Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Eleonora-1 schreef:
25-06-2017 12:49
Ik maak me geen zorgen over mijn privacy maar goed, zowel Yas als Marels ken ik ook buiten het forum.
Daarbij kan ik helemaal niks zien. En als ik wel wat zou kunnen zien, vind ik dat totaal niet boeiend.
Het nieuwe forum is voorlopig wel genoeg gespamd, mag het nu weer over Viev gaan hier?

Hoelang moet je volgens de viva-vrouwen (moeders?) wachten voordat je kinderen na een scheiding een nieuwe liefdespartner mogen ontmoeten? Hoe lang moet je dan al minstens een relatie hebben?
Ik vind het echt zo ergerlijk hoe men massaal roept 'arme kinderen'. Zelfs na zes maanden relatie mag niet eens de kinderen een keertje ontmoeten? Moet je dus stiekem doen met je nieuwe relatie? Wat voor voorbeeld geef je dan?
Ik snap de discussie ook niet zo.
Lijkt het je niks, dan ga je toch niet?
Ben nog niet bijgelezen, maar ik begrijp dat er een schaduwforum is/komt? :yes:

Ik ga snel zoeken naar de link. Heb me destijds bij de Violen het schompes gelachen in de begintijd. En het is dat ik niet zoveel tijd over heb als je op basis van mijn aanwezigheid hier zou kunnen denken, anders zou ik me nu spontaan aanmelden als vrijwilliger voor een schaduwvivablog-gedeelte. Lekker plistakutten tekenen en giebelblogjes schrijven. :proud:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
_Marana_ schreef:
25-06-2017 12:52
Het nieuwe forum is voorlopig wel genoeg gespamd, mag het nu weer over Viev gaan hier?

Hoelang moet je volgens de viva-vrouwen (moeders?) wachten voordat je kinderen na een scheiding een nieuwe liefdespartner mogen ontmoeten? Hoe lang moet je dan al minstens een relatie hebben?
Ik vind het echt zo ergerlijk hoe men massaal roept 'arme kinderen'. Zelfs na zes maanden relatie mag niet eens de kinderen een keertje ontmoeten? Moet je dus stiekem doen met je nieuwe relatie? Wat voor voorbeeld geef je dan?

Link graag :proud:
_Marana_ schreef:

Ik vind het belangrijker om te kijken wat de betrokkenheid wordt van de nieuwe partner.
Vaak wordt het gelijk een soort nieuwe papa. Altijd aanwezig, bemoeit zicht met van alles, onderdeel van het gezin.

Dat vind ik niet gezond en zou ik zelf nooit willen.
_Marana_ schreef:

Volgens mij staat daar tegenwoordig 10 jaar voor.
yasmijn schreef:
25-06-2017 12:50
Daarbij kan ik helemaal niks zien. En als ik wel wat zou kunnen zien, vind ik dat totaal niet boeiend.
Nogmaals, ik maak me geen enkele zorg.
Bruise schreef:
25-06-2017 12:48
Daarom. Ieder forum dat voortgekomen is uit onvrede gaat uiteindelijk hetzelfde te werk als waar ze zo ontevreden waren. Bannen, editten en de hele mikmak.
Natuurlijk is het onmogelijk om een forum te runnen zonder enige vorm van moderatie. Niet als je wil dat het wat gaat worden.
Maar wat mij betreft is de moderatie soepeler dan hier. Ik ben niet van de stasi en ook niet van de lange tenen. Die trek je maar in.
.
yasmijn schreef:
25-06-2017 12:58
Dat moet je aan FV vragen. Die heeft daar een duidelijk antwoord op ;-D
.
Eleonora-1 schreef:
25-06-2017 12:59
Nou, het kan -principieel gezien- geen kwaad om je daar wel enige zorgen over te maken.
Dat moet gewoon goed en professioneel geregeld worden.
.
impala schreef:
25-06-2017 12:31
.
Het woord aluhoedje wordt er automatisch gecensureerd. Dat staat al in het plan van aanpak :proud:
:rofl: Ik ben vóór!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
yasmijn schreef:
25-06-2017 12:58
Dat idee krijg ik ook zo langzamerhand.

Star, dit is het topic wat mij tot die posting liet komen: relaties/ex-wil-niet-dat-ik-de-kinderen ... ges/385045 (nu is de vriend in dit geval een eikel hoor, dat hij zich nog zo laat piepelen door zijn ex, ik had als nieuwe vriendin allang de relatie verbroken, zo'n vreselijke deurmat)
Maar het wordt echt zoveel vaker geroepen in relatietopics, ook als de TO wel een keurig voorzichtig beleid heeft.
Dana schreef:
25-06-2017 12:54
Ben nog niet bijgelezen, maar ik begrijp dat er een schaduwforum is/komt? :yes:

Ik ga snel zoeken naar de link. Heb me destijds bij de Violen het schompes gelachen in de begintijd. En het is dat ik niet zoveel tijd over heb als je op basis van mijn aanwezigheid hier zou kunnen denken, anders zou ik me nu spontaan aanmelden als vrijwilliger voor een schaduwvivablog-gedeelte. Lekker plistakutten tekenen en giebelblogjes schrijven. :proud:
schaduwviva.forum2go.nl
.
Eleonora-1 schreef:
25-06-2017 12:59
Ik ook niet. Iedereen weet inmiddels wel dat ik Belg ben en waar ik ongeveer woon. O ja, ik doe mijn deur voor niemand open, dat dat even duidelijk is. Ik hou niet van bezoek. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Jongens, ik ga ervan tussen om iets heel leuks te doen: 30 soorten kaas proeven :yum:
Met wat bijpassende drankjes om de spijsvertering op gang te houden !
.
_Marana_ schreef:
25-06-2017 13:02
Dat idee krijg ik ook zo langzamerhand.

Star, dit is het topic wat mij tot die posting liet komen: relaties/ex-wil-niet-dat-ik-de-kinderen ... ges/385045 (nu is de vriend in dit geval een eikel hoor, dat hij zich nog zo laat piepelen door zijn ex, ik had als nieuwe vriendin allang de relatie verbroken, zo'n vreselijke deurmat)
Maar het wordt echt zoveel vaker geroepen in relatietopics, ook als de TO wel een keurig voorzichtig beleid heeft.

Ik vind het wel lastige vragen, ligt wat mij betreft compleet aan de situatie.
impala schreef:
25-06-2017 13:05
Jongens, ik ga ervan tussen om iets heel leuks te doen: 30 soorten kaas proeven :yum:
Met wat bijpassende drankjes om de spijsvertering op gang te houden !
Veel plezier!
doornroosje9 schreef:
25-06-2017 13:12
Veel plezier!
Thanks. Een stukje chocola zou er ook wel lekker bij zijn ;-)
.
impala schreef:
25-06-2017 13:15
Thanks. Een stukje chocola zou er ook wel lekker bij zijn ;-)
Precies wat ik dacht. :proud:
yasmijn schreef:
25-06-2017 12:36
Ik ook niet. Het is een reeks getallen, geen idee hoe je daar een woonplaats uit zou moeten kunnen halen.
Nou; als het IP-adres met 010 begint, is R'dam wellicht een aardige gok.
ThunderassMan schreef:
25-06-2017 13:17
Nou; als het IP-adres met 010 begint, is R'dam wellicht een aardige gok.
Mijn IP begint anders niet met het kerngetal van mijn woonplaats.
Star schreef:
25-06-2017 12:28
Waarom kritisch zijn op iets waar je nooit komt? Ik ga ook niet kritisch zitten zijn op het beleid van Preston Palace.
Leuk, een discussie. :popcorn:
Star schreef:
25-06-2017 13:05
Ik vind het wel lastige vragen, ligt wat mij betreft compleet aan de situatie.
Is ook zo hoor. Er is een verschil tussen elkaar 4 maanden om de week een paar uurtjes zien en dat een relatie noemen, of meerdere dagen per week samen zijn. Er is ook een verschil tussen kennismaken op een terrasje, even een uurtje wat drinken, of ermee geconfronteerd worden dat de nieuwe lief direct een hele dag en nacht in huis verblijft bij het gezin. Maar in het algemeen wordt hier zo vaak geroepen dat het pas na maanden mag en zo, daar snap ik niks van. je wilt toch niet maandenlang je kinderen voorliegen? Je wilt zelf toch ook kennismaken met mensen die voor je kinderen belangrijk zijn, dus andersom mag dat toch ook?
Nja, gelukkig ben ik kinderloos en ben ik nooit een relatie aangegaan met een man met kinderen, best fijn dat mijn Lief ook kinderloos is :proud:
Zo zeg Yas, Je hebt wel lef hoor !
ze wisten niet hoe snel ze het Forum Live topic dicht moesten gooien :proud:

Wat dacht je, kan mij het bommen/bannen, ik heb al een schuilkelder ?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven