Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Magoe, de rare rant is nu weg. Dat is dan tenminste iets.
Van sommigen hier druipt de boter ook in een noodgang langs het koppie naar beneden zeg.
29 is een mooi getal.
MoirenPhae schreef:
25-06-2017 21:15
Want dat is een énorme bedreiging voor Viva ofzo?
Ja, dat ook. Echt vreselijk.
sjansje schreef:
25-06-2017 21:06
Op zich verbaasd me dat niet zo. Ik kan me zo voorstellen dat jij (en de andere forummers die zich positief uitlaten over een schaduwforum) niet in de running voor de populariteitsprijs zijn bij de mods.
Kinderachtig als dat zo zou zijn, maar het zou me echt niet verbazen.
Want dat is een énorme bedreiging voor Viva ofzo?
sjansje schreef:
25-06-2017 21:06
Op zich verbaasd me dat niet zo. Ik kan me zo voorstellen dat jij (en de andere forummers die zich positief uitlaten over een schaduwforum) niet in de running voor de populariteitsprijs zijn bij de mods.
Kinderachtig als dat zo zou zijn, maar het zou me echt niet verbazen.
Ik ga de PC uitzetten. Doei.
LOEP ME MAAR aub.
Ik was er niet, maar Eindeloos heeft dus Eindelijk vrijwillig afscheid genomen? En emigreert naar een land zonder internet? En ze laat haar rolstoel hier?

:kneel:
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 21:12
Magoe, de rare rant is nu weg. Dat is dan tenminste iets.
nou, ze is nog niet geanonimiseerd en heeft ook geen ban. Ze kan zo weer terug komen
MarindaH schreef:
25-06-2017 21:15
Ik was er niet, maar Eindeloos heeft dus Eindelijk vrijwillig afscheid genomen? En emigreert naar een land zonder internet? En ze laat haar rolstoel hier?

:kneel:
Nee hoor, ze is er gewoon nog. Waarschijnlijk heeft ze alleen een mailtje gekregen dat ze haar verzoek om anonimisatie op het CM topic moet zetten, of moet mailen :rofl:
Maar ja, dat krijg je als je om de drie maanden een nieuwe kudde stagiaires binnen haalt om de mod uit te hangen. Dan raken zaken een beetje in de vergetelheid he. De mod van dienst zal hebben gedacht 'ach die mevrouw is even niet helemaal lekker geworden, wat sneu. Laat ik haar een waarschuwing geven'.
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 21:17
Nee hoor, ze is er gewoon nog. Waarschijnlijk heeft ze alleen een mailtje gekregen dat ze haar verzoek om anonimisatie op het CM topic moet zetten, of moet mailen :rofl:

:frusty:
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 21:19
Maar ja, dat krijg je als je om de drie maanden een nieuwe kudde stagiaires binnen haalt om de mod uit te hangen. Dan raken zaken een beetje in de vergetelheid he. De mod van dienst zal hebben gedacht 'ach die mevrouw is even niet helemaal lekker geworden, wat sneu. Laat ik haar een waarschuwing geven'.
:rofl:
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 21:19
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
BridgetteDubois schreef:
25-06-2017 21:13
Van sommigen hier druipt de boter ook in een noodgang langs het koppie naar beneden zeg.
En het is niet eens warm.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
25-06-2017 21:26
En het is niet eens warm.

Kun je nagaan!
Man. Wat een gedoe. Gelukkig kwam mijn schoonvader me nieuwe aardappels brengen, anders was deze dag compleet mislukt geweest.
vrouwjagersma schreef:
25-06-2017 22:08
Man. Wat een gedoe. Gelukkig kwam mijn schoonvader me nieuwe aardappels brengen, anders was deze dag compleet mislukt geweest.
Koken en dippen in roomboter.
yasmijn schreef:
25-06-2017 22:09
Schrappen, kort koken en bakken en eten met lekker veel mayo. Zo vierden we vroeger thuis altijd nieuwe aardappeltijd. Superordinair, maar soms mag dat. Alleen wat sla erbij, met een gekookt ei erop. Feest!
yasmijn schreef:
25-06-2017 22:09
Neeneenee met mosterdstip! Vrouw Jagersma, dat zou u toch moeten weten.

http://www.smulweb.nl/recepten/1130458/Mosterdstip
anoniem_337753 wijzigde dit bericht op 25-06-2017 22:19
27.48% gewijzigd
Oh nu ben ik jaloers, jij hebt al lekker nieuwe aardappelen, mjammie!
vrouwjagersma schreef:
25-06-2017 22:15
Schrappen, kort koken en bakken en eten met lekker veel mayo. Zo vierden we vroeger thuis altijd nieuwe aardappeltijd. Superordinair, maar soms mag dat. Alleen wat sla erbij, met een gekookt ei erop. Feest!
Je brengt me op een idee :lol:
BridgetteDubois schreef:
25-06-2017 21:13

Inderdaad. Als ik al zo onnozel zou zijn dat ik die toespeling niet door had, dan zou ik vervolgens toch willen rectificeren dat mijn intenties niet zo slecht waren als dat ze over zijn gekomen, doordat ik zo onnozel was.

Maar in dit geval gok ik dat excuses niet aan de orde zullen zijn. Ten eerste omdat het van mening is dat onnozelheid een uitstekend excuus is om slechte intenties mee te verhullen. Ten tweede omdat het vindt dat je geen excuus hoeft te maken voor iets lulligs als het niet zo bedoeld was ook al was het bijzonder lullig. Ten derde omdat het een complot is. En ten vierde .. want boter.
Ik verbaas me er wel over dat jullie zoveel forummers op FB hebben, en dat je blijkbaar ook forummers als FB-vriend hebt waarvan je je niet eens echt realiseert wie dat op het forum is. Best prettig om niet in dat circuit te zitten, eerlijk gezegd

(Ok, disclaimer, ik heb 3 vivaforummers op FB)
nieuwe aardappelen stoven in aluminiumfolie en dan boter er overheen laten smelten .. hmmmmmm
Hugh-Jazz schreef:
25-06-2017 22:15
Neeneenee met mosterdstip! Vrouw Jagersma, dat zou u toch moeten weten.

http://www.smulweb.nl/recepten/1130458/Mosterdstip
Wij deden altijd mayo :$ We dronken er wel cola bij, misschien helpt dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven