Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 juni 2017 om 20:23
Als mijn PB functie het doet gaat de vlag uit.Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 20:23Ik ga maar weer eens wat doen. En stop met die pbs met excuses bgb! Of openbaar doen of helemaal niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 21 juni 2017 om 20:24
Ja en dan zegt ze ook nog ooh ik dacht dat het van mij was. Terwijl ze een half brood en een pakje kaas had gekocht. Echt sommige mensen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 21 juni 2017 om 20:25
Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 20:19Heb je nog meer fotos van jezelf Bgb toen je dacht dat de meeting op een nudisten camping plaats zou vinden?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 21 juni 2017 om 20:25
woensdag 21 juni 2017 om 20:28
Had jij nou naar mijn pups gevraagd lieverd?
Die gaan fantastisch.
Ze wandelen sinds vandaag de kamer door. Moeder en vader zijn steeds in de buurt.
Ik Facebook me elke dag gek met die beesten maar dat heb jij niet he? Facebook dus.
Toch?
woensdag 21 juni 2017 om 20:29
Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 20:19Heb je nog meer fotos van jezelf Bgb toen je dacht dat de meeting op een nudisten camping plaats zou vinden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 21 juni 2017 om 20:30
Ik ben ook altijd op de hoede dat niemand dat bij mij doet. Soms zijn ze zo haastig aan de kassa dat de boodschappen door elkaar op de band liggencharlottew88 schreef: ↑21-06-2017 20:24Ja en dan zegt ze ook nog ooh ik dacht dat het van mij was. Terwijl ze een half brood en een pakje kaas had gekocht. Echt sommige mensen![]()
woensdag 21 juni 2017 om 20:31
woensdag 21 juni 2017 om 20:31
Ooh leukEleonora-1 schreef: ↑21-06-2017 20:28Had jij nou naar mijn pups gevraagd lieverd?
Die gaan fantastisch.
Ze wandelen sinds vandaag de kamer door. Moeder en vader zijn steeds in de buurt.
Ik Facebook me elke dag gek met die beesten maar dat heb jij niet he? Facebook dus.
Toch?
woensdag 21 juni 2017 om 20:33
Niet de meeting van 1999 ...
Gewoon die van afgelopen week.
woensdag 21 juni 2017 om 20:35
Ik was erbij, maar ik sta niet op de foto. Ik moest van de fotograaf voor het gezelschap gaan liggen, zo heel fotogeniek op mijn zij weet je wel, dus ik liggen en toen kwamen BGB en Yas ineens naar voren gehold en gingen bovenop me zitten.
Was niet leuk, vooral niet omdat BGB net een bruinebonenlunch achter haar knopen had en zij zat op mijn gezicht.
Was niet leuk, vooral niet omdat BGB net een bruinebonenlunch achter haar knopen had en zij zat op mijn gezicht.
woensdag 21 juni 2017 om 20:36
En die vorige nick was?Het-groepje schreef: ↑21-06-2017 20:35Om de 1 of andere reden vind ze me in deze nick helemaal niet leuk. Heel ongezellig gedrag. Bij mijn vorige nick waren we dikke mik.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 21 juni 2017 om 20:37
Dat is wel jammer, weet ze wel wie je ben was?Het-groepje schreef: ↑21-06-2017 20:35Om de 1 of andere reden vind ze me in deze nick helemaal niet leuk. Heel ongezellig gedrag. Bij mijn vorige nick waren we dikke mik.
woensdag 21 juni 2017 om 20:38
Ja...dat weet ik nog. Toen was ik ineens wel goed genoeg, omdat ik toevallig een zuurstofmasker, juist voor dit soort gelegenheden in de auto had liggen.. ik moest alleen wel over het hek klimmen.Lady_Voldemort schreef: ↑21-06-2017 20:35Ik was erbij, maar ik sta niet op de foto. Ik moest van de fotograaf voor het gezelschap gaan liggen, zo heel fotogeniek op mijn zij weet je wel, dus ik liggen en toen kwamen BGB en Yas ineens naar voren gehold en gingen bovenop me zitten.
woensdag 21 juni 2017 om 20:39
Zal wel lekker naar aardse geuren geroken hebbenLady_Voldemort schreef: ↑21-06-2017 20:35Ik was erbij, maar ik sta niet op de foto. Ik moest van de fotograaf voor het gezelschap gaan liggen, zo heel fotogeniek op mijn zij weet je wel, dus ik liggen en toen kwamen BGB en Yas ineens naar voren gehold en gingen bovenop me zitten.
woensdag 21 juni 2017 om 20:41
En de rest stond in haar pantalon te urineren van het lachen ja. Nee, leuk hoor, zo'n groepje.Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 20:38Ja...dat weet ik nog. Toen was ik ineens wel goed genoeg, omdat ik toevallig een zuurstofmasker, juist voor dit soort gelegenheden in de auto had liggen.. ik moest alleen wel over het hek klimmen.
Maar bij deze beloof ik dat ik jou ook zal helpen als je wordt geplet door Yas en BGB. Ik heb zojuist een zakdoekje in mijn tas gestopt, voor als je mond-op-mond beademing van node hebt
Dat is waar, mij maakt het ook niet zoveel uit wie iemand eerst was.
Je hebt een klik of je hebt het niet, dus snap dat je het raar vind eerst wel een klik te hebben gehad en nu niet
Ik herken mensen nooit met een nieuwe nick...