Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star schreef:
25-06-2017 12:28
Waarom kritisch zijn op iets waar je nooit komt? Ik ga ook niet kritisch zitten zijn op het beleid van Preston Palace.
:proud:

Niemand wordt gedwongen zich aan te melden daar.

Maar dan wel hier erover zeuren. Als je er niet heen wilt, dan ga je toch niet? Ik ga toch ook niet op geen stijl zitten?
MoirenPhae schreef:
25-06-2017 12:19
En je ip en dergelijke zij gelijk voor niet onafhankelijke mods, op een forum zonder privacybeleid, zichtbaar.
Waarom zouden ze niet onafhankelijk zijn? Tuurlijk moet er een privacybeleid komen, maar ook met een privacy beleid kunnen mods gekke dingen doen, hier op viva ook. Je ip is sowieso te achterhalen door kwaadwillenden.

Ik ben heb zelf geen vriendschappen/forumrelaties met mensen op viva. Gewoon een eerlijk forum met open communicatie was de insteek. Als het niks wordt ook prima!

Owja ruzie heb ik echt nooit :) daar maak ik me ook geen zorgen over.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
MoirenPhae schreef:
25-06-2017 12:13
Nee, dat gaat niet gebeuren.
Vroeger al niet en nu ook niet.

Hier mag je ook klagen zonder een ban te krijgen.
Jij wel ja :proud:
.
Ttass30 schreef:
25-06-2017 12:29
Als je mijn ip ziet weet je meteen waar ik woon.
Wow, dat is boeiend. Je hebt hier zelf al tigduizend keer gemeld waar je woont.
En als ik al een Ip zou kunnen zien, ik kan uit een aantal cijfers geen woonplaatsen halen, hoor.

Echt zeg! Wat een gezeur.
Ttass30 schreef:
25-06-2017 12:09
Hoe neutraal is dat nieuwe forum eigenlijk? Want als ik me aanmeld krijg ik meteen een ban of krijg ik alles wat er hier getypt is in mijn gezicht gesmeten. Alsof ik me begeef in het hol van de leeuw. Dan krijg je dus nooit diversiteit.
Alu hoedje op en je bent veilig.
-Puss-in-Bootz- schreef:
25-06-2017 12:31
Alu hoedje op en je bent veilig.
.
Het woord aluhoedje wordt er automatisch gecensureerd. Dat staat al in het plan van aanpak :proud:
.
Aan mijn IP zie je alleen de stad waarin ik woon. Die is hier toch al bekend dus boeien. Mijn specifieke adres zie je niet.
impala schreef:
25-06-2017 12:31
.
Het woord aluhoedje wordt er automatisch gecensureerd. Dat staat al in het plan van aanpak :proud:
Oh daar begint het al. Er gaan mensen bepalen wat er wel en niet getypt mag worden. Tof.
FiIee schreef:
25-06-2017 12:32
Aan mijn IP zie je alleen de stad waarin ik woon. Die is hier toch al bekend dus boeien. Mijn specifieke adres zie je niet.
Wist helemaal niet dat dat kon. Vind ik best een eng idee
missjodif wijzigde dit bericht op 25-06-2017 12:38
5.66% gewijzigd
impala schreef:
25-06-2017 12:37
OMG dit was een GRAP !
Hahaha..

:sarcastic:
Als mensen eenmaal de knoppen in handen hebben zie je veel veranderen.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 25-06-2017 12:37
3.60% gewijzigd
Mamica schreef:
Waarom zouden ze niet onafhankelijk zijn? Tuurlijk moet er een privacybeleid komen, maar ook met een privacy beleid kunnen mods gekke dingen doen, hier op viva ook. Je ip is sowieso te achterhalen door kwaadwillenden.

Ik ben heb zelf geen vriendschappen/forumrelaties met mensen op viva. Gewoon een eerlijk forum met open communicatie was de insteek. Als het niks wordt ook prima!

En jullie weten dat ik hier ook geen vrienden heb ;-)
Fitties wel :biggrin:, maar als het goed is weten jullie ook dat ik niet iemand ben die dan met modder gaat smijten of rancuneus is. Ik ga gewoon lekker samenwerken met LV (waar is die Kumbaya-smiley? )
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 12:39
5.99% gewijzigd
.
MissJodiF schreef:
25-06-2017 12:34
Wist helemaal niet dat dat kon
Ik ook niet. Het is een reeks getallen, geen idee hoe je daar een woonplaats uit zou moeten kunnen halen.
Succes met de nieuwe forum. Als het hier neervalt dan ga ik op zoek naar een hobby. Ik kan mijn forum matties elders bereiken.
-Puss-in-Bootz- schreef:
25-06-2017 12:33
Oh daar begint het al. Er gaan mensen bepalen wat er wel en niet getypt mag worden. Tof.
.

OMG dit was een GRAP !
Ik zou er juist voor zijn dat er heel veel gezegd mag worden. Meer dan hier.
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 12:36
16.99% gewijzigd
.
Ttass30 schreef:
25-06-2017 12:37
Succes met de nieuwe forum. Als het hier neervalt dan ga ik op zoek naar een hobby. Ik kan mijn forum matties elders bereiken.

Eens.
Ik heb ben zelf trouwens ook erg privacy bewust, ik heb zelfs geen social media dus ik snap jullie zorgen best.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
Mamica schreef:
25-06-2017 12:39
Ik heb ben zelf trouwens ook erg privacy bewust, ik heb zelfs geen social media dus ik snap jullie zorgen best.
.

Ik snap die zorgen ook heel goed. Ik heb ook geen facebook en heb op de Piratenpartij gestemd ;-) (nee dat zijn geen piraten, in tegendeel).
Moet zeker een punt van grote aandacht worden.
.
Mamica schreef:

Mooi voornemen. Na 15 jaar en heel veel van dat soort fora geloof ik er niet in.

Daarbij zijn er hier mensen waarvan ik niet zou willen dat ze ook maar iets privé van me hebben.
yasmijn schreef:
25-06-2017 12:36
Ik ook niet. Het is een reeks getallen, geen idee hoe je daar een woonplaats uit zou moeten kunnen halen.
Google.
impala schreef:
25-06-2017 12:41
.

Ik snap die zorgen ook heel goed. Ik heb ook geen facebook en heb op de Piratenpartij gestemd ;-) (nee dat zijn geen piraten, in tegendeel).
Moet zeker een punt van grote aandacht worden.
Dat zal door de bouwers vast wel gaan gebeuren. Er zijn al 2 profs.
MoirenPhae schreef:
25-06-2017 12:44
Google.
Nooit geweten. Ik snap dan ook niet wat er boeiend aan is dat je weet dat Klaasje47 in Kutkrabbeveen woont.
yasmijn schreef:
25-06-2017 12:45
Nooit geweten. Ik snap dan ook niet wat er boeiend aan is dat je weet dat Klaasje47 in Kutkrabbeveen woont.
Als je net wat meer weet kan je heel wat meer achterhalen.
MoirenPhae schreef:
25-06-2017 12:43
Mooi voornemen. Na 15 jaar en heel veel van dat soort fora geloof ik er niet in.

Daarbij zijn er hier mensen waarvan ik niet zou willen dat ze ook maar iets privé van me hebben.
Daarom. Ieder forum dat voortgekomen is uit onvrede gaat uiteindelijk hetzelfde te werk als waar ze zo ontevreden waren. Bannen, editten en de hele mikmak.
Ik maak me geen zorgen over mijn privacy maar goed, zowel Yas als Marels ken ik ook buiten het forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven