Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:02
Ik niet.MoirenPhae schreef: ↑23-06-2017 09:15IK heb eindeloze pb's met scheldkanonnades gehad van haar. Vermoeiend mens.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:03
Solivagant schreef: ↑23-06-2017 12:59Ik heb een aantal van die PBs van SAP gelezen. Nou....dan is de lift naar je bovenkamer uitgevallen hoor, als je dat soort gebraak uit je toetsenbord krijgt.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 13:10
1.23% gewijzigd
vrijdag 23 juni 2017 om 13:05
Wanneer zijn bedreigingen flauw?
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:06
Ik denk dat de meesten nooit een woord met haar hebben gewisseld. Ze kwam pas in 'het nieuws' toen ze zelf geen woord meer kon wisselen.
LOEP ME MAAR aub.
Nou, dat ligt wel een beetje anders.
Eleonora gooit geen privé-gegevens van andere forummers op dit forum. Ze bedreigt, naar mijn weten, geen forummers via pb. Ze diagnosticeert geen forummers met allerhand ernstige psychische aandoeningen. Ze blijft niet terugkomen na meerdere perma's.
Ik vind het opmerkelijk dat er geen verschil gezien wordt. Ik begrijp dat het vervelend is als je het idee hebt dat er een clubje is waar je niet bijhoort, maar niet bij een clubje horen is niet te vergelijken met bewust iemands privéleven verzieken door de anonimiteit van dit forum te verstoren. Dat vind ik ernstig onethisch.
Solivagant schreef: ↑23-06-2017 12:59Ik heb een aantal van die PBs van SAP gelezen. Nou....dan is de lift naar je bovenkamer uitgevallen hoor, als je dat soort gebraak uit je toetsenbord krijgt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:08
Wel aardig dat je de persoon in kwestie verdedigt, maar volgens mij volstrekt overbodig. Je hebt geen loep nodig om begrijpend te lezen.
De persoon waarover je het hebt kan en mag zich niet verdedigen (permaban), haar topic is verwijderd, dus degene die haar en haar topic hier aanvalt, daar denk ik het mijne van, zoals zoveel meelezers zeker weten zullen doen.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:08
Eensimpala schreef: ↑23-06-2017 09:30Je kan een stoornis hebben, irritant of vervelend gedrag vertonen en óók slachtoffer zijn. Sterker, als je geen 'irritant gedrag' vertoont, dan word je ook niet zo snel geslachtofferd.
Overigens vind ik dit bericht wel wat verder gaan dan irritant, in verschillende opzichten. Maar ze heeft niks meer te verliezen. En nog steeds geen prive info geopenbaard ofzo, dus zo dramatisch is het wat dat betreft ook niet. Ze heeft een paar forummers een stoornis toegeschreven. Dat is hier zo ongeveer aan de orde van de dag -al wordt het meestal wat verbloemder opgeschreven- , dus ik ben daar niet zo van onder de indruk.
Dat ze zegt suicidaal te zijn geworden door de hele affaire, daar ben ik wel van onder de indruk. En dat gaat natuurlijk wel verder dan wat ik als normaal beschouw. En het is manipulatief om daarmee te schermen. Slachtoffergedrag. Maar: Ze is in mijn ogen wél eerst echt tot slachtoffer gemaakt. En de mods hebben daar naar mijn mening ook een dubieuze rol in gespeeld.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:09
Iemand lelijk noemen getuigt van een enorme geestelijke armoede. Dat soort figuren komt beter tot hun recht met hun tong eruit gesneden.Elfje112 schreef: ↑23-06-2017 11:36Mijn hele jeugd ben ik gepest en toen ik hier mijn eerste topic opende werd ik de grond ingeboord (trof waarschijnlijk die van Actueel). Maar toen ik later terugkwam ging het beter. En dat niemand hier ooit tegen me geroepen heeft dat ik lelijk ben is een verademing,
Het maakt mij geen bal uit wie er oudgedienden zijn of queen. Het klikt of het het klikt niet net als in rl. En ik merk ook dat ik bijvoorbeeld in een topic met iemand in een discussie kan zitten en in een ander topic kan het ineens zo zijn dat we het met elkaar eens zijn. Hier kun je weglopen van een discussie of nare sfeer. En dat is niet laf, maar soms gewoon beter.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:10
vrijdag 23 juni 2017 om 13:11
vrijdag 23 juni 2017 om 13:12
impala schreef: ↑23-06-2017 10:33Ik heb niet zo'n behoefte om dat verder uit te leggen. Ik ervaar deze vraag eigenlijk als een soort uitlokking en wil me niet laten provoceren. Het is wel duidelijk hoe ik de zaak zie - het is ook niet de eerste keer dat ik erover schrijf. En als Moiren dat toch écht niet mocht begrijpen, jammer dan.
LOEP ME MAAR aub.
Ik vind het niet echt gepast om inhoudelijke details te gaan bespreken, zéker als zij er zelf niet bij is en niet kan reageren. Maar ik vorm mijn mening niet lichtvaardig.doornroosje9 schreef: ↑23-06-2017 12:56Dus jij vindt andere mensen bedreigen, schelden per PB en privé informatie delen helemaal ok? Hoe ben je dan precies slachtoffer?
Ik snap dat mensen opkomen voor haar omdat ze alleen haar kant van het verhaal horen, maar vergeten 'jullie' de feiten niet? Ook al ben je psychisch niet in orde, zulke dingen doe je gewoon niet, klaar.
En naar mijn mening heeft gemail, ge-pb en ge-facebook tussen forummers onderling ook een belangrijke rol gespeeld in het opzwepen en opblazen van deze affaire. Ik denk ook dat Sap groot gelijk had, toen ze zei dat het resultaat was dat het verhaal en de 'feiten' na tig keer doorvertellen uiteindelijk anders zijn geworden dan het was.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 13:18
22.38% gewijzigd
.
blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 13:10Maar ik begrijp hier nu uit dat " het groepje " dus niet persé de oudgedienden zijn, maar de mensen die Sap , of hoe ze allemaal geheten heeft , ( of moet het " heette " zijn, Nous ? ) nogal eh....typisch vonden.
Ik kan merken dat je onder de douche bent geweest.
'Het groepje' is variabel. Het is afhankelijk van het onderwerp en schuift mee met de slachtofferrol.
Lekker makkelijk, gooi een knuppel in het hoenderhok en als daar een reactie op komt. Dan is dat slecht want ze kan zich niet "verdedigen". Dit is toch precies wat ze wilde. En ze wist dat haar topic verwijderd ging worden én dat ze zich niet zou kunnen verdedigen. Daar kiest ze zelf voor hoor. De zoveelste perma zal voor haar geen verrassing zijn geweest.Bossanova schreef: ↑23-06-2017 13:08Wel aardig dat je de persoon in kwestie verdedigt, maar volgens mij volstrekt overbodig. Je hebt geen loep nodig om begrijpend te lezen.
De persoon waarover je het hebt kan en mag zich niet verdedigen (permaban), haar topic is verwijderd, dus degene die haar en haar topic hier aanvalt, daar denk ik het mijne van, zoals zoveel meelezers zeker weten zullen doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:14
+10000000, is totaal niet te vergelijken.