Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Hoi dames,
Heeft iemand van jullie een tip voor een mooie koraal lipstick (en nagellak)? Liefst een budgetmerk.
Ik heb nog wel een tip voor droge scheenbenen. Bij mij was het echt drama, nam in de zomer zelfs olie mee in m'n handtas naar werk om tussendoor te smeren. En dan nog witte droge schilfers. Sinds ik douche met Neutral douchegel heb ik er veel minder last van.
Alle reacties Link kopieren
Geen budget wel topper: mac see sheer en essie clambake
Kruidvat summer bronze self tan grote tube,super kleurtje en ook snel :heart:
Oja,ingescheurde nagel plaak ik met sec lijm... Soms scheuren mijn nagels halverwege de nagel zo irri (6) met een sec lijm zo verholpen!!! :cheer2:
Twobirds2 schreef:
18-06-2017 19:14
Oja,ingescheurde nagel plaak ik met sec lijm... Soms scheuren mijn nagels halverwege de nagel zo irri (6) met een sec lijm zo verholpen!!! :cheer2:

Ja met een stukje theezakje en een druppeltje secondenlijm :worship:
Als je wint heb je vrienden...
Met een theezakje? Haha ik doe het met een puntje van een tandenstokertje :-D
Klein stukje uit een ongebruikt theezakje knippen op je nagel en daar een druppeltje secondenlijm erop
Als je wint heb je vrienden...
HasseSimonsdochter schreef:
18-06-2017 16:20
Hoi dames,
Heeft iemand van jullie een tip voor een mooie koraal lipstick (en nagellak)? Liefst een budgetmerk.
Deze van mavala vind ik heel mooi

Afbeelding

Kleur 118 en kleur 72 heb ik ook maar die is donkerder.

Coral queen 620 van rimmel, maar ik weet niet of dat nog verkrijgbaar is.

Afbeelding

Nu zijn alleen wat mattere tinten in, maar die staan me niet. Deze lipstick staat op mij heel anders dan op de foto. Veel dekkender .
Ik neem mijn woorden terug over de biodermal couperose crème. Mijn wangen zijn echt veel minder rood! Ik gebruik hem nu in combinatie met de biodermal anti-aging-olie tegen de droogheid, en dat is een fijne combinatie. Benieuwd of het in de winter ook zo is...
Fijn Francieneke! Bij mij werkt het wimperserum ook als een tierelier. Ik gebruik het misschien twee keer per week maar ik krijg er echt langere wimpers van. Helaas niet dikker of donkerder. Het is nu zo dat als ik mascara op heb dat je ziet dat de uiteindes van mijn wimper tegen mijn huid boven mijn ogen komt. Ook zijn de haartjes aan de binnenkant en buitenkant van mijn ogen een stukje langer. Niet meer van die korte haartjes van een halve millimeter lang.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik zag net de tip om ipv scheerschuim kokosolie te gebruiken. Verandert daarmee je badkamer dan niet in een glibber-glijbaan? Geen zin om drie keer per week te boenen met allesreiniger of groene zeep ;)
Aardbeitje2805 schreef:
20-06-2017 15:54
Ik zag net de tip om ipv scheerschuim kokosolie te gebruiken. Verandert daarmee je badkamer dan niet in een glibber-glijbaan? Geen zin om drie keer per week te boenen met allesreiniger of groene zeep ;)
Als je het alleen op je benen smeert niet :proud: Ik wrijf er gewoon mijn benen rijkelijk mee in en dan met het mesje erover. Klaar. Afspoelen hoeft niet (enkel het mesje even onder de warme kraan). Wel je benen nawrijven zodat de kokosolie weer goed verdeeld is.
lalalief schreef:
17-06-2017 21:51
Ook van mij even een update over wat ik tot nu toe heb gebruikt:

Vitis en 3D tandenborstel: prima, ik had al witte tanden en nu nog een tintje lichter + mooi schoon. Ik wissel af met "gewone" tandpasta.

Kruidvat wimperserum. Goed en werkte bij mij vrij snel (in tegenstelling tot careprost)

Collistar: mooi tint, brengt makkelijk aan. Wel heb ik wat grovere poriën die normaal niet opvallen en nu wel. Heb het idee dat het bruin er wat in gaat zitten.

The ordinary producten. Bevallen heel goed!

Revolution vivid baked: mooi, lijkt op soft en gentle van MAC.

Verder gebruik ik ook kokosolie en daar ben ik al jaren erg tevreden over. Gebruik het ook als "scheerschuim"

Nivea aftershave als make up primer werkt bij mij erg goed.

NYX setting spray (met shine) vind ik goed en mooi. Zo ook de nieuwe vloeibare foundation.

L'Oréal infalible foundation Total cover vind ik heel mooi en dekkend (gebruik ik wanneer mijn huid wat onrustig is)

MAC strobe crème vind ik een heel mooie glans hebben.

Anastasia dip brow beste make up product ooit gekocht (met kwastje) heel precies, blijft goed zitten en gaat lang mee. Wel moet je er wat handig mee zijn.

Vast nog meer maar kom ik even niet op.
Hoe gebruik jij mac strobe precies?
Zijn bij jullie bourjois cosmetica ook bij etos en kruidvat verdwijnen?

Echt jammer ze hebben hele goede eyeliner...
Staat nog wel gewoon op de website van Kruidvat.
Bourjois verkopen ze bij de Bijenkorf.
Dank u dames! :daisy:
mademoiselle83 schreef:
20-06-2017 17:18
Hoe gebruik jij mac strobe precies?

Ik breng eerst mijn foundation en blush aan, vervolgens dep ik de strobe cream met mijn beauty blender op mijn jukbeenderen, voorhoofd en neus.

Ik meng het ook regelmatig door mijn foundation voor een totale glow.
HasseSimonsdochter schreef:
18-06-2017 16:20
Hoi dames,
Lipstick gebruik ik niet, maar wat betreft de nagellak: ik ben dol op Coralicious van Rimmel. Superzomerse tenen!
blue as ice
Dromepretje schreef:
18-06-2017 15:55
@ Poeder, bedankt voor je toelichting.

De collistar Body Legs Magic Drops doen helemaal niets op mijn armen en benen. Na verschillende keren mengen met bodylotion heb ik het er puur opgesmeerd, maar ook verkleurt het niet. Hebben meer mensen deze ervaring?
Ik heb hetzelfde met die voor het gezicht. Doet helemaal niks, ook niet als ik het er rijkelijk puur opsmeer. Snap er niks van.
Een vraag voor de vitamine E slikkers. Welke werkt het beste tegen een droge huid? Ik las namelijk de 200 hier maar er is ook een 400 variant. Is die niet beter? Zijn die van Holland & Barett goed?
Krulliebollie73 schreef:
21-06-2017 16:56
Een vraag voor de vitamine E slikkers. Welke werkt het beste tegen een droge huid? Ik las namelijk de 200 hier maar er is ook een 400 variant. Is die niet beter? Zijn die van Holland & Barett goed?
http://www.voedingscentrum.nl/encyclope ... ine-e.aspx

Gezondheidseffecten

Tekorten aan vitamine E komen in Nederland voor zover bekend niet voor. Alleen bij zeer ernstige stoornissen in de opname van voedingsstoffen kan een vitamine E-tekort optreden. Een ernstig vitamine E tekort kan leiden tot bloedarmoede, neurologische symptomen en spierzwakte.

Te veel aan vitamine E is niet schadelijk. Alleen kan de bloedstolling van mensen met een vitamine K-tekort en mensen die behandeld worden met bloedverdunners, worden beïnvloed.

Als bovengrens voor een aanvaardbare veilige inneming van vitamine E geldt:
300 milligram per dag voor volwassenen

De dagelijkse aanbevolen hoeveelheid is 8 mg per dag. En dan vraag jij je nog af of je 400 mg nodig hebt? ;)

Als je echt last hebt van een droge huid, kun je veel beter een keer langs je huisarts in plaats van zelf maar wat gaan rotzooien met allerlei vitamines die je waarschijnlijk niet eens nodig hebt als je enigszins normaal eet en drinkt.
Taralina schreef:
21-06-2017 14:48
Ik heb hetzelfde met die voor het gezicht. Doet helemaal niks, ook niet als ik het er rijkelijk puur opsmeer. Snap er niks van.
Die voor het gezicht doet het bij mij dan weer wel, raar maar waar.
Nog maar weer even over Superlash van het Kruidvat....
Ik ben eind maart begonnen en nu heb ik echt superwimpers. Je ziet ze groeien. Blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven