Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:07
Nee, als ze daar op een normale manier op aangesproken was, was daar ook niks mis mee geweest. Maar dat was niet zo. Het ontaarde zelfs in een soort heksenjacht. Vind ik. Mijn mening.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 14:07
7.42% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:07
Dat zou zo maar eens kunnen.impala schreef: ↑23-06-2017 13:12Ik vind het niet echt gepast om inhoudelijke details te gaan bespreken, zéker als zij er zelf niet bij is en niet kan reageren. Maar ik vorm mijn mening niet lichtvaardig.
En naar mijn mening heeft gemail, ge-pb en ge-facebook tussen forummers onderling ook een belangrijke rol gespeeld in het opzwepen en opblazen van deze affaire. Ik denk ook dat Sap groot gelijk had, toen ze zei dat het resultaat was dat het verhaal en de 'feiten' na tig keer doorvertellen uiteindelijk anders zijn geworden dan het was.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:08
Wat kun jij doordrammen. BGB is een van de oprechtste forummers die ik ken met een flinke dosis humor.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:09
Ik kan me best voorstellen dat wannneer een "relatie" vertroebeld is, een bepaalde angst ontstaat, dat gegevens niet meer privé blijven. Vooral niet als je zelf veel gepost hebt door de jaren heen, onder verschillende nicks. Dat je dan, met weer een nieuwe nick, herkend wordt door degene met wie je min of meer gebrouilleerd bent, is niet zo leuk.vrouwjagersma schreef: ↑23-06-2017 13:49Ik kan me herinneren dat ze schreef dat ze zich bedreigd voelde. Maar dat zou ik dan terug moeten zoeken. Hoe dan ook, ik denk dat we het met elkander eens kunnen zijn dat dingen die je in vertrouwen verteld zijn zonder toestemming met anderen delen niet hoort.
Dan kun je t beste beiden ff op je handen gaan zitten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Maar dit is toch logisch? In rl filter je toch ook voordat je wat zegt?
Als ik alles wat ik denk er zo uit zou flappen had ik geen werk meer en kreeg ik vast heel vaak klappen denk ik.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:10
Nee echt niet. De gekkies vlogen je om de oren. En dat was pas het begin. Eentje begon en als vliegen op de stroop kwamen er dan uit alle hoeken en gaten mensen/meelopers/stokers/klapvee die er nog eens een schepje bovenop gooiden. Het was walgelijk. En véél kwaadaardiger dan de laatste post van Sap. Vind ik.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 14:14
36.16% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:10
Dus jij vindt het heel ....eh, wat eigenlijk ? dat ik niet zeg " wat ben jij enorm dom/ stom / ,,,,, " maar dat ik dan schrijf " o, ja joh ? / tsjongejongejonge " ?
Ja, het is ook echt afschuwelijk van me, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:11
Impala, je denkt echt fout. Als Sapsorrow vannacht die maffe posting niet had neergeplempt en forummers noemde en betichtte narcisme en ze sociopaten en weet ik nog wat voor fraais meer, had geen haan meer gekraaid naar die hele sapsorrow. Jij hebt echt wel een aparte manier om het grote geheel te zien.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:13
Als ik aan jou vragen stel in de zin of het echt is gebeurd (maar niet waar is) dan is dat provocerend.
bv als ik tegen jou zou zeggen "waarom heb je die appel gestolen?" Niet netjes dat je dat deed hé? Terwijl je niet eens in de buurt was van een appelboom dan is die vraag provocerend.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:13
Ik denk niet fout. Jij hebt soms oogkleppen op. Alweer: mijn mening.yasmijn schreef: ↑23-06-2017 14:11Impala, je denkt echt fout. Als Sapsorrow vannacht die maffe posting niet had neergeplempt en forummers noemde en betichtte narcisme en ze sociopaten en weet ik nog wat voor fraais meer, had geen haan meer gekraaid naar die hele sapsorrow. Jij hebt echt wel een aparte manier om het grote geheel te zien.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 14:14
0.56% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:14
Off-topic, vanavond verjaardag vieren, t liefst buiten. Zou best kunnen, als er even wat minder wind en meer zon is.
Maar vanochtend al 10 x van een koukleumer gehoord " Je gaat vanavond zeker niet buiten zitten hè? De wind is nog fris hè? Heb je t weerbericht gezien? Als ik jou was, zette ik geen stoelen klaar buiten, want dan kun je dr toch.maar even zitten."
Maar vanochtend al 10 x van een koukleumer gehoord " Je gaat vanavond zeker niet buiten zitten hè? De wind is nog fris hè? Heb je t weerbericht gezien? Als ik jou was, zette ik geen stoelen klaar buiten, want dan kun je dr toch.maar even zitten."
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 23 juni 2017 om 14:15
Leg wat dekentjes neersimbalabimba schreef: ↑23-06-2017 14:14Off-topic, vanavond verjaardag vieren, t liefst buiten. Zou best kunnen, als er even wat minder wind en meer zon is.
.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:15
vrijdag 23 juni 2017 om 14:17
missie_m schreef: ↑23-06-2017 14:13Als ik aan jou vragen stel in de zin of het echt is gebeurd (maar niet waar is) dan is dat provocerend.
bv als ik tegen jou zou zeggen "waarom heb je die appel gestolen?" Niet netjes dat je dat deed hé? Terwijl je niet eens in de buurt was van een appelboom dan is die vraag provocerend.
Nou BGB, hier is je antwoord.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:18
vrijdag 23 juni 2017 om 14:19
Klopt.
Ik ben een van de forummers die op haar diagnoses reageerde. Netjes ook.
Maar was je het niet eens met haar was je tegen haar. Vanaf dat moment kreeg ik nare PB's binnen.
Maar het is natuurlijk heel raar om te geloven dat iemand zoals Sap, die nu al herhaaldelijk heeft laten zien dat ze zelf gewoon ziek is, door de rare berichten die ze plaatst, wel geloofd word en ik niet.
Knap staaltje omdraaien van de feiten.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 14:23
0.93% gewijzigd
vrijdag 23 juni 2017 om 14:19
Ow. Tijd weer dus om mijn kroon op te zettenBridgetteDubois schreef: ↑23-06-2017 14:16Nee joh die oogkleppen zijn van de paarden, Yasmijn is degene die in de koets daarachter zit. Weet toch iedereen.