Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 juni 2017 om 13:04
Bizar dat jij gewist werd. Sloeg echt nergens op, terwijl zij zat te zuigen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 21 juni 2017 om 13:05
Ik weet niet of ze verzwaard zijn of dat het er aan ligt wie er achter de knoppen zit, maar paar dagen geleden zei iemand voor de grap " trut!" tegen mij. Zat verder niks achter. Mocht niet, want het was " schelden". Het werd gegumd, dus geen ban, maar vond het erg suf. In mijn quote bleef het trouwens gewoon staan.
woensdag 21 juni 2017 om 13:05
Het is een seks topic of niet natuurlijk.
woensdag 21 juni 2017 om 13:07
Ik werd gewist omdat ik op haar (is het een zij trouwens?) reageerde, zonder haar postings sloegen mijn reacties nergens op. Ben wel blij dat de "provoceren" verandert is in "off topic" want ik provoceerde niet volgens mij.blijfgewoonbianca schreef: ↑21-06-2017 13:04Bizar dat jij gewist werd. Sloeg echt nergens op, terwijl zij zat te zuigen.
Het was op de man maar ik vind het een zware straf!
woensdag 21 juni 2017 om 13:10
Ah ja. Mijn liefste forumvriendin en ik gebruikten woorden als qutteqop en klojo als koosnaampjes. Ik heb in een deuk gelegen toen ik daar een keer een 24 ban voor kreeg. Na uitleg werd het teruggedraaid, dat dan weer wel.Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 13:05paar dagen geleden zei iemand voor de grap " trut!" tegen mij. Zat verder niks achter. Mocht niet, want het was " schelden". Het werd gegumd, dus geen ban, maar vond het erg suf. In mijn quote bleef het trouwens gewoon staan.
woensdag 21 juni 2017 om 13:11
Vooral qutteqop( lief!) Slaat nergens op, want het is niet eens goed geschreven.
woensdag 21 juni 2017 om 13:12
Beetje...blijfgewoonbianca schreef: ↑21-06-2017 13:12Als ik dit topic aanklik kom ik steeds op pagina 24. Gisteren steeds op twee. Is dit nu een verbetering of niet?
woensdag 21 juni 2017 om 13:17
woensdag 21 juni 2017 om 13:23
Moet ik er wel even bij zeggen dat ik helaas ook behept ben met het regionale gebrek aan stijl en modekennis. Gewoon echt. Ik lijk een vrouw van de wereld enzo, maar ik snap er niets van. Ik zou zielsgelukkig zijn als ik overal heen mocht in een fleecevest, ook al staat er Handelsonderneming Onrust op, of de naam van een of ander dakdekkersbedrijf.Eleonora-1 schreef: ↑21-06-2017 12:13En op dat fleecevest staat dan de naam van een bedrijf.
Restaurant Thijs & Aafke, of Geres Sierbestratingen bijvoorbeeld of Welkoop.
Sounds like home....