Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

maandag 19 juni 2017 om 18:06

maandag 19 juni 2017 om 18:51
Deze van mavala vind ik heel mooiHasseSimonsdochter schreef: ↑18-06-2017 16:20Hoi dames,
Heeft iemand van jullie een tip voor een mooie koraal lipstick (en nagellak)? Liefst een budgetmerk.
Kleur 118 en kleur 72 heb ik ook maar die is donkerder.
Coral queen 620 van rimmel, maar ik weet niet of dat nog verkrijgbaar is.

Nu zijn alleen wat mattere tinten in, maar die staan me niet. Deze lipstick staat op mij heel anders dan op de foto. Veel dekkender .
dinsdag 20 juni 2017 om 06:14
dinsdag 20 juni 2017 om 15:39
Fijn Francieneke! Bij mij werkt het wimperserum ook als een tierelier. Ik gebruik het misschien twee keer per week maar ik krijg er echt langere wimpers van. Helaas niet dikker of donkerder. Het is nu zo dat als ik mascara op heb dat je ziet dat de uiteindes van mijn wimper tegen mijn huid boven mijn ogen komt. Ook zijn de haartjes aan de binnenkant en buitenkant van mijn ogen een stukje langer. Niet meer van die korte haartjes van een halve millimeter lang.
Poep, wie heeft jou gescheten?

dinsdag 20 juni 2017 om 16:54
Als je het alleen op je benen smeert nietAardbeitje2805 schreef: ↑20-06-2017 15:54Ik zag net de tip om ipv scheerschuim kokosolie te gebruiken. Verandert daarmee je badkamer dan niet in een glibber-glijbaan? Geen zin om drie keer per week te boenen met allesreiniger of groene zeep![]()

dinsdag 20 juni 2017 om 17:18
Hoe gebruik jij mac strobe precies?lalalief schreef: ↑17-06-2017 21:51Ook van mij even een update over wat ik tot nu toe heb gebruikt:
Vitis en 3D tandenborstel: prima, ik had al witte tanden en nu nog een tintje lichter + mooi schoon. Ik wissel af met "gewone" tandpasta.
Kruidvat wimperserum. Goed en werkte bij mij vrij snel (in tegenstelling tot careprost)
Collistar: mooi tint, brengt makkelijk aan. Wel heb ik wat grovere poriën die normaal niet opvallen en nu wel. Heb het idee dat het bruin er wat in gaat zitten.
The ordinary producten. Bevallen heel goed!
Revolution vivid baked: mooi, lijkt op soft en gentle van MAC.
Verder gebruik ik ook kokosolie en daar ben ik al jaren erg tevreden over. Gebruik het ook als "scheerschuim"
Nivea aftershave als make up primer werkt bij mij erg goed.
NYX setting spray (met shine) vind ik goed en mooi. Zo ook de nieuwe vloeibare foundation.
L'Oréal infalible foundation Total cover vind ik heel mooi en dekkend (gebruik ik wanneer mijn huid wat onrustig is)
MAC strobe crème vind ik een heel mooie glans hebben.
Anastasia dip brow beste make up product ooit gekocht (met kwastje) heel precies, blijft goed zitten en gaat lang mee. Wel moet je er wat handig mee zijn.
Vast nog meer maar kom ik even niet op.

dinsdag 20 juni 2017 om 21:35
Ik breng eerst mijn foundation en blush aan, vervolgens dep ik de strobe cream met mijn beauty blender op mijn jukbeenderen, voorhoofd en neus.
Ik meng het ook regelmatig door mijn foundation voor een totale glow.
woensdag 21 juni 2017 om 13:49
Lipstick gebruik ik niet, maar wat betreft de nagellak: ik ben dol op Coralicious van Rimmel. Superzomerse tenen!HasseSimonsdochter schreef: ↑18-06-2017 16:20Hoi dames,
Heeft iemand van jullie een tip voor een mooie koraal lipstick (en nagellak)? Liefst een budgetmerk.
blue as ice

woensdag 21 juni 2017 om 14:48
Ik heb hetzelfde met die voor het gezicht. Doet helemaal niks, ook niet als ik het er rijkelijk puur opsmeer. Snap er niks van.Dromepretje schreef: ↑18-06-2017 15:55@ Poeder, bedankt voor je toelichting.
De collistar Body Legs Magic Drops doen helemaal niets op mijn armen en benen. Na verschillende keren mengen met bodylotion heb ik het er puur opgesmeerd, maar ook verkleurt het niet. Hebben meer mensen deze ervaring?

woensdag 21 juni 2017 om 18:05
http://www.voedingscentrum.nl/encyclope ... ine-e.aspxKrulliebollie73 schreef: ↑21-06-2017 16:56Een vraag voor de vitamine E slikkers. Welke werkt het beste tegen een droge huid? Ik las namelijk de 200 hier maar er is ook een 400 variant. Is die niet beter? Zijn die van Holland & Barett goed?
Gezondheidseffecten
Tekorten aan vitamine E komen in Nederland voor zover bekend niet voor. Alleen bij zeer ernstige stoornissen in de opname van voedingsstoffen kan een vitamine E-tekort optreden. Een ernstig vitamine E tekort kan leiden tot bloedarmoede, neurologische symptomen en spierzwakte.
Te veel aan vitamine E is niet schadelijk. Alleen kan de bloedstolling van mensen met een vitamine K-tekort en mensen die behandeld worden met bloedverdunners, worden beïnvloed.
Als bovengrens voor een aanvaardbare veilige inneming van vitamine E geldt:
300 milligram per dag voor volwassenen
De dagelijkse aanbevolen hoeveelheid is 8 mg per dag. En dan vraag jij je nog af of je 400 mg nodig hebt?

Als je echt last hebt van een droge huid, kun je veel beter een keer langs je huisarts in plaats van zelf maar wat gaan rotzooien met allerlei vitamines die je waarschijnlijk niet eens nodig hebt als je enigszins normaal eet en drinkt.