Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 11:50
Roze is juist mooi!
vrijdag 23 juni 2017 om 11:52
Omdat ik het een beetje moe word dat mensen Sap blijven verdedigen en haar acties blijven goedpraten. Die waren en zijn niet ok.
Ik vind het oprecht sneu dat ze zich zo voelt en ik hoop dat ze hulp krijgt voor haar problemen.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 23 juni 2017 om 11:53
Ik neem mezelf als voorbeeld hoe vaak zijn mijn topics wel niet uit de hand gelopen? Ik heb alles naar mijn hoofd gesmeten gekregen hier, als ik een actuele topic open moet er weer niet toedoende zaken en op de man gespeeld worden terwijl het niet over het onderwerp gaat, inhoudelijk is het interessant. Jij bent zo logisch dat je burnout hebt dot dat. Huh? Het gaat over een actuele onderwerp wat los staat van mijn burn-out.
2 jaar geleden kon ik het ook niet handelen. Je komt hier voor advies, meningen etc. Als je je niet goed voelt kunnen reacties gewoon heel hard binnen komen heb het zelf ervaren. Nu boeit het me niet, dat moet ook groeien. Niemand is perfect.
2 jaar geleden kon ik het ook niet handelen. Je komt hier voor advies, meningen etc. Als je je niet goed voelt kunnen reacties gewoon heel hard binnen komen heb het zelf ervaren. Nu boeit het me niet, dat moet ook groeien. Niemand is perfect.
vrijdag 23 juni 2017 om 11:53
Waar zie je mij Sap verderdigen in die post? Hahaha echt hoor.doornroosje9 schreef: ↑23-06-2017 11:52Omdat ik het een beetje moe word dat mensen Sap blijven verdedigen en haar acties blijven goedpraten. Die waren en zijn niet ok.
Ik vind het oprecht sneu dat ze zich zo voelt en ik hoop dat ze hulp krijgt voor haar problemen.
vrijdag 23 juni 2017 om 11:54
Klopt inderdaad. En ik ben oprecht blij te lezen dat het je nu niet meer boeit. En precies wat je zegt: niemand is perfect.Ttass30 schreef: ↑23-06-2017 11:53Ik neem mezelf als voorbeeld hoe vaak zijn mijn topics wel niet uit de hand gelopen? Ik heb alles naar mijn hoofd gesmeten gekregen hier, als ik een actuele topic open moet er weer niet toedoende zaken en op de man gespeeld worden terwijl het niet over het onderwerp gaat, inhoudelijk is het interessant. Jij bent zo logisch dat je burnout hebt dot dat. Huh? Het gaat over een actuele onderwerp wat los staat van mijn burn-out.
vrijdag 23 juni 2017 om 11:55
Dan heb ik het verkeerd opgevat, mijn excuses.
Voor diegenen die haar wel blijven verdedigen, die vinden dat dus blijkbaar helemaal prima dat ze zulke dingen gedaan heeft.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 23 juni 2017 om 11:57
Soms hebben vorige topics niets te maken met een nieuw topic, maar het is wel degelijk zo dat dingen uit een topic verklaard kunnen worden uit andere topics. Waarom mag dat er dan niet bijgehaald worden? En advies kan ook dingen zijn die je liever niet had willen horen. Betekent niet direct dat het op de man is of pestenTtass30 schreef: ↑23-06-2017 11:53Ik neem mezelf als voorbeeld hoe vaak zijn mijn topics wel niet uit de hand gelopen? Ik heb alles naar mijn hoofd gesmeten gekregen hier, als ik een actuele topic open moet er weer niet toedoende zaken en op de man gespeeld worden terwijl het niet over het onderwerp gaat, inhoudelijk is het interessant. Jij bent zo logisch dat je burnout hebt dot dat. Huh? Het gaat over een actuele onderwerp wat los staat van mijn burn-out.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:00
Of een post is ALTIJD fout van een bepaald persoon. Ik kom hier voor mijn lol en niet om vetes bij te houden. Dus ik vind bepaalde stokpaardjes van sommige forummers soms echt niet te doen, maar kan in andere topics prima met ze kletsen over liostick of iets kindgerelateerds.
Er zijn echter zoals je zegt forummers die het blijkbaar allemaal bijhouden, dus dan krijg je dat gedoe met niet ter zake doende opmerkingen.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:02
Dat zei LilaLinda laats ook tegen een forummer idd. Jij hebt zo'n reputatie neem haar maar niet serieus.Het-groepje schreef: ↑23-06-2017 12:00Of een post is ALTIJD fout van een bepaald persoon. Ik kom hier voor mijn lol en niet om vetes bij te houden. Dus ik vind bepaalde stokpaardjes van sommige forummers soms echt niet te doen, maar kan in andere topics prima met ze kletsen over liostick of iets kindgerelateerds.
Er zijn echter zoals je zegt forummers die het blijkbaar allemaal bijhouden, dus dan krijg je dat gedoe met niet ter zake doende opmerkingen.
anoniem_319283 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 12:06
1.61% gewijzigd
vrijdag 23 juni 2017 om 12:07
vrijdag 23 juni 2017 om 12:08
Ja, zeker is dat normaal.
Fijn dat je je zoveel beter voelt Ttass!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:10
+1AeonOfWinter schreef: ↑23-06-2017 12:08Ja, zeker is dat normaal.![]()
Fijn dat je je zoveel beter voelt Ttass!
vrijdag 23 juni 2017 om 12:12
Dat is niet de omgekeerde wereld. Dat is gewoon precies wat ik beschrijf, dat is ook een vorm van groepsgedrag als meerdere mensen elkaar dan gaan bijvallen -soms zonder te weten waar het nou eigenlijk om ging- en jou aanvallen of belachelijk maken. Alleen sta jij dan een keer aan de andere kant. En dan ervaar je het opeens héél anders. Als provoceren dus, en als afwijzing (kutwijf) in plaats van als 'gewoon geintjes maken met gelijkgestemden'.Eleonora-1 schreef: ↑23-06-2017 11:42Maar andersom
wordt er vaak zat gepookt en gehint mijn kant op om een reactie uit te lokken.
En als die dan komt dan ben ik een kutwijf.
Omgekeerde wereld.
Want die geintjes, die zijn soms alleen maar grappig voor het (gelegenheids)groepje dat ze maakt.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 12:17
21.95% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:14
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 23 juni 2017 om 12:18
Op het moment dat ik geprovoceerd word, om de haverklap, en ik val dan een keer uit, dat ík dan het kutwijf ben, dat is wel degelijk de omgekeerde wereld ja.impala schreef: ↑23-06-2017 12:12Dat is niet de omgekeerde wereld. Dat is gewoon precies wat ik beschrijf, dat is ook een vorm van groepsgedrag als meerdere mensen elkaar dan gaan bijvallen -soms zonder te weten waar het nou eigenlijk om ging- en jou aanvallen of belachelijk maken. Alleen sta jij dan een keer aan de andere kant. En dan ervaar je het opeens héél anders. Als provoceren dus, en als afwijzing (kutwijf) in plaats van als 'gewoon geintjes maken met gelijkgestemden'.
Want die geintjes, die zijn soms alleen maar grappig voor het (gelegenheids)groepje dat ze maakt.