Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 15:03
Ik heb die van Ikea. Wereldding.
zondag 25 juni 2017 om 15:04
Wat weet ik ervan. Er zijn nog geen huisregels. Zo snel zal dat niet gaan
En het is geen must he? Als het hier crasht, zou je daar eventueel heen kunnen.
Ik vind het wel merkwaardig en tevens amusant dat de mensen die het hardt roepen er niet heen te gaan het meeste commentaar hebben
zondag 25 juni 2017 om 15:05
Ik zeg toch net: er zijn nog geen huisregels. Dat ding is er net een paar uurMoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 15:04Wat gaan jullie ermee doen dan, met die hier een perma hebben?
Is het vrij aanmelden of moet er eerst geautoriseerd worden?
Is het een ope leesbaar forum of gesloten?
Niet gesloten. Anders is het een achterkamer. Alles precies zoals hier.
zondag 25 juni 2017 om 15:09
Als er dan toch geen mods zijn............
Gna Gna Gna.
zondag 25 juni 2017 om 15:10
Nog niet.
zondag 25 juni 2017 om 15:13
Waarom aan mij? Ik weet net zoveel als jij.
zondag 25 juni 2017 om 15:17
Ik heb ook vragen. Kan men/je op het schaduwforum een ban krijgen als je bijvoorbeeld een patatrecept post of als je vraagt naar de naam van een hond?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 25 juni 2017 om 15:25
Marels heeft hem opgezet, dus die is admin, dat kan niet anders.
Ik ben gewoon lid. Over mods heb ik nog niets gelezen.
Verder is dit gebeuren nog maar een paar uur oud dus dan kan je niet verwachten dat er al huisregels zijn en al dat soort zaken.
Dat het staat is al heel wat.
En je kunt er (net als hier) gewoon meelezen zonder dat je je hoeft aan te melden.
zondag 25 juni 2017 om 15:26
Stel ze op dat forum, dat lijkt me het handigst.charlottew88 schreef: ↑25-06-2017 15:17Ik heb ook vragen. Kan men/je op het schaduwforum een ban krijgen als je bijvoorbeeld een patatrecept post of als je vraagt naar de naam van een hond?
zondag 25 juni 2017 om 15:27
Het lijkt me dat je dat soort regels en dingen denkt voordat je iets openstelt.yasmijn schreef: ↑25-06-2017 15:25Marels heeft hem opgezet, dus die is admin, dat kan niet anders.
Ik ben gewoon lid. Over mods heb ik nog niets gelezen.
Verder is dit gebeuren nog maar een paar uur oud dus dan kan je niet verwachten dat er al huisregels zijn en al dat soort zaken.
Dat het staat is al heel wat.![]()
En je kunt er (net als hier) gewoon meelezen zonder dat je je hoeft aan te melden.
Dus met een beetje mazzel heb je al een hok vol permagekkies.
zondag 25 juni 2017 om 15:30
Ga dan in de ledenlijst kijken. Ik zeg maar iets geks.MoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 15:27Het lijkt me dat je dat soort regels en dingen denkt voordat je iets openstelt.
Kan, hoor.
zondag 25 juni 2017 om 15:43
Die zijn hier ook. Heb juist Mat alweer ergens gesignaleerd, op psyche.MoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 15:27Het lijkt me dat je dat soort regels en dingen denkt voordat je iets openstelt.
Ik neem het niet zo serieus allemaal, zo'n nieuw forum. 't Is gewoon handig voor als het hier misschien inderdaad wordt opgedoekt over een tijdje. Je weet maar nooit.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 25 juni 2017 om 15:44
zondag 25 juni 2017 om 15:44
Nou precies dat was de bedoeling. Dat er vast wat is als het hier crasht of idd opgedoekt wordt.
zondag 25 juni 2017 om 15:46
Melden ze zich onder een andere Nick aan toch.
Het is niet persoonlijk trouwens. Lijken me belangrijke dingen om over nagedacht te hebben.
Dat dat niet gebeurd is sterkt mijn beslissing om me niet aan te melden
zondag 25 juni 2017 om 15:47
Nou, ik had 'm gewoon voor het eerst: "Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen."
Zo snel kon ik tot nog toe heel mijn nieuwe posts en het reactievak niet terugvinden na plaatsing.
Goed hoor! Een nieuw forum is nog niet aangekondigd of het oude wordt al sneller.
Zo snel kon ik tot nog toe heel mijn nieuwe posts en het reactievak niet terugvinden na plaatsing.
Goed hoor! Een nieuw forum is nog niet aangekondigd of het oude wordt al sneller.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 25 juni 2017 om 15:49
Nou, dan doe je het toch niet? Geen mens dwingt je.MoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 15:46Melden ze zich onder een andere Nick aan toch.
Het is niet persoonlijk trouwens. Lijken me belangrijke dingen om over nagedacht te hebben.
Dat dat niet gebeurd is sterkt mijn beslissing om me niet aan te melden![]()
Hier komen de permagekkies ook nooit terug, nooit.