Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 14:23
zondag 25 juni 2017 om 14:25
Hier heet dat een droogmolen.
zondag 25 juni 2017 om 14:27
Ik heb een mailadres gebruikt waar ik de inlog niet meer van weet, dus van mij heb je niets te duchten
zondag 25 juni 2017 om 14:28
Die heb ik ook. Alleen valt die van mij van ellende bijna uit elkaar. Heb ook nog twee droogrekken. Die zijn wat sterker. Alhoewel, die heb ik nog een stuk minder lang. Misschien ligt het daaraan.
zondag 25 juni 2017 om 14:38
Ik wil dat allemaal niet. Ik kwak alles in de drogert. Wat niet in de droger kan, niet veel, hang ik met mooi weer over een tuinstoel en met slecht weer binnen over een eetkamerstoel.
zondag 25 juni 2017 om 14:43
Grappig dat mensen zonder er verder bij na te denken zich gewoon aanmelden bij Facebook, LinkedIN en Google/Gmail en zich dan druk gaan maken over privacy bij een forumpje van 20 personen.
En als dat dan opgezet wordt uit overtuiging zonder commerciële bijsmaak is het dus bevooroordeeld.
Tis ook niet gauw goed.
En als dat dan opgezet wordt uit overtuiging zonder commerciële bijsmaak is het dus bevooroordeeld.
Tis ook niet gauw goed.
zondag 25 juni 2017 om 14:49
Bij mij kan dus het meeste niet in de droger. En daar heb ik niet genoeg stoelen voor
zondag 25 juni 2017 om 14:50
Shifty je weet waarschijnlijk niet dat er al meerdere achterkamertjes zijn (geweest) waar het volledig uit de klauwen liep.
En hoewel ik Yas en Marels echt vertrouw.. ik doe dat niet meer. Ik wil niet dat er mensen zelfs maar bij mijn mailadres kunnen als ik niet vtv weet wie en of dat in de toekomst zo blijft.
En hoewel ik Yas en Marels echt vertrouw.. ik doe dat niet meer. Ik wil niet dat er mensen zelfs maar bij mijn mailadres kunnen als ik niet vtv weet wie en of dat in de toekomst zo blijft.
zondag 25 juni 2017 om 14:52
Je kunt toch gewoon een nep-emailadres aanmaken, net als voor Viva? Ik zie het probleem niet.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-06-2017 14:50Shifty je weet waarschijnlijk niet dat er al meerdere achterkamertjes zijn (geweest) waar het volledig uit de klauwen liep.
zondag 25 juni 2017 om 14:53
Dat kan allemaal.Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 14:52Je kunt toch gewoon een nep-emailadres aanmaken, net als voor Viva? Ik zie het probleem niet.
Ik wil gewoon niet. Wie wel wil veel plezier.
zondag 25 juni 2017 om 14:55
shifty schreef: ↑25-06-2017 14:43Grappig dat mensen zonder er verder bij na te denken zich gewoon aanmelden bij Facebook, LinkedIN en Google/Gmail en zich dan druk gaan maken over privacy bij een forumpje van 20 personen.
Tis ook niet gauw goed.
Ik heb geen facebook, LinkedIN en gmail.
En ik heb al ervaring met schaduwfora. Niet altijd even positief.
Snap überhaupt niet waar dat schaduwforum nu voor nodig is.
Dus hoef ik er niet op.
Dat jij dat wel wil is prima. Net als dat ik en anderen dat niet willen. Om welke reden dan ook lijkt me.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 25-06-2017 14:57
0.36% gewijzigd
zondag 25 juni 2017 om 14:56
Waarom zou het een probleem zijn als iemand daar geen zin in heeft?Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 14:52Je kunt toch gewoon een nep-emailadres aanmaken, net als voor Viva? Ik zie het probleem niet.
zondag 25 juni 2017 om 14:57
Het wordt geen achterkamer maar een gewoon forum waar iedereen zich aan kan melden, net als op dit forum.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-06-2017 14:50Shifty je weet waarschijnlijk niet dat er al meerdere achterkamertjes zijn (geweest) waar het volledig uit de klauwen liep.
zondag 25 juni 2017 om 14:59
Hier gedragen zich er al een paar zich als een stelletje stalkers. Mooi dat ik ze daar niet nog dichter bij hoef te hebben.shifty schreef: ↑25-06-2017 14:43Grappig dat mensen zonder er verder bij na te denken zich gewoon aanmelden bij Facebook, LinkedIN en Google/Gmail en zich dan druk gaan maken over privacy bij een forumpje van 20 personen.
Tis ook niet gauw goed.
Ik hebbhet echt te vaak verkeerd zien gaan. Vergeet niet dat ook alle gepermabanden zich aan gaan melden bijvoorbeeld.
zondag 25 juni 2017 om 15:00
Precies wat hier ook gebeurt. Permaas komen altijd terug.MoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 14:59Hier gedragen zich er al een paar zich als een stelletje stalkers. Mooi dat ik ze daar niet nog dichter bij hoef te hebben.
Ik hebbhet echt te vaak verkeerd zien gaan. Vergeet niet dat ook alle gepermabanden zich aan gaan melden bijvoorbeeld.
zondag 25 juni 2017 om 15:02
Ik heb me aangemeld. Nu is mijn mailadres blijkbaar bekend bij Marels. Net als dat van meer dan 50 anderen blijkbaar. Goh. Aangezien ik niet denk dat Marels mijn mail gaat spammen of verkopen vind ik dat prima.
En aangezien de td hier niet eens die timedrift onder controle kan krijgen lijkt me de kans op instorten van dit forum best reëel.
En aangezien de td hier niet eens die timedrift onder controle kan krijgen lijkt me de kans op instorten van dit forum best reëel.
The owls are not what they seem
zondag 25 juni 2017 om 15:03
Oh dat ook nog ja. De gepermabanden.MoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 14:59Hier gedragen zich er al een paar zich als een stelletje stalkers. Mooi dat ik ze daar niet nog dichter bij hoef te hebben.