Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:18
Dat is m.i. precies wat er met Sap is gebeurd.Eleonora-1 schreef: ↑23-06-2017 12:18Op het moment dat ik geprovoceerd word, om de haverklap, en ik val dan een keer uit, dat ík dan het kutwijf ben, dat is wel degelijk de omgekeerde wereld ja.
.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:28
impala schreef: ↑23-06-2017 12:12Dat is niet de omgekeerde wereld. Dat is gewoon precies wat ik beschrijf, dat is ook een vorm van groepsgedrag als meerdere mensen elkaar dan gaan bijvallen -soms zonder te weten waar het nou eigenlijk om ging- en jou aanvallen of belachelijk maken. Alleen sta jij dan een keer aan de andere kant. En dan ervaar je het opeens héél anders. Als provoceren dus, en als afwijzing (kutwijf) in plaats van als 'gewoon geintjes maken met gelijkgestemden'.
Want die geintjes, die zijn soms alleen maar grappig voor het (gelegenheids)groepje dat ze maakt.
Volgens mij bedoelt ze het andersom. Als jij reageert op een persoon die vreselijk zit te zuigen en te vervelen om een reactie uit te lokken, en anderen reageren ook of zijn het met je eens, dan is de zuiger ineens het slachtoffer van groepsgedrag / pesten / uitsluiting en dan ben jij ineens het verschrikkelijke mens wat haar aan het pesten / uitsluiten is.
Als iemand zit te zuigen / vervelen dan is dat gewoon een kutkind ook al zijn meerdere mensen het daar mee eens.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:30
BAM rake post. Zoals altijd BAM dusEleonora-1 schreef: ↑23-06-2017 11:42Andersom wordt vaak juist getreiterd.
Dus 'zij die niet bij het groepje willen horen' zuigen en provoceren zich een slag in de rondte juist bij die mensen waar ze zogenaamd per se niet bij willen horen. Steeds die steken onder water. Alleen een bloemetje voor iemand die overduidelijk puur aan het provoceren en jennen is.
Maar omdat 'zij' met z'n drietjes, viertjes, vijfjes zijn zijn ze ineens slachtoffer van de grote groep.
Zo is het mijns inziens veel vaker.
Ik kom hier voor de mensen die ik leuk vind en dat zijn er een heleboel. Mensen die ik niet leuk vind daar reageer ik gewoon niet op. Maar andersom
wordt er vaak zat gepookt en gehint mijn kant op om een reactie uit te lokken.
En als die dan komt dan ben ik een kutwijf.
Omgekeerde wereld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:38
Als er 1 GEEN kutwijf is ben jij het wel. Jij bent de meest zorgzame, lieve, wijste forumster die ik ken.Eleonora-1 schreef: ↑23-06-2017 12:18Op het moment dat ik geprovoceerd word, om de haverklap, en ik val dan een keer uit, dat ík dan het kutwijf ben, dat is wel degelijk de omgekeerde wereld ja.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:39
Eleonora-1 schreef: ↑23-06-2017 11:42Andersom wordt vaak juist getreiterd.
Dus 'zij die niet bij het groepje willen horen' zuigen en provoceren zich een slag in de rondte juist bij die mensen waar ze zogenaamd per se niet bij willen horen. Steeds die steken onder water. Alleen een bloemetje voor iemand die overduidelijk puur aan het provoceren en jennen is.
Maar omdat 'zij' met z'n drietjes, viertjes, vijfjes zijn zijn ze ineens slachtoffer van de grote groep.
Zo is het mijns inziens veel vaker.
Ik kom hier voor de mensen die ik leuk vind en dat zijn er een heleboel. Mensen die ik niet leuk vind daar reageer ik gewoon niet op. Maar andersom
wordt er vaak zat gepookt en gehint mijn kant op om een reactie uit te lokken.
En als die dan komt dan ben ik een kutwijf.
Omgekeerde wereld.
Dit is toch al jaren zo? Ik snap niet dat jullie (beide 'teams') er nog energie in steken. We gaan elkaar toch niet kunnen overtuigen.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:39
Eens!charlottew88 schreef: ↑23-06-2017 12:38Als er 1 GEEN kutwijf is ben jij het wel. Jij bent de meest zorgzame, lieve, wijste forumster die ik ken.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:41
Kan, ja. Maar er is ook al 30000000 keer geschreven dat mensen ook wel eens dezelfde mening zouden kunnen hebben. Ook geen gek verschijnsel.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:42
Wel grappig. Degene die steeds vervelend tegen mij doet en mij lastig valt en met van alles bedreigt is het zielige slachtoffer en de gepeste.
Ik heb haar nooit lastig gevallen, ook mijn zogenaamde groepje niet, maar wel gezegd dat haar adviezen kant noch wal sloegen.
Beargumenteerd ook nog.
Als zij het dan nodig vindt om ruim een jaar lang dergelijke topics over mij te openen, ook al heb ik niets met haar perma te maken, vraag ik me idd af of psychische hulp voor haar niet noodzakelijk is.
Nu nog even wachten op de rest van de Deatheaters en hun plasje.
Ik heb haar nooit lastig gevallen, ook mijn zogenaamde groepje niet, maar wel gezegd dat haar adviezen kant noch wal sloegen.
Beargumenteerd ook nog.
Als zij het dan nodig vindt om ruim een jaar lang dergelijke topics over mij te openen, ook al heb ik niets met haar perma te maken, vraag ik me idd af of psychische hulp voor haar niet noodzakelijk is.
Nu nog even wachten op de rest van de Deatheaters en hun plasje.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:43
blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 11:28Echt ? Dat meen je niet. Ik had het met en toen dacht ik aan jou, heb ik hem weggehaald.
Ik word helemaal peunerveu van jou .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 23 juni 2017 om 12:45
Nee hoor, ze heeft ruim voldoende aangetoond dat ze valt in de de categorie:
'niet helemaal lekker in je hoofd en zo ga je niet met andere mensen om'
Prima dat je een open blik houdt ten aanzien van de intenties, de achterliggende oorzaak en het feit dat ze het zelf ook niet makkelijk heeft vanwege al die geestelijke beperkingen. Dat is alleen maar prijzenswaardig. Maar je moet het dus niet omdraaien en het feit dat ze niet helemaal lekker is en niet zo goed met mensen om kan gaan als manco bij al die mensen neerleggen.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:49
Goed gesproken.impala schreef: ↑23-06-2017 09:00Ik snap wel dat het je diep kan raken als je hier gedemoniseerd en daardoor verbannen wordt. Het is niet 'maar internet '. Er zijn er hier zoveel voor wie het forum belangrijk is, dus ik vind het erg flauw als er wordt gezegd dat ze het te serieus neemt.
Ik ben niet een van de drie mensen die haar 'erdoor gesleept hebben', maar ik heb wel altijd geloofd dat deze zaak idd tot buiten alle proporties is opgeblazen en dat zij idd meer slachtoffer is dan dader.
Maar wat mij nu nog het meest verbaast, is dat het bericht er nog steeds staat.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:53
vrijdag 23 juni 2017 om 12:54
Ik denk dat jij wat gemist hebt.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 12:53Dan heb je echt een hele berg gemist, als je denkt dat dat is wat er is gebeurd. Ik had het net al een keer beschreven.
Maar we gaan elkaar toch niet overtuigen van onze zienswijze, dus ik ga dat ook niet proberen.
.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:56
Dus jij vindt andere mensen bedreigen, schelden per PB en privé informatie delen helemaal ok? Hoe ben je dan precies slachtoffer?
Ik snap dat mensen opkomen voor haar omdat ze alleen haar kant van het verhaal horen, maar vergeten 'jullie' de feiten niet? Ook al ben je psychisch niet in orde, zulke dingen doe je gewoon niet, klaar.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:57
Wat er OP het forum gebeurde heb ik niet gemist. Ze trok zo ongeveer elk topic waar ze in schreef naar zich toe, deed zich voor als professional , was onnodig / irritant langdradig en gaf dubieuze adviezen die vaak ook nog tegen de forumregels in waren. En daar zeiden mensen wat van, ja. En toen werd ze een keer héél vals , héél persoonlijk naar een forummer toe over iets wat achter de schermen gebeurde. Dat is wat ik weet.
Als ik wat gemist heb dan heeft zich dat vast niet op het forum afgespeeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 23 juni 2017 om 12:59
vrijdag 23 juni 2017 om 13:01
Privé-info? Kom toch gauw. Dat stelde geen sikkepit voor. Ze werd geprovoceerd iets te zeggen, en dat is giga-opgeblazen. Die persoon waarover het zou gaan had op het hele forum zelf al zoveel informatie geschreven dat eigenlijk alles al gezegd was. En erger was dan dat simpele wat desbetreffende toen nog schreef.Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 09:12Nee omdat ze prive info aan het verspreiden was van een forumster.
Daarvoor wel heel veel bannen gehad ivm de diagnoses op de pijler psyche. Dagnoses gebaseerd op haar eigen ervaringen en ziektes. Ze profileerde zich dan als ervaringsdeskundige.
De reden dat ik in het rijtje sta met Moi is omdat wij haar heel vaak tegenspraken op die pijler.
Diagnoses? Nee dat zie ik niet. Waarom dan die 'kennis'? Misschien omdat ze goed was in haar opleiding die ze 'eerder heeft gedaan?
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:01
Dat is niet gebeurt, ze is aangesproken op gedrag wat nergens op sloeg, zoals "diagnoses" geven. En vervolgens is zij mensen lastig gaan vallen, via pb en mail, hele epistels met ellende, wat voor 'kutwijven' het wel niet zijn, dat ze wel weet waar mensen wonen, dat ze hun portie wel krijgen en dit is nog mild. Omdat mensen vroegen of ze hen met rust wilde laten. Er zijn geen verkeerde woorden gevallen in de topics waar ze is aangesproken. Ze is aangesproken dat ze op moet houden met haar hulpverlenersgedrag, onderbouwde meningen zijn gegeven over de schadelijkheid hiervan en zij ging over tot stalken, lastigvallen, schelden en bedreigen. Dat zij niet kan tegen een andere mening heeft niks met pesten te maken. Dat zij het als pesten ziet is rot voor haar, maar niet de absolute waarheid.
Voor mensen die zij heeft lastiggevallen is dit heel rot om te lezen. Het gaat maar door en door en door en door over hoe zielig ze is, en dat de échte slachtoffers pesters zijn. Omgekeerde wereld. De mensen die haar ellende over zich heen hebben gekregen hebben dat echt niet allemaal verdient. En dat zijn er niet de paar die zij genoemd heeft. Er zijn er veel meer dan zich bekend hebben gemaakt of die zij genoemd heeft.
Maar goed, belangrijkste is dat ze hulp gaat zoeken. Als je suïcidaal bent heb je hulp nodig. Ik hoop dat er voor haar ergens een goede psych rondloopt die haar leven een stuk aangenamer weet te maken.
kia wijzigde dit bericht op 23-06-2017 13:02
0.45% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.