zijn stroopwafels, 1 tent en 1 Cabana. Ik denk dat die het jaar niet eens vol maken.
Jeroen zou ik niet weten, hangt van de betrouwbaarheid van dat Chileense koppel af.
zondag 18 juni 2017 om 20:11
Dat meen je niet!!!! Delen door 3 lijkt me eerder een reëel bedrag voor daar en wat je krijgtPluisi schreef: ↑17-06-2017 00:18Camping van Addy, 2 personen zelf je tent meenemen: 45 euro per nacht, wil je nog ontbijten kost dat 12 euro pp
zondag 18 juni 2017 om 20:13
Serieus? Wat een geld voor een camping waar nauwelijks iets te doen is in de nabije omgeving en een stof bende.Pluisi schreef: ↑17-06-2017 00:18Camping van Addy, 2 personen zelf je tent meenemen: 45 euro per nacht, wil je nog ontbijten kost dat 12 euro pp
zondag 18 juni 2017 om 20:32
Hahaha dat klinkt meer als de prijs per week...Pluisi schreef: ↑17-06-2017 00:18Camping van Addy, 2 personen zelf je tent meenemen: 45 euro per nacht, wil je nog ontbijten kost dat 12 euro pp
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
maandag 19 juni 2017 om 20:20
Zin in straks
Ik vind het leuk dat de possen een appartement gaan huren.
Ik vind het geen rare investering. Ze zijn wel zo slim om hun andere huis te gaan verhuren. En werkte Ilona niet parttime erbij?
Hun verkoper adverteert momenteel vol op rtl4, dus de centen zullen snel gaan binnen stromen. En wat dan nog als dat stopt?
Kijk naar de stroopwafel types, die gaan vanavond hun laatste geld investeren! Die hebben nog amper wat bereikt en kunnen genieten van het leven.
Ik heb ook geen goed gevoel bij de yoga investering. Ik gun ze het wel!
Maar volgens mij gaan ze administratie en een bedrijf runnen niet leuk vinden. Veelste zakelijk.
Ik vind het leuk dat de possen een appartement gaan huren.
Ik vind het geen rare investering. Ze zijn wel zo slim om hun andere huis te gaan verhuren. En werkte Ilona niet parttime erbij?
Hun verkoper adverteert momenteel vol op rtl4, dus de centen zullen snel gaan binnen stromen. En wat dan nog als dat stopt?
Kijk naar de stroopwafel types, die gaan vanavond hun laatste geld investeren! Die hebben nog amper wat bereikt en kunnen genieten van het leven.
Ik heb ook geen goed gevoel bij de yoga investering. Ik gun ze het wel!
Maar volgens mij gaan ze administratie en een bedrijf runnen niet leuk vinden. Veelste zakelijk.
maandag 19 juni 2017 om 20:47
Zeker niet voor de bedragen die hun vragen.Sabeltandcavia schreef: ↑19-06-2017 20:46Die bezoekers van de website zijn echt geen potentiële klanten hoor.
maandag 19 juni 2017 om 20:51
Beetje naïef zijn ze wel.Sabeltandcavia schreef: ↑19-06-2017 20:46Die bezoekers van de website zijn echt geen potentiële klanten hoor.
maandag 19 juni 2017 om 21:04
Ja lijkt mij ook. Maar ze kunnen het wel verhuren als het straks weer zomer is.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
maandag 19 juni 2017 om 21:14
Klopt tante van mij heeft er jaren gewoond je bent beter af op de pampaAlejandraLaura schreef: ↑19-06-2017 20:58Ik zou voor geen goud in Santiago willen wonen, het is daar zoo smerig. Erger dan waar ze nu zitten.