Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 13:56
Bewuste aanstaande moeder stond er. Ze is dus in elk geval niet bewusteloos, dat geeft de burger alweer moed.
aanstaande oef ik las alleenstaande :proud: :facepalm: Mijn excuses
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 14:06
2.50% gewijzigd
7102 schreef:
26-06-2017 14:03
aanstaande oef ik las alleenstaande :proud: :facepalm:
Gelukkig. Misschien heeft de baby dan nog een klein kansje op een enigszins normaal leven.
7102 schreef:
26-06-2017 13:55
Ze begon toch zo een topic? Onverwacht zwanger mijn vriend en ik zijn heel blij? ( kan het niet terug vinden)
Nu een bewust alleenstaande moeder.
zwanger/totaal-onverwacht-in-verwachtin ... s/383249/5
7102 schreef:
26-06-2017 14:03
aanstaande oef ik las alleenstaande :proud: :facepalm: Mijn excuses
Zo komen de praatjes in de wereld.... ;-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Oudblond schreef:
26-06-2017 13:16
Even gecontroleerd en ja hoor, hier zit hetzelfde water in de cooler.
Bij mij is de cooler zoals gewoonlijk leeg :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dank voor de link.
Godallemachtig, dat geloof je toch niet? Wel jarenlang roken (zelfs als je al pril zwanger bent), maar niet willen vaccineren omdat er schadelijke stoffen in zouden zitten? Nee, die sigaretten zijn goed voor je. :facepalm:
Hmm ik heb de zwangerpijler dicht laten zetten. Toen dat nog zelf kon, kon je wel dmv zo'n link of door te loepen de topics uit de verborgen pijlers lezen. Als ik nu op die link klik krijg ik de melding: Je hebt geen toestemming om deze pijler te bekijken.
Waarom zou je eigenlijk een pijler laten dicht zetten? Ben ik wel benieuwd naar. Ik heb ook pijlers die ik niet lees, maar zie ze wel gewoon. Stoort mij niet.
Falathiel schreef:
26-06-2017 14:22
Waarom zou je eigenlijk een pijler laten dicht zetten? Ben ik wel benieuwd naar. Ik heb ook pijlers die ik niet lees, maar zie ze wel gewoon. Stoort mij niet.
Omdat de lijst actieve topics niet zo lang is en die regelmatig halfvol staat met zwangertopics, die mij totaal niet interesseren. Met name de kletsgroepjes zijn behoorlijk actief, staan dus steeds in de lijstjes, en het zijn er vrij veel...
Ik geloof er niks van dat die pippi langstrumpf zwanger is. Die heeft gewoon mooie linkjes te delen.
LadyMadonna schreef:
26-06-2017 14:34
Ik geloof er niks van dat die pippi langstrumpf zwanger is. Die heeft gewoon mooie linkjes te delen.
Laten we het hopen.
_Marana_ schreef:
26-06-2017 14:27
Omdat de lijst actieve topics niet zo lang is en die regelmatig halfvol staat met zwangertopics, die mij totaal niet interesseren. Met name de kletsgroepjes zijn behoorlijk actief, staan dus steeds in de lijstjes, en het zijn er vrij veel...
Ahh zooo, ik snap hem!
*poef*

Dank voor de waarschuwing BGB.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 14:55
88.24% gewijzigd
Pas nou een beetje op met wat en hoe je het zegt, meiden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
FiIee schreef:
26-06-2017 14:52
*poef*

Dank voor de waarschuwing BGB.
Filee als ik een post van je lees staat je naam als Filee. Maar in de overzichtslijst sta je als Fiiee als je de laatste reageerder bent ????
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-06-2017 15:00
Filee als ik een post van je lees staat je naam als Filee. Maar in de overzichtslijst sta je als Fiiee als je de laatste reageerder bent ????
Hee, dat is gek. Bij de gewijzigde post staat ook Fiiee:
"fiiee wijzigde dit bericht op 26-06-2017 14:55
88.24% gewijzigd "
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wat een gedoe hier op de vroege ochtend weer. En wat een onterechte ban voor Solo.

Over het lang uitblijven van de permaban van Laveloos gisteren: zou het niet gewoon zo zijn dat alleen de oppermod die mag uitdelen en dat die er op zondag niet is?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
KyloRen schreef:
26-06-2017 15:02
Hoofdletter 'i' ziet eruit als een 'l' hier ;)
Verrek, je hebt gelijk: FiIee heet gewoon echt Fiiee met een hoofdletter ipv FiLee
Dana schreef:
26-06-2017 15:07
Verrek, je hebt gelijk: FiIee heet gewoon echt Fiiee met een hoofdletter ipv FiLee
:rofl:

Ze heeft gelijk ja. Ik dacht creatief te doen, maar het forum hier verpest het weer. :proud:
FiIee schreef:
26-06-2017 15:10

Ze heeft gelijk ja. Ik dacht creatief te doen, maar het forum hier verpest het weer. :proud:
Creatief bedacht is het zéker!
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 14:54
Pas nou een beetje op met wat en hoe je het zegt, meiden.
Ja uitkijken hoor.
De loepfunctie gaat binnenkort weer werken.
Het blijft geen feest he.
7102 schreef:
26-06-2017 13:50
O, en is ze spontaan van we zijn zwanger naar bewust alleenstaande moeder of zo?
Ze is een bewuste moeder.
Vindt ze zelf dan.
Dana schreef:
26-06-2017 15:13
Creatief bedacht is het zéker!
Ja, helaas verpest het nieuwe forum het 😉
impala schreef:
26-06-2017 11:21
Bij nader inzien heb ik de posts waarin word gezegd dat ik prive info heb verspreid wel gestaft en gevraagd deze te verwijderen.
Ik weet hoe het hier werkt en hoe dit soort opmerkingen een eigen leven gaan leiden.
Ik wens niet beschuldigd te worden van stalken of het verspreiden van prive info. Ik vind dat beschadigend en dat kan mij eindeloos gaan achtervolgen. Ik wil niet te boek staan als een onbetrouwbaar persoon.
Tot mijn verassing zag ik dat een aantal posts al gestaft was ;-)
Je kunt de mods laten wissen tot zij en jij een ons wegen, een reputatie wis je niet meer. Had je anders moeten handelen toen dat gevraagd werd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven