Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
24-06-2017 16:48
En de baby is van de zielsverwant?
Of van Sinterklaas, dat weten we niet zeker :clown:
yasmijn schreef:
24-06-2017 16:49
Je kunt hier geen fatsoenlijk gesprek meer voeren.

PLAATS EEN REACTIE

Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.
Er moet nu ruim een minuut tussen zitten. Echt te debiel.
Knuffelheks schreef:
:rofl:

Dat denken we wel, van zielstweeling.
MoirenPhae schreef:
Ik vind het intens zielig voor het kind. Dit gaat veel verder dan onzekerheid.
Ik vind het zielig voor allebei. En er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn, maar ik denk wel dat die angst en onzekerheid haar belemmeren om daar daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Iets als hulp zoeken of zo, ik noem maar wat geks.
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 16:53
Ik vind het zielig voor allebei. En er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn, maar ik denk wel dat die angst en onzekerheid haar belemmeren om daar daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Iets als hulp zoeken of zo, ik noem maar wat geks.
Zodra je een kind hebt of krijgt kan je je die bullshit niet meer accepteren.
Ik heb best empathie, maar hier ben ik gewoon echt keihard in. Daarvoor zie ik veel te veel ellende.
Knuffelheks schreef:
Dacht dat die reeds sinds lang impotent was.
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 16:55
Ik heb best empathie, maar hier ben ik gewoon echt keihard in. Daarvoor zie ik veel te veel ellende.
Ja, dat snap ik.
MoirenPhae schreef:
Zoist.
Maar wij zien het allemaal verkeerd. Met zijn allen.
Ach, vrouwen die nu zwanger zijn en bij de VK lopen, zullen hele andere info krijgen dan wat zij nu openbaar maakt. Die zullen blijven zeggen dat je lever vooral met mate moet eten. En verder doen mensen toch wel wat ze zelf willen.
Ana_Isabel_ schreef:
24-06-2017 17:08
Ach, vrouwen die nu zwanger zijn en bij de VK lopen, zullen hele andere info krijgen dan wat zij nu openbaar maakt. Die zullen blijven zeggen dat je lever vooral met mate moet eten. En verder doen mensen toch wel wat ze zelf willen.
Toch beschouwen de Mods het niet als medisch advies want het topic was weer stafbaar.
FiIee schreef:
Toch beschouwen de Mods het niet als medisch advies want het topic was weer stafbaar.
Meten met 100 verschillende maten doen ze hier
Eleonora-1 schreef:
24-06-2017 17:11
En een topic over Yakult of zo wordt gesloten?'
:lol:
Leo en ik timewarpen weer. Krijg er de zenuwen van.
FiIee schreef:
FiIee schreef:
Ze heeft het ook compleet verkeerd gebracht. Als ze niet zo stellig zou zijn, maar eerder een open vraag zou stellen als; wat vinden jullie hiervan? Dan had ze hele andere reacties gekregen.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 17:12
0.29% gewijzigd
Eleonora-1 schreef:
24-06-2017 17:11
Ach, ja... dat was ook zoiets.
Ana_Isabel_ schreef:
24-06-2017 17:12
Ze heeft het ook compleet verkeerd gebracht. Als ze niet zo stellig zou zijn, maar eerder een open vraag zou stelken als; wat vinden jullie hiervan? Dan had ze hele andere reacties gekregen.
Maar dat is niet wat ze wil. Ze wil overtuigen dat het gros van de vrouwen zich onzin laten aanpraten, omdat ze blind op artsen vertrouwen. En dat terwijl de groene vrouw (of hoe ze dan ook heet) wél weet wat ze zegt.

Ze wil geen gesprek of discussie, ze wil anderen laten inzien hoe dom ze zijn en dat zij het gelukkig wel heeft ontdekt en daarom de rest komt redden.
Alles staat door elkaar, de laatste postings. :mad:
MoirenPhae schreef:
AMEN!!!!!
Dat gekut met die verspringende berichten.
yasmijn schreef:
24-06-2017 17:14
Ze slaat haar eigen topic deaud.
Psies.
Ana_Isabel_ schreef:
Ze heeft het ook compleet verkeerd gebracht. Als ze niet zo stellig zou zijn, maar eerder een open vraag zou stellen als; wat vinden jullie hiervan? Dan had ze hele andere reacties gekregen.
Ze slaat haar eigen topic deaud.
MoirenPhae schreef:
Maar dat is niet wat ze wil. Ze wil overtuigen dat het gros van de vrouwen zich onzin laten aanpraten, omdat ze blind op artsen vertrouwen. En dat terwijl de groene vrouw (of hoe ze dan ook heet) wél weet wat ze zegt.

Ze wil geen gesprek of discussie, ze wil anderen laten inzien hoe dom ze zijn en dat zij het gelukkig wel heeft ontdekt en daarom de rest komt redden.
Dat is haar einddoel. Maar de weg ernaartoe pakt ze compleet verkeerd aan.
MoirenPhae schreef:

:lijstje:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven