Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:57
Optieven is wel heel erg Limburgs. Doe we hier niet aan.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 13:52optieven kan ook nog. Zal wel met ph geweest zijn vanwege typhus
vrijdag 23 juni 2017 om 13:58
Jij ziet het als een spel ja. Ik vind het niet zo'n leuk spelletje.MoirenPhae schreef: ↑23-06-2017 13:55Tsja, zo gaat het spel toch? Ben je direct gaan mensen janken, staffen en je allerlei vage eigenschappen toeschrijven.
.
vrijdag 23 juni 2017 om 13:58
in het verleden? totaal 1 groene smiley?
Ben je nou serieus ?
Denk je dat ik over 1 !!!!!!!!!!!!!!!! groene smiley ben gevallen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:00
Duidelijk. Wel fijn dat je het eindelijk eens niet ontkent.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 13:57Nou, doe jij toch fijn wat jij wil? post ik fijn zoals ik altijd doe.
Ik voel me nou echt niet geroepen ( geprovoceerd ) om ineens te zeggen wat ik nou precies van wie vind in plat Rotterdams.
.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:01
Omdat het misschien ergerlijk was soms (ik had er zelf weinig last van). Maar nooit kwaadaardig. Tot ze tot het uiterste werd gedreven, dan.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 14:03
9.77% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:01
Niemand verplicht jou toch om aan wie dan ook zijn " spel " mee te doen?
Voor mij is het geen spel. Dat is hoe ik post en hé.....wellicht ook wel hoe ik ben. En niemand zegt dat wie dan ook mij aardig hoeft te vinden. Ik zou het eerlijk gezegd heel raar vinden als iedereen mij aardig zou vinden. Want.....that's not life.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:02
Nee ik heb dan ook eindelijk de negeerknop eens ingezet de laatste tijd. En dat ga ik vaker doen. Voor mij is dit forum een leerschool, wat dat betreft.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 14:01Niemand verplicht jou toch om aan wie dan ook zijn " spel " mee te doen?
Voor mij is het geen spel. Dat is hoe ik post en hé.....wellicht ook wel hoe ik ben. En niemand zegt dat wie dan ook mij aardig hoeft te vinden. Ik zou het eerlijk gezegd heel raar vinden als iedereen mij aardig zou vinden. Want.....that's not life.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 14:02
2.28% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:02
Wow. Ik heb ze constant gezienblijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 13:58in het verleden? totaal 1 groene smiley?
Ben je nou serieus ?
Denk je dat ik over 1 !!!!!!!!!!!!!!!! groene smiley ben gevallen?
vrijdag 23 juni 2017 om 14:03
Niet bewust misschien (al twijfel ik over de pb's, maar die heb ik nooit gelezen), maar daardoor niet minder schadelijk. En als mensen je dan gewoon aanspreken dat je misschien geen advies meer moet geven, dan is daar niks mis mee.
MoirenPhae schreef: ↑23-06-2017 13:46Vanaf juli 6 of 7 afleveringen en dan over 1,5 jaar nog 4 of 5.
![]()
Life is short. Eat dessert first.
Dat ik niet wat ontken? dat ik op mijn woorden pas? Doe ik in het dagelijks leven ook, hoor. Je kunt op 500 manieren iets zeggen en kies echt bewust op welke wijze. Waarom zou dat zo negatief zijn als ik vragen mag ?
vrijdag 23 juni 2017 om 14:04
Dat je toegeeft dat je niet recht voor zijn raap zegt wat je denkt (als dat iets negatiefs is), maar het liever verpakt / anders forumuleert omdat je geen zin hebt in bannen.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 14:03Dat ik niet wat ontken? dat ik op mijn woorden pas? Doe ik in het dagelijks leven ook, hoor. Je kunt op 500 manieren iets zeggen en kies echt bewust op welke wijze. Waarom zou dat zo negatief zijn als ik vragen mag ?
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 14:05
6.18% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:06