Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 19:48
ja, dat deed Eindje dus ook bij de andere forummers die ze zo'n gezellig berichtje stuurde. Alleen bij mij deed ze het onder haar eigen profiel, de sukkel.
Toen was het dus wel meteen duidelijk :lightbulb:
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
25-06-2017 19:50
Afbeelding
😂😂😂😂😂
missie_m schreef:
25-06-2017 19:51
Ik lach om +88. Waarom 88 en niet 10, 90 of 100?
Oh puh-lease.
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 19:07
Ja, das lache he. Maar dan ook niet meer huilie huilie komen doen als jij 'gepest' wordt boehoeh.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
Omdat 88 het nummer in charlottew88 haar nick is.

Edit: ik ben erin getrapt :facepalm: voor mijzelf.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 25-06-2017 19:53
11.66% gewijzigd
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 19:42
Ik had haar ooit op FB. Vergissinkie blijkbaar. In ieder geval, op een goeie dag kregen we hier een soort van onmin over een anti-asielzoekerstopic en toen was de beer los. En nee, dat bericht ga ik hier niet meer plaatsen :proud: . In ieder geval is het nu wel duidelijk dat ze nog geen spat veranderd is, en dat vind ik dan wel weer grappig. Dat ik na al die tijd toch gelijk blijk te hebben zeg maar :hihi:
Das wel een risico van mensen die je kent van een forum toevoegen als vriend. Ik heb er ook een paar als vriend, maar dat pakte gelukkig goed uit. Iig tot nu toe :-D
missie_m schreef:
Hoe dom ben je of hoe simpel denk je dat wij zijn?
FiIee schreef:
25-06-2017 19:44
:rofl:

Sorry, ik hou van flauwe grapjes

(Charlottew88, ik lach je niet uit of toe hiermee, maar ik lach om meeroller)
Ik houd ook van flauwe grappen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
missie_m schreef:

O je weet niet eens waarom je lacht dus? Schei toch uit met dat achterbakse gedoe van je maar zeg nou eens gewoon waarom je zo'n ontzettende hekel aan mensen hier hebt.

Wat heeft Charlotte jou ooit aangedaan?
Nouschi schreef:
25-06-2017 19:50
Afbeelding
:rofl:
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 19:48
ja, dat deed Eindje dus ook bij de andere forummers die ze zo'n gezellig berichtje stuurde. Alleen bij mij deed ze het onder haar eigen profiel, de sukkel.
Das een beetje dom
Wat was er ook weer met 88? Was dat niet een troll-herkenningsnummer?
dana wijzigde dit bericht op 25-06-2017 19:59
4.83% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik ben even een zondagje werken en er gebeurt hier een hoop.
Wat ik een beetje gelezen/gescant heb is: er is een schaduwforum, eindeloos is eindelijk loos en iets over droogtorens.
Heb ik zo het bekangrijkste gehad, of moet ik (verder) teruglezen?
Oh, was al uitgelegd. :facepalm:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
En ik val best mee op fb.
Pjk die een kroegeigenaar 'kastelein' noemt, heerlijk :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
missie_m schreef:
Ach ach. Jouwe humor wordt hier ook al niet begrepen. Vooral omdat je het als 'humor' probeert neer te zetten maar de mazen van de mand die je zelf meebrengt zijn te groot. Tja, groepjes. Of nee, mensen die wel lezen en hun eigen mening hebben over wat ze lezen en hoe ze daarop reageren. Moeilijk en naar. Ik begrijp het Missie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
-Kittens- schreef:
25-06-2017 19:57
Ik ben even een zondagje werken en er gebeurt hier een hoop.
Wat ik een beetje gelezen/gescant heb is: er is een schaduwforum, eindeloos is eindelijk loos en iets over droogtorens.
Heb ik zo het bekangrijkste gehad, of moet ik (verder) teruglezen?
De droogtorens waren het hoogtepunt van de dag,
Dana schreef:
25-06-2017 19:56
Wat was er ook weer met 88? Was dat niet een troll-herkenningsnummer?
Echt waar?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
FiIee schreef:
25-06-2017 19:52
Omdat 88 het nummer in charlottew88 haar nick is.

Edit: ik ben erin getrapt :facepalm: voor mijzelf.
Ooooo dat had ik niet in de gaten. Ik dacht eerder aan deze code:

wikipedia

In amateurradio

In amateurradio wordt 88 gebruikt als een brief voor "liefde en kusjes" bij het ondertekenen van een bericht of een uitwisseling beëindigen. Het wordt gebruikt in gesproken woord (radiotelefonie), Morse code (radiotelegraphy), en in diverse digitale modi. Het wordt beschouwd als eerder intiem dan "73", wat "vriendelijke groeten" betekent; Daarom wordt 73 vaker gebruikt. De twee kunnen samen worden gebruikt. Soms wordt elke uitdrukking meervoudigd door een -s toe te voegen. [7] Deze nummercodes komen voort uit de 92-code die door de Westelijke Unie in 1859 is aangenomen.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
25-06-2017 20:01
Ooooo dat had ik niet in de gaten. Ik dacht eerder aan deze code:

wikipedia

In amateurradio

In amateurradio wordt 88 gebruikt als een brief voor "liefde en kusjes" bij het ondertekenen van een bericht of een uitwisseling beëindigen. Het wordt gebruikt in gesproken woord (radiotelefonie), Morse code (radiotelegraphy), en in diverse digitale modi. Het wordt beschouwd als eerder intiem dan "73", wat "vriendelijke groeten" betekent; Daarom wordt 73 vaker gebruikt. De twee kunnen samen worden gebruikt. Soms wordt elke uitdrukking meervoudigd door een -s toe te voegen. [7] Deze nummercodes komen voort uit de 92-code die door de Westelijke Unie in 1859 is aangenomen.
Zolang je het zelf maar gelooft.
charlottew88 schreef:
Echt waar?
Heil Hitler, in nazikringen.
Dat leidt de aandacht niet af 🙄
AeonOfWinter schreef:
Pjk die een kroegeigenaar 'kastelein' noemt, heerlijk :rofl:
Geweldig :rofl: Ik :heart: PJK.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven