Uitgerekend 1-15 februari 2018

28-05-2017 16:04 696 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647

Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Babbes 34 2e/3e 1 februari Jongen!
Jongen!
:love: .. januari bevallen! :heart: :heart:
Sunshine85 33 1e 1 februari Jongen! :love: .. januari bevallen! :heart:
theo75 30 2e 2 februari Meisje! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Lara89 29 3e 10 februari Jongen! :love: 5 februari bevallen! :heart:
Wannabe79 38 Tweede 15 februari Jongen! :love: 12 februari bevallen! :heart:
Floress 31 Derde 1 februari nnb :heart:
Lawtist 26 1e 1 februari nnb :heart: 1x miskraam
coconutthree7 Tweede 3 februari nnb :heart:
Limbogirly 31 Eerste 4 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
Jarja 23 1e 4 februari Meisje! :heart:
Inspiratie 24 Tweede 6 februari nnb :heart:
Valiente 26 Tweede 7 februari Verrassing! :heart: 2x vroege miskraam
Lilly89 27 Tweede 10 februari nnb :heart: 1e kindje met 32 wk geboren
Lisboeta 29 1e 11 februari nnb :heart:
Jayla2 30 Tweede 13 februari Verrassing! :heart: 6x miskraam, zwanger via IVF
Anoekzo 29 Eerste 14 februari Meisje! :heart:
Kleinmormel 28 Eerste 14 februari nnb :heart:
Sarina87 29 Tweede 14 februari Jongen! :heart: Jan '17 mk
Tiepvout 27 Eerste 14 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
s-sweetheart 26 Eerste 15 februari nnb :heart:
Bluesheep 27 Tweede 17 februari nnb :heart:
:hug: Fitz
:hug: Wished
:hug: Koekjeerbei
:hug: flipje2 :rose:
:hug: leentjes89
:hug: mamamaria81
:hug: Kreukel792
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Jarja, heel apart. Ik heb mijn 3 beste vriendinnen verteld afgelopen week en 2 van de 3 barstten in tranen uit. Ondanks dat één van hen ervaring heeft met dat het niet altijd goed hoeft te gaan. Ik heb ook aangegeven dat ik het juist ook met hen wil delen mocht het misgaan, want dat zal mij ook niet onbewogen laten. Ik vind het juist fijn om het dan ook te kunnen delen met de mensen die dicht bij mij staan. Wat dat betreft snap ik het helemaal niet. Wekt inderdaad de gedachte op dat er misschien meer speelt bij hen?

@tiepvout, heel fijn nieuws! En succes met je examen morgen.

Sinds afgelopen week is de misselijkheid bij mij ook begonnen. Gelukkig nog niet overgegeven, maar echt 0 eetlust. Als ik ergens zin in heb eet ik het daarom nu maar direct. Ik heb geen al te hoog bmi, dus ik wil echt niet afvallen.
@tiepvout wat fijn!!! Kan me voorstellen dat het heel spannend was met dat bloedverlies! Succes komende week!

@Jarja wat fijn dat die vriend zo lief reageerde. Inderdaad goed om bij die vriendin eens na te vragen, ze bedoelde het vast niet vervelend. Misschien is ze bang dat jullie vriendschap nu verandert? Kan me voorstellen dat je haar opmerking vervelend vond.

Ik merk dat ik het lastig vind om te lezen dat jullie misselijk zijn, ik heb dat nauwelijks (meer). Met die warmte vorige week sliep ik slecht en had ik er meer last van. Heb woensdag de echo en vind het zo spannend, ben erg bang dat er toch iets niet goed is, al heb ik daar niet echt aanleiding toe. Ik slaap rond de 11 uur per dag en heb de rest van de dag 0 energie, heb pijnlijke borsten, zeurend gevoel in mijn onderbuik en ben zowel fysiek als mentaal heel gevoelig. Dus echt wel symptomen, al wen ik er ook wat meer aan. Wat een zenuwslopend spannende tijd meiden! Lukt het jullie om er een beetje op te vertrouwen dat het goed gaat?
Hallo dames!

Ik ben even afwezig geweest maar heb wel alles gelezen. Wat gaaf al die kloppende hartjes! Ik mag maandag 3 juli ben dan wss 8 weken. Heel spannend. Man kan niet mee ivm werk. Zit te twijfelen om dochtertje van 2 mee te nemen.. lijkt me niet heel praktisch maar ja wat zeg ik als ik maar voor een uurtje oppas nodig heb.
Hier sinds van de week best beroerd (terwijl bij de zwangerschap van m'n dochtertje veel minder last van gehad). Veel misselijk en overgeven. Afgelopen nachten zeker 10 keer per nacht, eten staat ook allemaal tegen eet wel omdat het moet van mezelf maar 9 vd 10 keer komt het er binnen 10 minuten weer uit. Hebben jullie ook zo'n last van diaree? Hier komt het er echt continu aan 2 kanten uit :-( Baal er stiekem wel erg van en voel me schuldig naar m'n dochtertje waar ik erg weinig energie voor heb. Ook het werk vd zie ik niet het glimmen.. Maar ja even een paar weken doorzetten. Sorry voor m'n geklaag, weet dat ik blij moet zijn dat we nog een kindje krijgen (pompt man er steeds in :-? ).

@Jara wat een rare reactie! Idd even op doorvragen een volgende keer!

Lieve dames probeer er allemaal van te genieten! :-)-)
ikhebgeeninspiratie2017 schreef:
25-06-2017 17:36
Hallo dames!

Ik ben even afwezig geweest maar heb wel alles gelezen. Wat gaaf al die kloppende hartjes! Ik mag maandag 3 juli ben dan wss 8 weken. Heel spannend. Man kan niet mee ivm werk. Zit te twijfelen om dochtertje van 2 mee te nemen.. lijkt me niet heel praktisch maar ja wat zeg ik als ik maar voor een uurtje oppas nodig heb.
Hier sinds van de week best beroerd (terwijl bij de zwangerschap van m'n dochtertje veel minder last van gehad). Veel misselijk en overgeven. Afgelopen nachten zeker 10 keer per nacht, eten staat ook allemaal tegen eet wel omdat het moet van mezelf maar 9 vd 10 keer komt het er binnen 10 minuten weer uit. Hebben jullie ook zo'n last van diaree? Hier komt het er echt continu aan 2 kanten uit :-( Baal er stiekem wel erg van en voel me schuldig naar m'n dochtertje waar ik erg weinig energie voor heb. Ook het werk vd zie ik niet het glimmen.. Maar ja even een paar weken doorzetten. Sorry voor m'n geklaag, weet dat ik blij moet zijn dat we nog een kindje krijgen (pompt man er steeds in :-? ).

@Jara wat een rare reactie! Idd even op doorvragen een volgende keer!

Lieve dames probeer er allemaal van te genieten! :-)-)
Ik zou de kleine gewoon meenemen. Die van mij is 1,5 en zolang de afspraak niet onder haar slaapje is (maar daar hou ik rekening mee) gaat ze gewoon altijd mee. Zet Bumba aan op m'n telefoon en heb er tijdens die afspraak geen kind aan.
.
anoniem_348352 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 20:48
99.68% gewijzigd
Jarja, wat een gekke reactie. Ik zou het idd volgende keer wel bespreken, des t meer omdat het zulke goede vrienden van jullie zijn. Je wil niet dat dit in de weg blijft zitten..

Tiepvout, wat fijn een hartje!! Echt super fijn!

Nagini succes morgen!

Voor de rest: wat ontzettend naar dat jullie zo veel kwaaltjes hebben.. Ik merk zelf ook dat ik nauwelijks erg last van heb. Is juist iets om blij om te zijn, dat snap ik.. maar het maakt ook wel beetje onzeker! Ik heb alleen hele pijnlijke borsten, voor de rest voel ik me eigenlijk hetzelfde.
Vanwege die twijfel heb ik toch een extra echo aangevraagd... ze hadden toevallig morgenavond nog een plekje over dus daar heb ik heel veel zin in!
Hoi aanstaande rondbuiken, wat heb ik een boel gelezen! 17 pagina's met leuke, bijzondere, droevige en spannende verhalen.
Morgen heb ik zelf mijn eerste echo. Ben erg benieuwd natuurlijk, maar ook bang dat het misschien niet goed is.
Ik heb 2 kindjes en tijdens de voorgaande zwangerschappen voelde ik me heel anders dan deze keer. Als het morgen allemaal goed is, zou ik graag nog mee willen schrijven, als dat nog mag!

Flipje, jou wens ik morgen een prachtige echo :daisy:

en nagini en leyla natuurlijk ook
anoniem_63bd847a5120d wijzigde dit bericht op 26-06-2017 00:40
Reden: Leyla vergeten!
12.33% gewijzigd
Wat veel echo's vandaag! Succes allemaal!
@jarja, vervelend dat je vriendin zo reageert. Het feit dat ze meteen over een miskraam begint, doet vermoeden dat er meer speelt. Normaal gesproken begin je daar niet mee als je er geen ervaring mee hebt. Idd zoals de anderen al zeggen, praat er de volgende keer over.

@lisboeta, ik snap dat je gaat twijfelen. Maar de misselijkheid is net als ander zwangerschapssymptomen zo persoonsafhankelijk. Ik voel bv weinig verandering aan mijn borsten terwijl dat normaal gesproken het eerst symptoom is. Gisteren en vandaag gaat het bv al veel beter met de misselijkheid. Kwaaltjes komen en gaan. Ik zou je haast een paar misselijke dagen toewensen, maar dat doe ik niet want het is echt vreselijk. :lol:

@leyla, goed zeg dat je toch even voor een vroege echo gaat! Het maakt alles zoveel meer concreter. Spannend!
Dank @lawtist, dat helpt :)

Dames succes met de echo's vandaag! En @polonaise van harte welkom natuurlijk, jij ook succes!
Iedereen gefeliciteerd die al een mooi kloppend hartje hebben gezien.
Anderen succes vandaag met de echo's

Ikzelf had vorige week een erg drukke week. Ben dinsdag ook nog voor een echo geweest maar er was nog niet echt veel te zien. Beetje vocht in de baarmoeder.
Vk denkt aan hele prille zwangerschap. Ik mag over 2 weken terugkomen voor een echo.
Ik vind het heel spannend. Ben moe en met vlagen maagzuur en misselijk. Geen last van mijn borsten maar vk zei dat fit jan omdat ze bij vorige zwangerschap misschien al gegroeid zijn en dat je daarom minder last hebt.
Ik had vorige week wel een beetje bruin bloedverlies.

We gaan maar afwachten.
.
anoniem_348352 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 20:47
98.84% gewijzigd
Wauw, gefeliciteerd! Al de tweede hier 😁 Is het al een beetje geland?
Oh wauw twee! Kan me voorstellen dat dat even schrikken is! Maar wel super fijn dat er twee kloppende hartjes te zien zijn! Heerlijk!
Wellicht dat je dan ook die van mij hebt... Hier namelijk geen hartje te zien.

Ik moet over een week nog eens terugkomen maar er is weinig kans.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Nee Flipje.... wat een ontzettend verdrietig nieuws. 😪
.
anoniem_348352 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 20:47
98.73% gewijzigd
Ooch flipje wat rot :( het was je zó gegund dit keer! Klotezooi :(
En nagini wow!!! Van harte!

Heftig dat dat zo naast elkaar kan bestaan.
@flipje, hoop dat er volgende week wel iets te zien is.

Ik moet ook volgende week terug, omdat ze afgelopen week ook nog niets konden zien. Spannend!!!
@kreukel Die kans is bij ons helaas niet groot, omdat ik via ICSI zwanger ben. Het kan dus geen late eisprong zijn bij mij...
De termijn van de zwangerschap ligt vast (7w4d) er zou allang een hartje zichtbaar geweest moeten zijn...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Neee, wat lees ik nu flipje!! Pfff... Dikke knuffel en sterkte meid :hug: Ik hoop stiekem op een wonder maar ik voel met je mee lieverd. :rose:
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
@flipje; wat ontzettend kut dit... ik leef met je mee. Heb dit helaas in maart meegemaakt.

@nagini; wat leuk! Nog een tweelingmama. Ik denk dat we elkaar nog wel opzoeken als het allemaal goed blijft gaan. Ik heb morgen een extra (pret)echo, gewoon voor m'n eigen gemoedsrust.
Ach Flipje, wat ontzettend naar. Snap dat er weinig hoop is, toch duim ik voor je!😢🍀

Nagini, wat een schok! Maar wel heel leuk, gefeliciteerd.😍
Wat leuk Babbes! Ik ben benieuwd hoe het met jouw setje gaat. 😍
Aaah nee Flipje wat een k*tzooi! Wat naar! Hoop op een wonder volgende week. Gun het je zo.

@nagini: wat leuk een tweeling. Wat een shock lijkt me dat. Gefeliciteerd!

@allemensenmetweinigkwaaltjes: ik denk dat we blij moeten zijn. Misselijkheid hoeft niet te betekeken sat alles goed zit. Ik heb ook nergens last van en had graag ook meer becestifinf gehad. Uiteindelijk is het alleen de dcho die je gerust kan stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven