Uitgerekend 1-15 februari 2018

28-05-2017 16:04 696 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647

Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Babbes 34 2e/3e 1 februari Jongen!
Jongen!
:love: .. januari bevallen! :heart: :heart:
Sunshine85 33 1e 1 februari Jongen! :love: .. januari bevallen! :heart:
theo75 30 2e 2 februari Meisje! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Lara89 29 3e 10 februari Jongen! :love: 5 februari bevallen! :heart:
Wannabe79 38 Tweede 15 februari Jongen! :love: 12 februari bevallen! :heart:
Floress 31 Derde 1 februari nnb :heart:
Lawtist 26 1e 1 februari nnb :heart: 1x miskraam
coconutthree7 Tweede 3 februari nnb :heart:
Limbogirly 31 Eerste 4 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
Jarja 23 1e 4 februari Meisje! :heart:
Inspiratie 24 Tweede 6 februari nnb :heart:
Valiente 26 Tweede 7 februari Verrassing! :heart: 2x vroege miskraam
Lilly89 27 Tweede 10 februari nnb :heart: 1e kindje met 32 wk geboren
Lisboeta 29 1e 11 februari nnb :heart:
Jayla2 30 Tweede 13 februari Verrassing! :heart: 6x miskraam, zwanger via IVF
Anoekzo 29 Eerste 14 februari Meisje! :heart:
Kleinmormel 28 Eerste 14 februari nnb :heart:
Sarina87 29 Tweede 14 februari Jongen! :heart: Jan '17 mk
Tiepvout 27 Eerste 14 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
s-sweetheart 26 Eerste 15 februari nnb :heart:
Bluesheep 27 Tweede 17 februari nnb :heart:
:hug: Fitz
:hug: Wished
:hug: Koekjeerbei
:hug: flipje2 :rose:
:hug: leentjes89
:hug: mamamaria81
:hug: Kreukel792
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
Jeetje, wat zijn er veel meiden op dit forum waarbij het niet (direct) allemaal goed zit! Ik ben er een beetje stil van... Veel sterkte allemaal :hug:
Ach nee koekjeerbij wat shit :hug:
Hele dikke knuffel koekjeerbij! Vreselijk nieuws. Hopelijk ben je snel weer zwanger!

Flipje ik duim enorm voor een wonder, het is je zo gegund.

Morgen om 9 uur heb ik m'n eerste echo en ik ben op van de zenuwen. Zo vreselijk bang dat er iets niet goed zit! Heb daar geen aanwijzingen voor, maar als zwanger worden zo moeilijk is gegaan, word je onzeker en bang. Pfff!
Alle reacties Link kopieren
Aaaah nee wat shit Koekjeerbij! Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger. :hug:
Limbogirly schreef:
28-06-2017 20:17
Hele dikke knuffel koekjeerbij! Vreselijk nieuws. Hopelijk ben je snel weer zwanger!

Flipje ik duim enorm voor een wonder, het is je zo gegund.

Morgen om 9 uur heb ik m'n eerste echo en ik ben op van de zenuwen. Zo vreselijk bang dat er iets niet goed zit! Heb daar geen aanwijzingen voor, maar als zwanger worden zo moeilijk is gegaan, word je onzeker en bang. Pfff!
Ik herken het heel erg! Komt vast goed. Succes morgen!
Wat fijn al die kloppende hartjes! Gefeliciteerd allemaal.

Jarja wij hebben meestal intake rond 8/9 weken met echo en dan rond 11/12 weken een termijnecho. Denk dus dat je er nog wel eentje krijgt.
Wat een vervelende reactie van je vriendin. Het beste is er denk ik gewoon open in gaan en eerlijk zeggen dat je het een rotopmerking vindt. Even lastig, maar eerlijkheid is wel het beste.

Tiepvout wat een opluchting. Vervelend dat je zo in de stress hebt gezeten, maar heel fijn dat je nu toch goed bericht hebt.

Nagini wat leuk een tweeling. Hoor je niet veel en zomaar twee in deze groep. Zal ook wel even schrikken zijn haha, maar wel dubbel feest!

Flipje wat vervelend! Hopelijk is het vals alarm en was je nu gewoon nog te vroeg. Ik ben een paar dagen terug gezet in de zwnagerschap. Verloskundige zei dat het te maken kon hebben dat het eitje wat langer in de baarmoeder heeft gezweefd en dan stopt tijdelijk de groei. Hoop voor je dat het gewoon zoiets is!

Polonaise en bluesheep spannend voor jullie. Hopelijk krijgen jullie snel bevestiging.

Koekjeerbij wat een rotnieuws! Heel veel sterkte!

Hier gaat alles goed. Lekker op vakantie en dat is maar goed ook. Ben zo ontzettend moe steeds en nu kan ik heerlijk een middagdutje doen. Misselijkheid gaat heel goed nu met de gemberpillen. Af en toe nog wel een vlaag en avondeten is soms lastig. Afgelopen twee weken moest alles vetter dan vet en nu verdraag ik niks wat vet of gebakkken is. Eet dus veel salades, wat ik ook heerlijk vind. Voel me wel stukken beter dan bij mijn dochter, dus dat is al positief. Heb 's avonds al best een opgezette buik. Overdag kan ik hem redelijk inhouden en is er niet zoveel te zien.
Throw kindness around like confetti
Echo was goed!!!! Kloppend hartje en zelfs al een ruggengraat gezien. Foto's mee gekregen, zo leuk :)

En nog meer goed nieuws, ik ben blijkbaar 8+4 terwijl we zelf dachten 7+1. M'n uitgerekende datum is dus ook opeens 4-2 ipv 14-2!!! Helemaal in de wolken!

Ook direct afspraken gemaakt voor 3D echo's de komende weken in het kader van een studie. Kan niet wachten om volgende week weer te mogen kijken en dan zelfs in 3D!!!!!!

Hopelijk zijn alle andere echo's ook goed!
Limbogirly goed nieuws! En wat leuk die 3d echo's..

Hier ook het hartje zien kloppen vandaag :heart:
Maar dus wel minder ver als we dachten.
Waarschijnlijk uitgerekend op 17 februari maar over 3 weken horen we meer.
Voor nu blijf ik nog even hier meeschrijven.
Mocht ik bij de definitieve echo alsnog later uitgerekend zijn ga ik meeschrijven op het andere topic :-P
Bluesheep schreef:
29-06-2017 12:08
Limbogirly goed nieuws! En wat leuk die 3d echo's..

Hier ook het hartje zien kloppen vandaag :heart:
Maar dus wel minder ver als we dachten.
Waarschijnlijk uitgerekend op 17 februari maar over 3 weken horen we meer.
Voor nu blijf ik nog even hier meeschrijven.
Mocht ik bij de definitieve echo alsnog later uitgerekend zijn ga ik meeschrijven op het andere topic :-P
Wat fijn! Was er echt zo snel al verschil te zien met een paar dagen geleden?
@koekje wat een vreselijk bericht.. Ik hoop dat je er vertrouwen in hebt dat het gauw weer gaat lukken :rose:

@ tiepvout hoe is het gegaan vandaag?

@valiente lekker vakantie! Waar zit je? Die vermoeidheid herken ik wel. Hoewel niet zwanger zijn met 2 kleine kindjes ook vermoeiend is, haha
@limbogirly wat fijn zeg, gefeliciteerd!

@nena84 hoe is het met je?
@polonaise: Ja goed! Ben 6w+5 dagen. Dus helemaal niet gek dat er 2 weken geleden alleen een vruchtzak te zien was. Ook uitgerekend op 17-2.
Hoi meiden, hoe gaat het hier?

Heb vanmiddag mn eerste echo, vind het zo spannend!! Heb er bijna niet van kunnen slapen hihi :hyper: ben zo benieuwd!!
s-sweetheart schreef:
30-06-2017 12:18
Hoi meiden, hoe gaat het hier?

Heb vanmiddag mn eerste echo, vind het zo spannend!! Heb er bijna niet van kunnen slapen hihi :hyper: ben zo benieuwd!!
Spannend! Hoe is het gegaan?
De echo was goed gegaan, wat bijzonder om te zien zeg! Ben nu precies 7 weken (dus minder ver dan we dachten) en het hartje klopt goed :heart: 24 juli weer de volgende echo...
@flipje en @koekjeerbei: wat een rot nieuws, heel veel sterkte ermee :(

en al 2 tweelingen, hoe bijzonder :heart:

Ik heb zelf afgelopen woensdag ook de 1e echo gehad, met een kloppend :heart: je .
ben nu a.d.h.v. meting precies hoever ik zelf berekend had. (vandaag 8 w 1d)
Heb het dag erna gelijk aan manager op werk verteld.
Ben helemaal in de wolken. :angel:
Fijn zeg, die goede echo's! Lekker genieten nu. Valt me wel op dat er best veel mensen minder ver zijn dan gedacht of lijkt dat maar?
Ik mag vrijdag al voor mijn termijnecho, dat gaat ook snel ineens. Dan ben je ineens op een kwart (of in mijn geval al verder zelfs, aangezien een tweeling meestal 3 weken eerder komt) van je zwangerschap!

Ik twijfel heel erg of ik mijn collega's dinsdag inlicht (dan zie ik ze allemaal) of nog even wacht...
Ik wacht zelf nog even tot na de zomer, maar ben ook morgen pas 8 weken. Vind het nog erg pril om t nu al op werk te vertellen.

Wat fijn jullie hartjes Lara en Sweetheart!
sweatheart en Lara wat een goed nieuws!

Ik wil het nog aan niemand vertellen. Misschien dat ik het voor de zomervakantie aan de rector van de school waar ik werk vertel, dat hij er rekening mee houdt dat er in de winter vervanging moet komen.

Wat voor werk hebben jullie?
@polonaise: ik werk in de zorg op een gesloten pg woongroep. Ik heb mijn manager wel al ingelicht en de roosterraar.
Nu ik een goede echo heb gehad vind ik het wel extra moeilijk om mijn mond te houden.
met 10w 3 dagen heb ik mijn termijnecho (18 juli) denk dat ik het daarna wel bekend ga maken aan de rest.
Ik maak me een beetje zorgen. Ben 2 weken misselijk geweest, en voel me vandaag haast weer normaal. Heb ook het idee dat ik mijn borsten minder voel, maar misschien let ik daar nu te veel op. Iemand wel eens meegemaakt dat de misselijkheid even weg is? Ik heb het idee dat dit haast niet goed kan zijn.
Hey Anoekzo! Maak je niet teveel zorgen, kwaaltjes komen en gaan. Als je bijv. griep heb, heb je ook niet de hele dag door dezelfde symptomen. Dan wisselen koorts, keelpijn en misselijkheid elkaar bijv. ook steeds af. Dat las ik laatst ergens toen ik me hier zelf druk over maakte en dat stelde me gerust. Geniet ervan als je je even iets beter voelt en maak je niet te druk!
Anoekzo niet stressen! Serieus alle symptomen gaan op en neer. Geniet ervan dat je nu enkele goede dagen hebt. Niet zorgen om maken. Zelf heb ik elke week zo ongeveer een ander hoofd symptoom. Just go with the flow :)
Hai allemaal, ik ben wat actiever op de fb pagina, vind ik makkelijker.
Onze eerste echo was goed, uitgerekends datum voorlopig 14-02, 26 juli termijn echo.
Mijn sypmtomen zijn de ene dag iets meer en de ander minder, dat is normaal denk ik gewoon.
Sterkte voor de meiden waar het niet goed is gegaan en voor alle andere gefeliciteerd. X
Ik denk dat zonder facebook het topic veel meer zou loskomen en gezelliger zou zijn. Ik snap dat de facebookers niet alles 2 keer gaan typen maar dit topic loopt nu niet. Jammer.
theo75 schreef:
02-07-2017 09:47
Ik denk dat zonder facebook het topic veel meer zou loskomen en gezelliger zou zijn. Ik snap dat de facebookers niet alles 2 keer gaan typen maar dit topic loopt nu niet. Jammer.
Ja, vind ik ook jammer!
Hoe is het bij jou Theo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven