Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 13:26
Joh.
Geef je me echt zoveel credits dat je denkt dat ik weet hoe je een adres uit een reeks cijfers haalt? Ik weet niet eens een IP-adres van mezelf te vinden. (Ik ben een soort van internetdakloos).
Wel aardig van je.
zondag 25 juni 2017 om 13:33
Als ik op straat de desbetreffende moeder tegen zou komen die me met een pistool dood wil schieten, zou ik niet 'om dat niet te pikken' toch lekker bij de kinderen gaan zitten._Marana_ schreef: ↑25-06-2017 12:52Het nieuwe forum is voorlopig wel genoeg gespamd, mag het nu weer over Viev gaan hier?
Hoelang moet je volgens de viva-vrouwen (moeders?) wachten voordat je kinderen na een scheiding een nieuwe liefdespartner mogen ontmoeten? Hoe lang moet je dan al minstens een relatie hebben?
Ik vind het echt zo ergerlijk hoe men massaal roept 'arme kinderen'. Zelfs na zes maanden relatie mag niet eens de kinderen een keertje ontmoeten? Moet je dus stiekem doen met je nieuwe relatie? Wat voor voorbeeld geef je dan?
Dat spreekt een beetje uit dat topic.
Gelijk ook over juridische consequenties beginnen etc.
Mijn ouders namen jan en alleman mee en ik vond dat als kind heel normaal. Sommige mensen vond ik niet zo leuk, anderen heb ik nog steeds contact mee.
Mocht ik uit elkaar zijn dan zou ik total geen behoefte hebben om een dubbel gezin te worden.
Ik snap echt niet waarom mensen dat vrijwillig doen als er geen praktisch voordeel aan zit (rijke kerel met een enorm huis en heel relaxte kinderen en ex bijvoorbeeld).
Ik ken een vrouw die willens en wetens haar vriend en 2 irritante pubers in huis heeft genomen, allemaal met schulden, zij is de enige die werkt.
Ik zou daar zo geen zin in hebben, lekker latten kan toch ook?
zondag 25 juni 2017 om 13:37
Leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 25 juni 2017 om 13:39
Ooo......ThunderassMan schreef: ↑25-06-2017 13:26Joh.
Geef je me echt zoveel credits dat je denkt dat ik weet hoe je een adres uit een reeks cijfers haalt? Ik weet niet eens een IP-adres van mezelf te vinden. (Ik ben een soort van internetdakloos).![]()
Wel aardig van je.![]()
zondag 25 juni 2017 om 13:44
Een ipadres van jezelf vinden is niet zo moeilijk hoor ik kan dat zelfs.ThunderassMan schreef: ↑25-06-2017 13:26Joh.
Geef je me echt zoveel credits dat je denkt dat ik weet hoe je een adres uit een reeks cijfers haalt? Ik weet niet eens een IP-adres van mezelf te vinden. (Ik ben een soort van internetdakloos).![]()
Wel aardig van je.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 25 juni 2017 om 13:44
Een ipadres van jezelf vinden is niet zo moeilijk hoor. Zelfs ik kan dat.ThunderassMan schreef: ↑25-06-2017 13:26Joh.
Wel aardig van je.![]()
zondag 25 juni 2017 om 13:50
Zodra je naar een willekeurige website gaat kan de beheerder van die site jouw ip adres zien. Mijn ip adres is niet zo interessant, ik kan me daar echt niet druk over maken.
Ik heb me wel aangemeld bij het Schaduwforum, zo is mijn nick veilig gesteld en kan ik er inderdaad terecht als hier de stekker er uit gaat.
Ik heb me wel aangemeld bij het Schaduwforum, zo is mijn nick veilig gesteld en kan ik er inderdaad terecht als hier de stekker er uit gaat.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 25 juni 2017 om 13:55
Ik kan twee dingen zien, als admin;Eleonora-1 schreef: ↑25-06-2017 12:49Ik maak me geen zorgen over mijn privacy maar goed, zowel Yas als Marels ken ik ook buiten het forum.
Het mailadres waar je mee aanmeldt en je IP-adres.
Ik ben simpel genoeg om niet eens te weten hoe ik iemands adres zou moeten achterhalen op basis van een IP, en mailadressen boeit me niet zo. Heb blijkbaar zelf ook een foutje gemaakt, de eerste 50 forummers hebben een mail gehad van mijn echte naam
Nu maar aangepast naar Vivamail.
Ach. So be it.
Ik was iig niet van plan om IP-checks te gaan doen om te kijken of Nel de Groot in Schubbekutteveen op de Dorpsstraat 12 woont. Ik zou niet eens weten hoe het moet
668, the neighbour of the Beast
zondag 25 juni 2017 om 13:55
YepThunderassMan schreef: ↑25-06-2017 12:06Nou zeg: dan blijft er voor mij alleen maar 'Ana_Isabel' over?
zondag 25 juni 2017 om 13:58
Ik kan twee dingen zien, als admin;Eleonora-1 schreef: ↑25-06-2017 12:49Ik maak me geen zorgen over mijn privacy maar goed, zowel Yas als Marels ken ik ook buiten het forum.
Ik ben simpel genoeg om niet eens te weten hoe ik iemands adres zou moeten achterhalen op basis van een IP, en mailadressen boeit me niet zo. Heb blijkbaar zelf ook een foutje gemaakt, de eerste 50 forummers hebben een mail gehad van mijn echte naam
Ach. So be it.
Ik was iig niet van plan om IP-checks te gaan doen om te kijken of Nel de Groot in Schubbekutteveen op de Dorpsstraat 12 woont. Ik zou niet eens weten hoe het moet
zondag 25 juni 2017 om 14:00
Alleen de providers hebben de adressen van klanten. Om daar achter te komen via een ip adres moet je dus de provider hacken. Wat een gedoe om er achter te willen komen waar Marietje van het VivaForum woontMarels schreef: ↑25-06-2017 13:55Ik kan twee dingen zien, als admin;
Ik ben simpel genoeg om niet eens te weten hoe ik iemands adres zou moeten achterhalen op basis van een IP, en mailadressen boeit me niet zo. Heb blijkbaar zelf ook een foutje gemaakt, de eerste 50 forummers hebben een mail gehad van mijn echte naam![]()
Ach. So be it.
Ik was iig niet van plan om IP-checks te gaan doen om te kijken of Nel de Groot in Schubbekutteveen op de Dorpsstraat 12 woont. Ik zou niet eens weten hoe het moet![]()
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 25 juni 2017 om 14:04
Nu je het zegtMarels schreef: ↑25-06-2017 13:58Ik kan twee dingen zien, als admin;
Ik ben simpel genoeg om niet eens te weten hoe ik iemands adres zou moeten achterhalen op basis van een IP, en mailadressen boeit me niet zo. Heb blijkbaar zelf ook een foutje gemaakt, de eerste 50 forummers hebben een mail gehad van mijn echte naam![]()
Ach. So be it.
Ik was iig niet van plan om IP-checks te gaan doen om te kijken of Nel de Groot in Schubbekutteveen op de Dorpsstraat 12 woont. Ik zou niet eens weten hoe het moet![]()
Ik had daar niet eens op gelet.
zondag 25 juni 2017 om 14:05
Oh ik heb die mail weer uit de prullenbak gevist nu dat snap jeMarels schreef: ↑25-06-2017 13:58Ik kan twee dingen zien, als admin;
Ach. So be it.
zondag 25 juni 2017 om 14:07
Ik zie het ook nu pas.Marels schreef: ↑25-06-2017 13:55Ik kan twee dingen zien, als admin;
Ach. So be it.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 25 juni 2017 om 14:15
zondag 25 juni 2017 om 14:17
En hoe ik daar nou weer achter moet komen hoe ik een provider moet hacken
Veel teveel moeite dus.
En hoi iedereen die nu weet wie ik ben
Dat wordt vast heel veel nieuwe Facebookvriendjes zo