Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 23:24
Het is zaterdagavond en er zijn 10 topics actief. Best verdrietig. Dus er valt eigenlijk ook niets te modereren.
Je ziet er ook niet meer dan tien he. Oh nee, twaalf. Op laptop, anders zie je er maar zes.
Lady_Voldemort schreef:
Ook.

Ik wil mijn zestienjarige strontpuber echt geen veer in haar reet steken hoor, maar ik ben ervan overtuigd dat zij het beter zou doen. Zij zou tenminste nog even googlen voordat ze een oordeel velde.
:rofl:
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 23:25
Je ziet er ook niet meer dan tien he. Oh nee, twaalf. Op laptop, anders zie je er maar zes.
ik zie er 20 op de lapslet
Lv wat schreef je op het modtopic? Het gummen is daar begonnen.
friezinnetje2014 schreef:
24-06-2017 23:29
ik zie er 20 op de lapslet
Ik 8 op mobiel.

Tsss. Ik wil deze post gewoon posten en niet wachten..
FiIee schreef:
24-06-2017 23:30
'Nou doen jullie net of het een scheldwoord is, zeventienjarige stagiaire :mrgreen: '
Oh daar hebben ze wel tijd voor? :sarcastic:
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 23:31
'Nou doen jullie net of het een scheldwoord is, zeventienjarige stagiaire :mrgreen: '

En dat gummen ze😂
FiIee schreef:
24-06-2017 23:30
iets van dat je 17-jarige stagiaire ook als compliment kan opvatten
Lady_Voldemort schreef:
Ook.

Ik wil mijn zestienjarige strontpuber echt geen veer in haar reet steken hoor, maar ik ben ervan overtuigd dat zij het beter zou doen. Zij zou tenminste nog even googlen voordat ze een oordeel velde.
Na het probiotica ' incident' is ze nog expliciet aangeraden om eerst te googelen voor ze aan het verwijderen slaan. Dom én stronteigenwijs, dat is een hele slechte combinatie.
.
impala schreef:
24-06-2017 23:33
Na het probiotica ' incident' is ze nog expliciet aangeraden om eerst te googelen voor ze aan het verwijderen slaan. Dom én stronteigenwijs, dat is een hele slechte combinatie.
Ik vind het wel weer kwalijk dat dat lever topic gewoon blijft staan. Het is op slot gedaan, maar kan nog steeds gelezen worden
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 23:31

Ze hebben jou wel gegumd maar mij niet .. dus ik vind toch dat ze vanavond een pluim verdiend hebben voor het stellen van de juiste prioriteiten :biggrin: Ik vind het nog best knap voor een 17 jarige stagair.
shifty schreef:
24-06-2017 23:35
Ze hebben jou wel gegumd maar mij niet .. dus ik vind toch dat ze vanavond een pluim verdiend hebben voor het stellen van de juiste prioriteiten :biggrin: Ik vind het nog best knap voor een 17 jarige stagair.
Ik wil het bericht wel even staffen voor je.
-Kittens- schreef:
24-06-2017 23:44
Ik wil het bericht wel even staffen voor je.
Nee, ze is al gegumd, dan mag je haar niet ook nog staffen.
En bovendien kan ze na mijn stafje niet nog een keer gestaft worden toch?
Ik merk dat ik weer vreselijk agressief word van dat stomme afgrijselijke kindernamen topic. Ik zou haast nog een paar kinderen baren, om ze expres namen te geven die die stomme dozen van dat topic echt afgrijselijk zouden vinden.
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 23:54
Ik merk dat ik weer vreselijk agressief word van dat stomme afgrijselijke kindernamen topic. Ik zou haast nog een paar kinderen baren, om ze expres namen te geven die die stomme dozen van dat topic echt afgrijselijk zouden vinden.
Hoe zou je ze noemen dan?
Jonari schreef:
24-06-2017 23:56
Hoe zou je ze noemen dan?
Fleur natuurlijk. En Ole niet te vergeten. En ik zou ook voor een Jayden gaan.
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 23:54
Ik kan mijn toekomstige kinderen nog stomme namen geven. Suggesties?
Kokkie, Jokkie en Tokkie.
FiIee schreef:
25-06-2017 00:01
Ik kan mijn toekomstige kinderen nog stomme namen geven. Suggesties?
Joep. Dat rijmt op tomatensoep, dus het arme kind zal er vreselijk mee gepest worden. Of Desirée. Dat lijkt op diarree, haha hihi.
MoirenPhae schreef:
25-06-2017 00:01
Kokkie, Jokkie en Tokkie.
:applause: daar zou je toch gewoon een kind voor nemen :applause:
Peppie, Beppie en Heppie.
shifty schreef:
25-06-2017 00:03
:applause: daar zou je toch gewoon een kind voor nemen :applause:
Ja tog.

Ben nu eigenhandig me spiraal aan het verwijderen.
MoirenPhae schreef:
25-06-2017 00:04
Ja tog.

Ben nu eigenhandig me spiraal aan het verwijderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven