Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Flipje, ik wens je alvast heeeel veel succes donderdag. Ik hoop zo dat het goed zit en vooral dat het dan blijvend goed zit... Hoelaat mag je? Ik ga voor jullie duimen!!
Echo is uitgesteld... Flipman heeft die dag een zakelijke afspraak die hij echt niet kan verzetten.
Ik was dus van plan om alleen te gaan, maar vanmorgen bleek dat hij dat echt niet goed vindt.
Stel dat er weer slecht nieuws zou komen, dan wil hij dat niet via de telefoon horen terwijl hij aan de andere kant van het land zit.
Ik begrijp het natuurlijk wel, maar het is toch ook wel :'( . Dus nu vier dagen langer wachten..
Ah flipje, wat ontzettend balen! Begrijpelijke reactie van flipman, maar nog langer wachten is ook gewoon rot.
Ow Flip, :hug: ik begrijp dat je baalt, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je écht écht écht niet wil moeten bellen om te vertellen dat het niet goed is. Dat was het aller aller moeilijkste telefoontje dat ik m'n hele leven heb moeten plegen, ik voelde me zo rot en zo gefaald en alleen. Dus ik begrijp Flipman in deze heel goed.
Succes meid! Hopelijk kom je de komende dagen door.
Ja bjorg, vertel mij wat.. ik heb dat al twéé keer gedaan...
Balen Flip! Ook nog een heel weekend extra wachten. We tellen gewoon weer met je mee af.
He shit he Flip. Dubbel! Nu as dinsdag? Hoelaat?
:hug: ik duim dat dat deze keer niet nodig is.
was me even ontschoten dat je daar ook (net als ik) ervaringsdeskundige in bent.
oohh shit :( wel begrpijpelijk van flipman.
hier ga ik ook nooit meer alleen naar een echo. mocht het inderdaad niet goed zijn ben je ieder geval samen!
dikke kroel :hug:
Maandag middag. We tellen maar gewoon weer opnieuw af.. :frusty:
He Flip dat is ruk!! Op naar een maandag dan maar, helaas niks aan te doen..
Lekker lastminute trouwens dat je de afspraak kon verzetten.. Wist flipman het nog niet dat hij deze afspraak heeft morgen? :hug:
He Shi* Flipje. Ik had echt zoiets van morgen is het D-Day en kunnen we hopelijk de smileys weer van stal halen voor de nieuw behaalde mijlpaal. Net als Bjorg snap ik Flipman ook (ik had ook ooit zo'n telefoontje toen mijn man in Zweden zat), maar leuk is anders...Je stelt je er toch op in - Pfff!
En toch Flip heb ik er wel vertrouwen in dat je een :heart: te zien gaat krijgen maandag. Daar is het bij jou nog nooit op stukgelopen immers... Knuffel :hug:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Sterkte Flipje. De tijd gaat vanzelf om. En 4 dagen later is het kleintje ook alweer 4 dagen groter en valt er ws iets meer te zien...positief blijven!
Ach wat balen Flip... Ik zou ook enorm teleurgesteld zijn. Al snap ik je man ook goed inderdaad. Soms vind ik het irritant dat werk voor dit soort belangrijke dingen gaat, maarja that's life.
Nog maar even het weekend doorheen en dan eindelijk even spieken!!
Wat enorm balen Flipje. 4 dagen wachten is gewoon heel lang als je zo graag wilt weten of alles tot nog toe goed is.....
Ik hoop dat al het wachten straks beloond wordt met een mooie echo van jullie kleine! :monkey:
O lieve Flip....

Misschien moeten we ons bezig gaan houden met een leuke werknaam voor de baby ( voor tijdens de zwangerschap)

Wat vind je van:
Kayin
Kayin is een Afrikaanse naam voor jongens. De betekenis van de naam is `gevierd, lang verwacht kind`.

Sabir
De naam Sabir betekent "geduldig"

En hier nog 157 namen die "geluk" als betekenis hebben:
http://www.babybytes.nl/namen/?searchna ... luk&page=1

"De lang verwachtte"
"Geduld"
En "geluk"
Is alles, dat ik jullie in deze volgorde wens.... nog heel even volhouden sterke vrouw!! We tellen de dagen met je mee :hug:
Hahaha ik scheld het arme ding meestal uit voor 'propje' of 'garnaal'...

(Propje vanwege hoe het embryo eruit zag. Dat was gewoon echt een propje..)
Flipje wat een lekker nuchter antwoord :D

Wel jammer dat je nu langer moet wachten op je mooie eerste echo :sun: . Ook wel jammer dat wij nu langer moeten wachten op JOUW mooie eerste echo ;-D
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Afbeelding
flipje2 schreef:
21-06-2017 21:36
Afbeelding

Hahaha, echt een propje idd!

Succes met wachten Flip! We wachten heel on geduldig met je mee.
Ok, snap je opmerking. Dat gezegd -geschreven- vind ik dit soort momentopnames wel altijd heel gaaf. Er zijn niet zo heel veel mensen die zichzelf in het allerprilste begin van hun bestaan op de foto hebben. Heel bijzonder :heart:
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Ja heel erg leuk. We hebben ze ook van F en P en ze zagen er allemaal weer heel anders uit!

De enige waar we geen beeld van hebben kunnen zien is van de vorige (mislukte) terugplaatsing.

Ok. Nog 5 nachtjes!
Sjemig nog langer wachten. Ik geloof dat jij het beter trekt dan de lezers van je topic :proud:

Op naar de maandag dan maar :sheep:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
nog 4!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven