Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
26-06-2017 11:48
Solo krijgt meteen een ban vanwege op de man. En de posts van Eindeloos werd gisteren alleen maar gewist vanwege op de man. De mods hadden haar toen meteen al die perma moeten geven. Maar nee hoor vandaag pas een perma voor haar :facepalm:

Jong, geen ervaring enzovoorts.
Star schreef:
26-06-2017 11:45
Net als vorige keer weet ik ook gewoon zeker dat Solo 't niet als beschuldiging heeft bedoeld.
Dit.
Life is short. Eat dessert first.
Dubbel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
26-06-2017 11:48
Solo krijgt meteen een ban vanwege op de man. En de posts van Eindeloos werd gisteren alleen maar gewist vanwege op de man. De mods hadden haar toen meteen al die perma moeten geven. Maar nee hoor vandaag pas een perma voor haar :facepalm:
Ze moesten natuurlijk eerst de archieven doorspitten.
yasmijn schreef:
26-06-2017 11:49
En het ergste: Dom ! En niet zelf kunnende nadenken .
.
OMG!! Kan ik jullie geen dag alleen laten?!?!? :swear:
yasmijn schreef:
26-06-2017 11:49
Ja maar zelfs als je jong en geen ervaring hebt dan begrijp je toch wel dat de scheldpost van Eindeloos echt niet door de beugel kon en meteen gepermaband moest worden.

Maar ik zal het wel niet begrijpen :P.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sinds loepen niet meer mogelijk is mis ik van alles. Hoe moet ik nu weten in welke topics alle actie zich afspeelt? (behalve hier dan)
charlottew88 schreef:
26-06-2017 11:56
Ja maar zelfs als je jong en geen ervaring hebt dan begrijp je toch wel dat de scheldpost van Eindeloos echt niet door de beugel kon en meteen gepermaband moest worden.

Maar ik zal het wel niet begrijpen :P.
Ik ook niet, denk ik. Wellicht is er net wisseling van de wacht. Zou zomaar kunnen omdat het schooljaar is afgelopen.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 11:54
Ze moesten natuurlijk eerst de archieven doorspitten.
:lightbulb:
Hugh-Jazz schreef:
26-06-2017 11:55
OMG!! Kan ik jullie geen dag alleen laten?!?!? :swear:
Solo ervaart jouw post als 'op de man' omdat ze ons nu gedwongen alleen moet laten. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
26-06-2017 12:12
Solo ervaart jouw post als 'op de man' omdat ze ons nu gedwongen alleen moet laten. :hihi:
:biggrin:
Belachelijke ban van Solo. Onvoorstelbaar.

Ik had overigens de perma van wondertjesmama zaterdag gemist. Ik gad haar niet herkend.
Gadver, zelf geen post weghalen als dat gewoon gevraagd wordt. Maar wel gaan lopen staffen als 't jou niet aanstaat.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ban van Solo en Wondertjesmama gemist.
Elfje112 schreef:
26-06-2017 12:31
Ban van Solo en Wondertjesmama gemist.
De ban van Solo is nog bezig, dus je kunt er nog ten volle van genieten.
Die Shisha lijkt steeds meer op die beruchte anti-vaxxer forummer....
Getverdemme. Denk ik even gezellig te kunnen keuvelen in een andijvietopic over het schaven van kaas, begint er iemand over het schaven van haar hielen. Heeft er iemand even een emmertje?
Soleggiato schreef:
26-06-2017 12:38
Die Shisha lijkt steeds meer op die beruchte anti-vaxxer forummer....

O die je normaal gesproken in je mond stopt maar niet in deze bedorven versie?
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 12:45
Getverdemme. Denk ik even gezellig te kunnen keuvelen in een andijvietopic over het schaven van kaas, begint er iemand over het schaven van haar hielen. Heeft er iemand even een emmertje?
Daar is ook zo'n superleuk gifje van. Vrouw zit haar hielen te schaven en dat komt dan terecht op een bord spaghetti. Zo'n montagefilmpje. Ik zal hem niet posten, maar wil je het zien dan heb je hier de link: http://imgur.com/gallery/n1dHZQ3
Hugh-Jazz schreef:
26-06-2017 12:51
Daar is ook zo'n superleuk gifje van. Vrouw zit haar hielen te schaven en dat komt dan terecht op een bord spaghetti. Zo'n montagefilmpje. Ik zal hem niet posten, maar wil je het zien dan heb je hier de link: http://imgur.com/gallery/n1dHZQ3
Waarom moet ik toch altijd zo nodig overal op klikken? Waarom?

Afbeelding
:rofl: Ik kon het ook niet laten.
Solo een ban? Wat raar.
Ik was niet heel erg netjes dus als ze die nou aan mij hadden gegeven. Maar aan Solo dat snap ik nou weer niet :O
:woa:
Wat is hier gebeurt?
GenieInABottle schreef:
26-06-2017 13:01
:woa:
Wat is hier gebeurt?
Iets wat leidt tot een maandenlange spagettiban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven