Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Heb je nog meer fotos van jezelf Bgb toen je dacht dat de meeting op een nudisten camping plaats zou vinden?
feow schreef:
21-06-2017 20:19
Wat een gek plaatje. Hoe verder ik het bovenlijf wegscroll, hoe meer kont ik zie en hoe meer ik mezelf herken.
Bij mij denken ze ook altijd dat ik te hard ben gaan zitten :hug:
Ik ga maar weer eens wat doen. En stop met die pbs met excuses bgb! Of openbaar doen of helemaal niet.
Ana_Isabel_ schreef:
21-06-2017 20:23
Ik ga maar weer eens wat doen. En stop met die pbs met excuses bgb! Of openbaar doen of helemaal niet.
Als mijn PB functie het doet gaat de vlag uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
FiIee schreef:
21-06-2017 20:17
Serieus?

Die heeft lef.
Ja en dan zegt ze ook nog ooh ik dacht dat het van mij was. Terwijl ze een half brood en een pakje kaas had gekocht. Echt sommige mensen :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ana_Isabel_ schreef:
Heb je nog meer fotos van jezelf Bgb toen je dacht dat de meeting op een nudisten camping plaats zou vinden?
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
blijfgewoonbianca schreef:
21-06-2017 20:23
Als mijn PB functie het doet gaat de vlag uit.
:HA: :bigkiss:
charlottew88 schreef:
21-06-2017 20:25
:HA:
Had jij nou naar mijn pups gevraagd lieverd?

Die gaan fantastisch.
Ze wandelen sinds vandaag de kamer door. Moeder en vader zijn steeds in de buurt.
Ik Facebook me elke dag gek met die beesten maar dat heb jij niet he? Facebook dus.
Toch?
Ana_Isabel_ schreef:
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Cateautje heeft een 24 uurs ban, jammer vind haar altijd wel een leuke forumster
charlottew88 schreef:
21-06-2017 20:24
Ja en dan zegt ze ook nog ooh ik dacht dat het van mij was. Terwijl ze een half brood en een pakje kaas had gekocht. Echt sommige mensen :facepalm:
Ik ben ook altijd op de hoede dat niemand dat bij mij doet. Soms zijn ze zo haastig aan de kassa dat de boodschappen door elkaar op de band liggen :facepalm:
Ginerva schreef:
21-06-2017 20:29
Cateautje heeft een 24 uurs ban, jammer vind haar altijd wel een leuke forumster
Over iets minder dan 20 uur is ze er weer :hug:
FiIee schreef:
21-06-2017 20:30
Over iets minder dan 20 uur is ze er weer :hug:
Of is het nou 48 uur?

Edit, ja idd 48 uur, pfff dat is lang.

Enig idee wat er gebeurd is?

Bosanova heeft ook een 48 uurs ban zeg ik
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 21-06-2017 20:35
28.61% gewijzigd
Eleonora-1 schreef:
21-06-2017 20:28
Had jij nou naar mijn pups gevraagd lieverd?

Die gaan fantastisch.
Ze wandelen sinds vandaag de kamer door. Moeder en vader zijn steeds in de buurt.
Ik Facebook me elke dag gek met die beesten maar dat heb jij niet he? Facebook dus.
Toch?
Ooh leuk :flirting: Ik heb nu ook FB want ik wilde graag de kittens van Puss zien :$ . Ik doe er tot nu toe niet zoveel mee. Ik ga proberen jouw een pb te sturen zodat ik jouw mijn Facebookprofiel kan toesturen.
blijfgewoonbianca schreef:
Afbeelding
Niet de meeting van 1999 ...
Gewoon die van afgelopen week.
Ik was erbij, maar ik sta niet op de foto. Ik moest van de fotograaf voor het gezelschap gaan liggen, zo heel fotogeniek op mijn zij weet je wel, dus ik liggen en toen kwamen BGB en Yas ineens naar voren gehold en gingen bovenop me zitten.

Was niet leuk, vooral niet omdat BGB net een bruinebonenlunch achter haar knopen had en zij zat op mijn gezicht.
Ginerva schreef:
Om de 1 of andere reden vind ze me in deze nick helemaal niet leuk. Heel ongezellig gedrag. Bij mijn vorige nick waren we dikke mik.
Het-groepje schreef:
21-06-2017 20:35
Om de 1 of andere reden vind ze me in deze nick helemaal niet leuk. Heel ongezellig gedrag. Bij mijn vorige nick waren we dikke mik.
En die vorige nick was? :A:
Life is short. Eat dessert first.
Het-groepje schreef:
Dat is wel jammer, weet ze wel wie je ben was?
Lady_Voldemort schreef:
Ik was erbij, maar ik sta niet op de foto. Ik moest van de fotograaf voor het gezelschap gaan liggen, zo heel fotogeniek op mijn zij weet je wel, dus ik liggen en toen kwamen BGB en Yas ineens naar voren gehold en gingen bovenop me zitten.

Was niet leuk, vooral niet omdat BGB net een bruinebonenlunch achter haar knopen had en zij zat op mijn gezicht.
Ja...dat weet ik nog. Toen was ik ineens wel goed genoeg, omdat ik toevallig een zuurstofmasker, juist voor dit soort gelegenheden in de auto had liggen.. ik moest alleen wel over het hek klimmen.
Ginerva schreef:
21-06-2017 20:37
Dat is wel jammer, weet ze wel wie je ben was?
Moet toch niet uitmaken. Post nog steeds hetzelfde.
Lady_Voldemort schreef:

Zal wel lekker naar aardse geuren geroken hebben
Ana_Isabel_ schreef:
21-06-2017 20:38
Ja...dat weet ik nog. Toen was ik ineens wel goed genoeg, omdat ik toevallig een zuurstofmasker, juist voor dit soort gelegenheden in de auto had liggen.. ik moest alleen wel over het hek klimmen.
En de rest stond in haar pantalon te urineren van het lachen ja. Nee, leuk hoor, zo'n groepje.

Maar bij deze beloof ik dat ik jou ook zal helpen als je wordt geplet door Yas en BGB. Ik heb zojuist een zakdoekje in mijn tas gestopt, voor als je mond-op-mond beademing van node hebt :heart:
Het-groepje schreef:
21-06-2017 20:39
Dat is waar, mij maakt het ook niet zoveel uit wie iemand eerst was.

Je hebt een klik of je hebt het niet, dus snap dat je het raar vind eerst wel een klik te hebben gehad en nu niet
Het-groepje schreef:
21-06-2017 20:39
Ik herken mensen nooit met een nieuwe nick...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven