Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 22 juni 2017 om 19:47
donderdag 22 juni 2017 om 19:49
Ja!
Hij is een derde connectie van mij via LinkedIn
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 19:51
15.98% gewijzigd
donderdag 22 juni 2017 om 19:54
Ik wel. Hij probeert mij van de anticonceptie af te praten.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-06-2017 19:52Nou ben ik die hele dokter nog niet tegen gekomen op het forum.....
donderdag 22 juni 2017 om 19:54
Ik ook niet. Maar ik heb ook adblock he.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-06-2017 19:52Nou ben ik die hele dokter nog niet tegen gekomen op het forum.....
donderdag 22 juni 2017 om 19:58
Als je in de overgang bent of bent geweest dan ben je niet zijn doelgroep.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-06-2017 19:52Nou ben ik die hele dokter nog niet tegen gekomen op het forum.....
donderdag 22 juni 2017 om 20:04
Jortje moet niet zo zeiken en kieskeurig zijn want zijn hele hebben en en houwen staat open en bloot op het www en dan stuur ik Jortje even een mailtje met wat ik van zijn kapsels-in-de-groei vind.. Jortje had lekker beachboy moeten worden, of ski leraar, met zijn smaak.MoirenPhae schreef: ↑22-06-2017 19:58Als je in de overgang bent of bent geweest dan ben je niet zijn doelgroep.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 22 juni 2017 om 20:09
Zeker doen.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-06-2017 20:04Jortje moet niet zo zeiken en kieskeurig zijn want zijn hele hebben en en houwen staat open en bloot op het www en dan stuur ik Jortje even een mailtje met wat ik van zijn kapsels-in-de-groei vind.. Jortje had lekker beachboy moeten worden, of ski leraar, met zijn smaak.
donderdag 22 juni 2017 om 20:19
Ik heb ook adblock, heerlijk rustig zo zonder al die reclames
donderdag 22 juni 2017 om 20:21
Hahablijfgewoonbianca schreef: ↑22-06-2017 20:04Jortje moet niet zo zeiken en kieskeurig zijn want zijn hele hebben en en houwen staat open en bloot op het www en dan stuur ik Jortje even een mailtje met wat ik van zijn kapsels-in-de-groei vind.. Jortje had lekker beachboy moeten worden, of ski leraar, met zijn smaak.
donderdag 22 juni 2017 om 20:53
Ik denk dat je een leesbril consult nodig hebt.
Hij wil je juist aan een alternatief adviseren nu wij massale met de pil stoppen.
Ik heb niet geklikt, maar mijn hakkietakkiewegiszakkie verwacht ik niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.