Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Lekker weer dit of niet dames?
Alle reacties Link kopieren
Ttass30 schreef:
23-06-2017 12:32
Love it! :heart:
Heerlijk. En al mjijn buren zitten binnen. Lekker rustig buiten. Zo heb ik het graag...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ttass30 schreef:
23-06-2017 12:32
Heerlijk!
Godzijdank koeler weer! Hoewel nog te warm in huis. Kraamweek en de hele dag met een kleintje een mn klamme borst :-(
De kraamhulp heb ik gisteren op kunnen dweilen.
Maar goed, ik word wel enorm afgeleid vd warmte wanneer ik in die 2 kleine mooie ogen kijk :heart:
Aaaah, deze temperaturen zijn véél beter dan gister. Man, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, en ik heb nog wel vakantie, dus ik hoef niks. En al helemaal niet te werken waar het nog minstens 5 graden warmer is dan buiten. Maar ik vind het wel heerlijk om zo op de fiets te springen zonder jas. Ik ben van de warmte tot 25 graden, daarboven veels te warm ;-D
Niemand is onmisbaar
elf12 schreef:
23-06-2017 23:27
Godzijdank koeler weer! Hoewel nog te warm in huis. Kraamweek en de hele dag met een kleintje een mn klamme borst :-(
De kraamhulp heb ik gisteren op kunnen dweilen.
Maar goed, ik word wel enorm afgeleid vd warmte wanneer ik in die 2 kleine mooie ogen kijk :heart:
Gefeliciteerd :love:
Dat is een mooie afleiding elf12, geniet maar lekker van de kleine :daisy:
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ohhh wat een heerlijk weer nu! :heart: Het is hier bewolkt, er staat een heerlijke koele wind, en ik gok dat het een graad of 21 is hier. En eindelijk is die hysterische zon weg! Ongelofelijk genieten dit, ik word hier zo blij van :cheer: Hele fijn dag gewenst allemaal!
Hysterische zon.
Goed omschreven.

Heerlijk vandaag. Hier bewolkt en 18 graden. Mag zo blijven.
Hier zwaar bewolkt en een miezerregentje. En een fijne 17.5 graad buiten .. bijna koud ;-) Jammergenoeg blijft de warmte binnen hangen. Alles open gehad gisteren en bijna uit mijn hemd gewaaid, maar nog steeds dik 22 graden. Altijd beter dan de 28 van een paar dagen daarvoor, maar waarom is een huis in no time opgewarmd, maar duurt afkoelen altijd zo lang? Fijne zaterdag allemaal .. geniet van dit heerlijke weer :cheer:
Lady_Voldemort schreef:
23-06-2017 23:30
Gefeliciteerd :love:

Dankjewel :heart:
kopjekoffie70 schreef:
23-06-2017 23:55
Dat is een mooie afleiding elf12, geniet maar lekker van de kleine :daisy:

Dankjewel! Dat doen we zeker!
Ja de warmte blijft hier binnen ook lang hangen Weedbee, maar buiten is het heerlijk!

Heb vanmorgen een stuk gefietst en heb echt een paar keer flink gezucht van opluchting, ik kan weer ademen. Ik ga straks nog een stuk lopen in het park hier vlakbij.
Ik geniet hier zo van, gewoon al dat het donker is buiten, ik wordt er echt vrolijk van :cheer:
Gefeliciteerd Elf12 met de kleine.
Volgens mij is dit wel een van de koele avonden waarin ik met mijn oude kloffie op de bank plof met een goed glas rode wijn. Héérlijk.
yesss schreef:
24-06-2017 12:35
Ja de warmte blijft hier binnen ook lang hangen Weedbee, maar buiten is het heerlijk!

Heb vanmorgen een stuk gefietst en heb echt een paar keer flink gezucht van opluchting, ik kan weer ademen. Ik ga straks nog een stuk lopen in het park hier vlakbij.
Ik geniet hier zo van, gewoon al dat het donker is buiten, ik wordt er echt vrolijk van :cheer:
Ik ook ik ben helemaal in mijn sas. Ik wordt gelukkig van dit weer ik heb vanmorgen gefietst heerlijk. Ik heb nog een chocomel gehad met slagroom omdat het kan :proud:.
Het koelt inderdaad maar langzaam af in huis. Echter, ik heb alles tegen elkaar openstaan en zo is de temperatuur best prima. Volgens mij is het buiten trouwens koeler dan wat ik dacht, denk een graad of 19. Ultiem genieten! En het waait zo heerlijk, ik hoor de wind om het huis gieren. Een van mijn favoriete geluiden :flirting: Het wordt wel iets lichter aan de hemel, hopelijk geen voorbode van de zon. Die hoeft voorlopig niet meer terug te komen, bleh.

@yesss, ja, ik ben ook helemaal relaxed en vrolijk! Wat een heerlijkheid!
Gefeliciteerd Elf met de kleine! :daisy:
Ik zit een beetje op Pinterest te kijken naar regen en herfst plaatjes en ik kwam iets tegen met de naam pluviophile, dus dat heb ik even verder opgezocht.

Hebben jullie daar weleens van gehoord? Dat zijn mensen die dus van regen houden en daar dus van tot rust komen. Ik weet niet hoe ik een artikel kan plakken maar het is wel interessant en heel herkenbaar!
https://www.google.nl/amp/thoughtcatalo ... hile/amp/

Gelukt :proud:
Afbeelding

En gewoon even een leuk knus plaatje tussendoor :)
Wauw! Mooi plaatje
Ttass30 schreef:
24-06-2017 12:41
Ik ook ik ben helemaal in mijn sas. Ik wordt gelukkig van dit weer ik heb vanmorgen gefietst heerlijk. Ik heb nog een chocomel gehad met slagroom omdat het kan :proud:.

Oh heerlijk!
En dat herfstige sfeerplaatje! :love:

Ik ben als volgt aan het aftellen: zodra ik weer ga werken na mijn verlof is het bijna herfst! :jump:
Oohh heerlijk is dit!! Ben weer helemaal bijgekomen. Gisterenavond lekker in bad geweest, lekker relaxen ipv hangen.

En op Facebook zitten de mensen die van de week aan het klagen waren dat het zo warm is, nu alweer te klagen dat het regent. Gek altijd dat wij er altijd op aangekeken worden dat wij altijd zitten te klagen, terwijl de meeste van ons alleen klagen als het zo warm is. Terwijl genoeg mensen ken die klagen als het koud is en regent, dan weer als het te warm is en dan is de hitte weg dan is regent het weer en dat is ook niet goed. En diezelfde mensen zeggen tegen mij dat ik niet moet klagen als het te heet is. Zien ze nou echt niet dat zij nou juist degenen zijn die altijd klagen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven