Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 16:54
Dan is het nog niet aan anderen om die te verspreiden.impala schreef: ↑26-06-2017 16:53Tja, een naam die je ooit zelf bekend hebt gemaakt door veel te veel info én je FB-details te geven.
En sommige mensen hebben een goed geheugen. Het mijne is alleen opgefrist, want ik wist het ook. En niet omdat ik jouw FB vriend was of ooit ben geweest. En ook niet omdat ik heb lopen spitten of sherlocken destijds.
maandag 26 juni 2017 om 16:58
Het is niet verspreid. Iemand vertelde me wat ik al wist. Wat Leo zélf verspreid heeft. Ooit.
En die persoon kon weten dat ik het wist, door mijn post van vandaag. Waar iemand die het níet wist, verder helemaal niks aan had of uit kon afleiden. Dus het is niet zo dat nu méér mensen het weten.
.
maandag 26 juni 2017 om 17:00
Als jij zo graag wilt dat ik hier een voorbeeld van jouw hints openbaar oplepel, wees dan zelf ook even zo stoer om hier openbaar neer te zetten wie jou die naam heeft gepb't. Weet ik tenminste meteen wie ik voortaan nooit meer serieus hoef te nemen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 26 juni 2017 om 17:02
Tot een paar maanden geleden las ik je graag. De laatste weken vind ik je bijna zielig gedrag vertonen.impala schreef: ↑26-06-2017 15:32Ja doei Bianca.
Jammer dat de mods niet zelf kunnen denken.
En nog veel jammerder dat Solo nu het slachtoffer is van dit alles.
Ik had graag gezien dat de onterechte beschuldigingen aan mijn adres gewist waren. Maar dat is met het huidige modteam hopen op sneeuw in juli. En ik ga ook niet proberen te mailen met een CM die er helemaal niet meer is.
Je mag me tot op het bot beledigen, maar ik laat me niet uitmaken voor een onbetrouwbaar sujet. Daar ligt voor mij een grens.
Maar goed, het is nu voor mij ook nóg duidelijker wie hier voor zichzelf kan denken, wie de stokers zijn en wie het klapvee. Met al die nickwisselingen is dat amper bij te houden.
En ik kan Leo aanraden om haar fb wél op privé te zetten. Ik was allang vergeten hoe ze heette en hoe je haar kon vinden, maar naar aanleiding van alles hier en wat pb's die ik heb gekregen van mensen die niet het lef hebben om hier tegen jullie in te gaan, heb ik weer even gekeken en hij staat wijd open. Haar zou ik trouwens wél een nickwissel aanraden, omdat ze zich ook meermaals heeft laten portretteren op Viva. Leuk voor je ego, maar minder voor je privacy. Eigen keus hoor, allemaal prima. Maar maak dan niet van míj de kop van jut.
En ik wil iedereen waarschuwen om hééll voorzichtig te zijn met facebook en geen mensen toe te voegen die je niet irl kent. Doe ermee wat je wil.
Je hebt zoveel woorden nodig om een punt te maken, concludeert tussendoor dat je anderen niet kunt overtuigen en zij jou ook niet en belooft dan het thema los te laten en gaat vervolgens net zo hard door. Je beticht anderen van zuiggedrag, maar wow, wat jij hier doet is gewoon de overtreffende trap.
Door te vinden dat jouw mening meer waard is dan de emotie van 1 persoon, daarmee vertoon je egoïstisch gedrag. Het gezuig, beloftes doen die je niet nakomt en Leo nog maar eens extra te gebruiken dat is zo laag dat je in mijn ogen een heel groot onbetrouwbaar sujet bent. Jammer, zo jammer.
En weet je: dit heeft niemand anders gedaan hoor, dit mag je volledig zelf aanrekenen.
maandag 26 juni 2017 om 17:03
Weetje, als je dit al niet snapt, dan is het wel erg ver heen met je. Je snapt gewoon niet wat het woord privé inhoudt als ik het zo zie. Dat ze haar naam een hele lange tijd geleden genoemd heeft, oké. Maar dan is het niet aan anderen om dat nu weer te verspreiden. Ook niet om geheugens op te frissen.impala schreef: ↑26-06-2017 16:58Het is niet verspreid. Iemand vertelde me wat ik al wist. Wat Leo zélf verspreid heeft. Ooit.
En die persoon kon weten dat ik het wist, door mijn post van vandaag. Waar iemand die het níet wist, verder helemaal niks aan had of uit kon afleiden. Dus het is niet zo dat nu méér mensen het weten.
maandag 26 juni 2017 om 17:03
Nee natuurlijk niet. PB is PB. Bij mij dan.
.
maandag 26 juni 2017 om 17:05
maandag 26 juni 2017 om 17:05
Jij wint.impala schreef: ↑26-06-2017 16:53Tja, een naam die je ooit zelf bekend hebt gemaakt door veel te veel info én je FB-details te geven.
En sommige mensen hebben een goed geheugen. Het mijne is alleen opgefrist, want ik wist het ook. En niet omdat ik jouw FB vriend was of ooit ben geweest. En ook niet omdat ik heb lopen spitten of sherlocken destijds. Of destijds een pb heb gehad, Het was allemaal out in the open.
maandag 26 juni 2017 om 17:06
Ik laat me niet beschuldigen van het verspreiden van prive info. Daar verdedig ik me tegen, met alles wat ik heb. Als jij dat als zuigen wil zien, so be it. Ik vind dit dan weer zuigen. En stoken. En provoceren.GenieInABottle schreef: ↑26-06-2017 17:02Tot een paar maanden geleden las ik je graag. De laatste weken vind ik je bijna zielig gedrag vertonen.
Je hebt zoveel woorden nodig om een punt te maken, concludeert tussendoor dat je anderen niet kunt overtuigen en zij jou ook niet en belooft dan het thema los te laten en gaat vervolgens net zo hard door. Je beticht anderen van zuiggedrag, maar wow, wat jij hier doet is gewoon de overtreffende trap.
Door te vinden dat jouw mening meer waard is dan de emotie van 1 persoon, daarmee vertoon je egoïstisch gedrag. Het gezuig, beloftes doen die je niet nakomt en Leo nog maar eens extra te gebruiken dat is zo laag dat je in mijn ogen een heel groot onbetrouwbaar sujet bent. Jammer, zo jammer.
En weet je: dit heeft niemand anders gedaan hoor, dit mag je volledig zelf aanrekenen.
.
maandag 26 juni 2017 om 17:08
Oh mijn god, als je alles hebt gehad... Dahag, Matt.daalderwaalder schreef: ↑26-06-2017 17:05blijfgewoonbianca is nou niet echt aardig met wat ze gisteren allemaal zegt. Wat ook weer bewijst dat ze helemaal niet weet waarover ze het heeft.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 26 juni 2017 om 17:09
Heb je inmiddels al door dat jij de enige bent die haar opmerking / vraag als niet normaal ziet? Of ga je nu heel hard roepen: ja maar, al die forummers die me een pb sturen omdat ze het met mij eens zijn maar ik de enige held ben, die zijn het met mij eens hoor?
Wat heb jij een starre houding. Je denkt rechtvaardigheid te tonen hier, maar alles wat je doet en schrijft staat hier haaks op. Really, nog een keer opzoeken en nog meer info geven, deze keer overigens wel zeker privé?
Ja, dat klinkt als obsessief gedrag en dat maakt je eng.
maandag 26 juni 2017 om 17:12
Blijf Hier Weg! Gestaft!daalderwaalder schreef: ↑26-06-2017 17:12Blijfgewoonbianca weet trouwens ook helemaal niet wie "haar" is, wat ze zegt klopt helemaal niks van en dat is maar goed ook.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 26 juni 2017 om 17:12
Het is dat de loep functie toch niet werkt, anders ging ik ook op anoniem want ik verwacht nu een héle hoop modder uit de goot en extreem wraakzuchtige posts.
Ik kijk het even aan. En hoop dat de mods meekijken.
Tip voor de meute: Google onthoudt alles, dus daar kun je altijd nog vrijuit putten. Dirt zal je niet vinden over mij, maar wel wat prive info waar je mee kan schieten. Zet hem op !
Ik kijk het even aan. En hoop dat de mods meekijken.
Tip voor de meute: Google onthoudt alles, dus daar kun je altijd nog vrijuit putten. Dirt zal je niet vinden over mij, maar wel wat prive info waar je mee kan schieten. Zet hem op !
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 17:14
29.95% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 17:14
Even diep ademhalen, en dan even heeeel snel, heeel dapper doen : wat is je normale nick ?daalderwaalder schreef: ↑26-06-2017 17:07Mevrouw is zeer veroordelend bezig dan bedoel ik naar mij toe.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.