Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ana_Isabel_ schreef:
25-06-2017 12:05
Die heb ik nu. Sorry.
Nou zeg: dan blijft er voor mij alleen maar 'Ana_Isabel' over?
doornroosje9 schreef:
25-06-2017 12:01
Mss overleggen over hoe een nieuw forum er zou moeten uitzien? Wensen kenbaar maken. Zoals geen cijfertje erbij als je gequoot wordt. :hihi:
Is een topic voor op het nieuwe forum :).
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
Mamica schreef:
25-06-2017 11:53
Het steekt mij gewoon dat viva geld verdient dankzij de gebruikers van dit forum maar zo weinig voor ze doet.

Ze steken wel tijd in het schrijven van idiote blog berichten die voor meer kliks (is geld) zorgen.
Dit ja. we worden gewoon gebruikt, Ik begin me steeds meer een goedkope hoer te voelen ;-D
Maar ook die heeft er op een dag genoeg van en gaat ervandoor. Meestal niet zonder nog even je portemonnee mee te pikken :biggrin:
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 12:08
15.00% gewijzigd
.
Afbeelding
Mamica schreef:
25-06-2017 12:07
Is een topic voor op het nieuwe forum :).
Yep, had ik al gezien!
Life is short. Eat dessert first.
Ook als er niks van komt uiteindelijk, dan zal het wellicht wel viva motiveren om dingen anders aan te pakken.

En je hebt dan een plek om te klagen over viva zonder een ban te krijgen :).
Star schreef:
25-06-2017 12:09
Afbeelding
Hee die is leuk, weer ns wat anders dan popcorn.
.
ThunderassMan schreef:
25-06-2017 11:52
Serieus?
Het kan aan mij liggen, maar ik heb je nog niet kunnen betrappen op een fatsoenlijke discussie (met argumenten enzo) of dat je het überhaupt leuk vind om van mening te verschillen met anderen.

Afbeelding
Hoe neutraal is dat nieuwe forum eigenlijk? Want als ik me aanmeld krijg ik meteen een ban of krijg ik alles wat er hier getypt is in mijn gezicht gesmeten. Alsof ik me begeef in het hol van de leeuw. Dan krijg je dus nooit diversiteit.
impala schreef:
25-06-2017 12:08
Dit ja. we worden gewoon gebruikt, Ik begin me steeds meer een goedkope hoer te voelen ;-D
Maar ook die heeft er op een dag genoeg van en gaat ervandoor. Meestal niet zonder nog even je portemonnee mee te pikken :biggrin:
En bedankt... Ik nu ook.
Ttass30 schreef:
Hoe neutraal is dat nieuwe forum eigenlijk? Want als ik me aanmeld krijg ik meteen een ban of krijg ik alles wat er hier getypt is in mijn gezicht gesmeten. Alsof ik me begeef in het hol van de leeuw. Dan krijg je dus nooit diversiteit.
Zo dan, wat een negatieve insteek! :roll:

Ban? Er zijn helemaal geen mods! :rofl:
Ttass30 schreef:
Ttas op het nieuwe forum worden geen bans uitgedeeld, volgens Marels.
Mamica schreef:
Ook als er niks van komt uiteindelijk, dan zal het wellicht wel viva motiveren om dingen anders aan te pakken.

.

Dat is zeker een unique selling point ! Ik heb daar zelfs wel geld voor over :proud:
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 12:09
1.28% gewijzigd
.
Ttass30 schreef:
Maar nee joh! Het gaat nu voornamelijk over hoe je je ava moet uploaden. :proud:
impala schreef:
Hee die is leuk, weer ns wat anders dan popcorn.

Ja MJ is vandaag al weer 8 jaar dood; die popcorn is wel taai.
doornroosje9 schreef:
25-06-2017 12:11
Maar nee joh! Het gaat nu voornamelijk over hoe je je ava moet uploaden. :proud:
Dat lukt mij nog steeds niet :rofl:

Grrr ik wil gewoon onbeperkt berichten plaatsen zonder te wachten.
Star schreef:
Afbeelding
*Proest* :rofl:
ThunderassMan schreef:
25-06-2017 11:52
Serieus?
Het kan aan mij liggen, maar ik heb je nog niet kunnen betrappen op een fatsoenlijke discussie (met argumenten enzo) of dat je het überhaupt leuk vind om van mening te verschillen met anderen.
Ik heb hier aan veel discussies meegedaan oa racisme, Sylvana, huidskleur etc.
FiIee schreef:
25-06-2017 12:11
Ttas op het nieuwe forum worden geen bans uitgedeeld, volgens Marels.
Eens moet de eerste keer zijn.
Mamica schreef:

Nee, dat gaat niet gebeuren.
Vroeger al niet en nu ook niet.

Hier mag je ook klagen zonder een ban te krijgen.
Ttass30 schreef:
Zoals al een paar keer gezegd is, het is een vluchtroute.
Dus, als dit forum crashed (en dat gaat onherroepelijk gebeuren) kun je daar je matties terugvinden.
Tot die tijd blijven we gewoon hier.
Ttass30 schreef:

O please, zo belangrijk ben je niet Tass.
Ttass30 schreef:
Dat krijg je hier toch ook?

Volgens mij vinden mensen je best aardig tegenwoordig hoor :).
Ttass30 schreef:
Totaal niet neutraal en altijd ellende.
ThunderassMan schreef:
25-06-2017 12:13
Eens moet de eerste keer zijn.
RellerT. :whip:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven