Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Rosita heeft een meisje met Vaderdag heeft ze de geslacht bekend gemaakt.. nou ja je zag een baby met roze kruippakje aan en het was voor papa's dag..

Ik heb vorig week Nederlandse series gebingwatch uit verveling :mrgreen: en had nu tijd voor fear.. dus heb nu afl 3 en 4 gezien en ben in nopjes.. ik houdt mijn reviews en mening expres in het wit in de fear topic want houdt er rekening mee dat jullie nog niet up to date zijn..

Het voelt wel alsof ik de enigste ben die daar klets :rrr:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik kom je hopelijk gauw versterken. Morgen wil ik kijken.
Ik ben net opnieuw aan Orange is The New Black begonnen omdat ik bij het nieuwste seizoen er achter kwam dat ik haast niets meer wist :facepalm:

Maar hierna maar weer eens aan Fear beginnen (en dan ook weer vanaf het begin, ik :heart: binge watchen)
Is er nog iemand die zich ook heeft gewaagd aan in the flesh?
Ik ben nu het nieuwe seizoen van Orange is the new black aan het kijken, tot nu toe een erg leuk seizoen! Verder niet heel veel tijd voor series. Gelukkig bijna vakantie.
mama_lin schreef:
20-06-2017 14:52
Is er nog iemand die zich ook heeft gewaagd aan in the flesh?
Ja ik.. heb paar pagina's terug dat gezegd.. en ik dacht nog iemand
mamsvan schreef:
27-06-2017 22:15
Ja ik.. heb paar pagina's terug dat gezegd.. en ik dacht nog iemand
Stiekem vind ik m wel erg leuk! Vrij licht materiaal, niet te heftig en kijkt mega lekker weg.
mamsvan schreef:
26-05-2017 08:50
met dezelfde omweg gevonden als jij starshine >:-(

zag vandaag dat er een zombie serie is toegevoegd op netflix

Afbeelding

is kennelijk brits ook nog

daar houd ik wel van, britse series :huh: :rrr: :shame:
Gevonden :biggrin:
mamsvan schreef:
04-06-2017 23:51
Heb hem gebingwatch vrijdag avond en zaterdag ochtend, (zijn 2 seizoenen 9 afleveringen)
Vond hem best interessant, ik wil niet teveel over uit wijden maar het gaat dus over zombies die genezen zijn en terug keren in maatschappelij, en de maatschappij daar op reageert, leuk om te kijken als je toch niks te toen hebt :mrgreen:
Eens!
Hier begonnen aan black sails, ik ben getriggerd..
mama_lin schreef:
27-06-2017 22:50
Stiekem vind ik m wel erg leuk! Vrij licht materiaal, niet te heftig en kijkt mega lekker weg.
Echt wel.. en ik had het pas op het eind van seizoen 1 door dat het gay zombie was,
tja dat ben ik niet gewend van zombies 😂
mamsvan schreef:
27-06-2017 23:27
Ook aan begonnen, maar na een paar afleveringen toch even in de koelkast geraakt, omdat ik bij moest poten met Fear en inkmaster en een drukke tijd had met de verjaardagen.
mamsvan schreef:
27-06-2017 23:28
Echt wel.. en ik had het pas op het eind van seizoen 1 door dat het gay zombie was,
tja dat ben ik niet gewend van zombies 😂
Hahaha me 2 :biggrin: al had ik bij kieren wel de vibe dat hij gay was. en zo is het :lijstje:
Ik heb dit shirt gekregen van mijn schoonzus, herenafdeling van Primark !

Afbeelding
Lucylucille schreef:
30-06-2017 19:07
Ik heb dit shirt gekregen van mijn schoonzus, herenafdeling van Primark !

Afbeelding
Vet!
Cool ik keek maandag ook nog maar kon niks vinden :-(
De dichtstbijzijnde primark is voor mij zo'n 80 km verderop...dus niet de moeite voor mij om te kijken.
mamsvan schreef:
27-06-2017 23:27
En, wat vind je er tot nu toe van? Hoe veel heb je al gekeken?
Als je niet van geruchten wilt uitgaan, dan moet je onderstaande niet lezen.

www.serietotaal.nl/nieuws/5672/belangri ... walking-de
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
-catnip schreef:
01-07-2017 10:14
En, wat vind je er tot nu toe van? Hoe veel heb je al gekeken?
Nog de pilot, paar dagen Netflix pauze gehad :geek:
Sorry, dat ik zo heel lang niets heb laten horen maar was ook met heel andere dingen bezig. Werk en zo maar ook familie.
Ben op dit moment TWD op nieuw aan het bekijken en werd weer geraakt door de dood van Sophia en Dale.
Het is komkommertijd en daarom ik surf ik een beetje door de seizoenen van TWD en bekijk de mooiste momenten. Beter gezegd de meest intense momenten.
Verder vond ik Nowhere Boys erg leuk!! Uit australie en lekker down to earth. Verder is Orphan Black er weer met nieuwe afleveringen en wat ook interessant is, is Riverdale en 13 reasons why. Maar goed ik heb pubers in huis en dan ben je zo wat verplicht te kijken.
Misschien wel een aanrader voor wie zich nu verveeld.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
OOOOh!!!! Vandaag de aflevering gekeken waarin T-bone zich opoffert en Lori bevalt van haar dochter en doodgaat. Vond haar ook nu weer irritant tot dit moment waarop ze aandrong op het redden van haar baby ipv haar leven. En Carl die dan vindt dat hij zijn moeder moet neerschieten om te voorkomen dat ze een walker wordt.
Weer zitten zumpen hier dus (zumpen=huilen)! Oh en Merril is een leuk typetje!!!

Maar goed. Ga hier de komende tijd commentaar leveren op afleveringen die allang geweest zijn. Ik begin er helemaal in te komen!!!

:yes: :cat: :jump: :lmao:
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
o dat is juist hartstikke leuk om te doen Mactrees en soms kom je weleens op andere inzichten waardoor je opeens anders naar een karakter kan kijken

ik zit lekker friends te kijken op kodi maar zag zojuist ook deze

Afbeelding

3 afleveringen staan er , heb ik morgen avond wat te kijken als ik lekker in mijn watten wordt gelegd thuis
MacTrees schreef:
05-07-2017 23:15
OOOOh!!!! Vandaag de aflevering gekeken waarin T-bone zich opoffert en Lori bevalt van haar dochter en doodgaat. Vond haar ook nu weer irritant tot dit moment waarop ze aandrong op het redden van haar baby ipv haar leven. En Carl die dan vindt dat hij zijn moeder moet neerschieten om te voorkomen dat ze een walker wordt.
Weer zitten zumpen hier dus (zumpen=huilen)! Oh en Merril is een leuk typetje!!!

Maar goed. Ga hier de komende tijd commentaar leveren op afleveringen die allang geweest zijn. Ik begin er helemaal in te komen!!!

:yes: :cat: :jump: :lmao:
ja hoor doen.
wij zitten momenteel ondergedoken op fb en whatsapp dus het topic zakt steeds weg.
Blub, ik ben er nog!
You like icecream? We have icecream.
http://thesun.uk/61878q6uf

TWD voice-over overleden! Previously on AMCs The Walking Dead!
Wow. I wish I could speak whale.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven