Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Op naar een mooie echo maandag flipje...heel spannend allemaal..

Wij gaan weer beginnen met de volgende menstruatie en dan maar hopen dat het raak is en goed gaat ook..

Vandaag valt me af en toe toch een beetje zwaar, vooral rond het tijdstip dat M geboren werd..
Oh corina is dat vandaag... :hug: :hug:
Dat is idd zwaar! Is je man of iemand anders bij je of moest je gewoon (stom) werken?
Sterkte vanavond en ik duim echt dat het nu toch eens raak is voor jullie! :bigkiss:
cookie84 schreef:
22-06-2017 18:34
Oh corina is dat vandaag... :hug: :hug:
Dat is idd zwaar! Is je man of iemand anders bij je of moest je gewoon (stom) werken?
Sterkte vanavond en ik duim echt dat het nu toch eens raak is voor jullie! :bigkiss:
Ja mijn vriend is al de hele dag lekker bij me en was gelukkig vrij vandaag...
Oh lieve Corina - dat is pittig meid! Fijn dat je partner bij je is - en hopelijk heel gauw een zwangerschap. Dikke knuffel :bigkiss:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Sterkte Corina vandaag. :redrose: Dat de volgende periode goed mag gaan!

Edit, lees net dat het gister was. Hoop dat je een beetje door de dag bent gekomen.
Een late :hug: Corina ...

Niet leuk, Flip. Kan het me voorstellen, en dan nog zo kort dag. Hopelijk een extra mooie echo maandag!
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Ik heb echt helemaal geen zin in de echo.... :-(
Knuffel flipje...
:hug:
Ben je er niet gerust op Flip?
Dit is de eerste spannendste echo, hoop wat je wil vasthouden maar morgen is het stukje meer zekerheid.. Ik ken het, doodeng dat gevoel.
Hoe laat heb je de echo morgenmiddag of heb ik er overheen gelezen? :hug:
Ik vind het gewoon allemaal alleen maar stom. Straks misschien een mooie echo, maar dan hebben we nog steeds niets.
Nog zo lang wachten tot we een beetje zekerheid hebben.

De halve wereld wordt zwanger in een wip en krijgt gewoon *poef* een gezond kind.

Ik kan er nu echt helemaal niet meer van genieten... nog 2 maanden wachten - als alles goed gaat...
Dat wachten duurt ook eindeloos lang..

Ach meid toch ... Kan het me voorstellen ... :hug: Het lijkt nu nog eindeloos ver weg maar geloof me, ineens is het daar. Veel succes morgen, ik duim voor een mooie echo!
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Och lieve Flip... :hug:
Og Flipje toch :(. Ik duim dat alles goed verloopt en die twee maanden voorbij vliegen voor je.
Succes morgen lieve Flip! Hoe laat mag je?
Flipje sterkte morgen, ook met die laatste momenten voor de echo, echt verschrikkelijk....
Ik hoop dat jullie nu eens een ongecompliceerde zwangerschap krijgen en dat je morgen toch een klein beetje blij mag zijn op dat moment. Daarna gaat de onzekerheid verder maar misschien toch even genieten als het goed is met de ukkepuk.
Oh Flip ik snap het zo goed..... ik hoop heel erg voor je dat de echo morgen goed is en je dan het volgende stapje van de super spannende wachtweken in gaat (want je hebt nog heel wat spannende weken/ maanden voor de boeg.) :hug:
Flipje: Ik snap je helemaal - knuffel! Hopelijk morgen toch een goede 1e echo en weer een stap verder. Ik gun je net als alle andere meiden een gezonde zwangerschap - echt genieten zal lastig zijn maar ik hoop ontzettend dat je je gezonde baby in Februari in je armen mag houden!! Succes en Sterkte morgen meis!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Lieve Flip ik weet zo hoe je je voelt :hug:
Het is ook niet leuk eigenlijk maar gewoon waanzinnig spannend en stressvol. Ik vind de eerste 20wkn niks, heb je idd een mooie echo om 2dagen later weer gestrest te zijn omdat je nog niks voelt/ niks ziet en die kwaaltjes verschillen elke dag... Het enige wat je kan doen is je tijd 'uitzitten' hmm klinkt best zwaar he..

Vergeet niet dat het niet verplicht is om te genieten he, jr hoeft echt niet de hele dag met n dwaas dromerig gezicht over je buik te wrijven. Lieve lieve Flip ik hoop onwijs op een goeie echo morgen en je hele zwangerschap verder met als resultaat n blakende baby over 7 maanden!
Geef je gevoel ook even aan morgen bij je gyn, miss mag je extra of vaker komen om je gerust te stellen.

Wat ik trouwens altijd deed voor een echo was de avond ervoor m'n huis schoonmaken en boodschappen, dan waren m'n gedachten afgeleid en ging ik moe naar bed zodat ik wat minder piekerde. Stel dat ik dan slecht nieuws zou krijgen met controle dan hoefde ik thuis niks meer te doen behalve met n doos tissues in bed te liggen.

Ik duim voor jullie Flip!! Denk aan jullie morgen :hug: :bigkiss:
Ik lees eigenlijk alleen mee, maar wil je toch heel veel succes wensen alvast! Kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen! Ook hier wordt er aan jullie gedacht! :redrose:
Och lieve Flip. Succes morgen!'
Heel veel succes morgen flip, ik denk aan je!
Succes morgen flip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven