Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 17:17
Je mag van mij weg hoor, met je getreiter. Gatverdamme, wat een gedrag, echt hogeschool zuigerij. En dan wel de hele tijd de bek vol over integriteit en groepsvorming, met je PB'ende vriendjes. Echt om te kotsen.
Matt0blijfgewoonbianca schreef: ↑26-06-2017 17:14Even diep ademhalen, en dan even heeeel snel, heeel dapper doen : wat is je normale nick ?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Die laatste zin heb je niets aan, dat weet jij als geen ander.
maandag 26 juni 2017 om 17:19
Nee dat doe je inderdaad niet kwestie van fatsoen. Maar dat is bij bepaalde mensen ver te zoeken.Falathiel schreef: ↑26-06-2017 17:03Weetje, als je dit al niet snapt, dan is het wel erg ver heen met je. Je snapt gewoon niet wat het woord privé inhoudt als ik het zo zie. Dat ze haar naam een hele lange tijd geleden genoemd heeft, oké. Maar dan is het niet aan anderen om dat nu weer te verspreiden. Ook niet om geheugens op te frissen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 26 juni 2017 om 17:20
Jij verdedigt niet, jij valt aan. En je haalt er steeds meer bij om je gelijk, dat je in basis al niet hebt. En hoe vaak heb je al beloofd weg te blijven? Als je dan toch komt, dan kom je je eigen beloften niet na, dus ben je onbetrouwbaar! En als jij dit zuigen vindt, be my guest, graag zelfs, dan heb je in ieder geval door dat heel veel mensen het niet met jou eens zijn en je gunnen om die grote balk voor je hoofd weg te halen.
maandag 26 juni 2017 om 17:20
En die persoon wist ook dat jij die naam vergeten was, toevallig ?impala schreef: ↑26-06-2017 16:58Het is niet verspreid. Iemand vertelde me wat ik al wist. Wat Leo zélf verspreid heeft. Ooit.
En die persoon kon weten dat ik het wist, door mijn post van vandaag. Waar iemand die het níet wist, verder helemaal niks aan had of uit kon afleiden. Dus het is niet zo dat nu méér mensen het weten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 26 juni 2017 om 17:21
Daar zeg ik niks over, ooit een waarschuwing gehad daardoor, mijn enige tot nu toe
Jezus zat te krijsen op een trekker toen, ook al zo sneu.
Hier ook maar. Ik heb trouwens 50% van mijn post aan kunnen passen zonder dat ik een 'gewijzigd met ...%' bericht er bij kreeg. Rasheed is met lunchpauze denk ik.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 26 juni 2017 om 17:21
Joh, ga fijn 2674532 nieuwe nicks verzinnen.
maandag 26 juni 2017 om 17:22
Dat denk ik niet nee,blijfgewoonbianca schreef: ↑26-06-2017 17:20En die persoon wist ook dat jij die naam vergeten was, toevallig ?
.
maandag 26 juni 2017 om 17:22
Slaapt allang.AeonOfWinter schreef: ↑26-06-2017 17:21Daar zeg ik niks over, ooit een waarschuwing gehad daardoor, mijn enige tot nu toe![]()
Hier ook maar. Ik heb trouwens 50% van mijn post aan kunnen passen zonder dat ik een 'gewijzigd met ...%' bericht er bij kreeg. Rasheed is met lunchpauze denk ik.
maandag 26 juni 2017 om 17:24
Eerder diner denk ik.AeonOfWinter schreef: ↑26-06-2017 17:21Daar zeg ik niks over, ooit een waarschuwing gehad daardoor, mijn enige tot nu toe![]()
maandag 26 juni 2017 om 17:24
Typisch. De vorige keer dat ik het aan je vroeg heb je het bevestigd.daalderwaalder schreef: ↑26-06-2017 17:12Blijfgewoonbianca weet trouwens ook helemaal niet wie "haar" is, wat ze zegt klopt helemaal niks van en dat is maar goed ook.
maandag 26 juni 2017 om 17:25
Ja, nou noem jij haar echte naam hier!blijfgewoonbianca schreef: ↑26-06-2017 17:22Die zei " joh, die Jantientje Huppeltje , dat is ook wat, he " ?
maandag 26 juni 2017 om 17:26
En nu staat mijn antwoord op dit weer boven jou.AeonOfWinter schreef: ↑26-06-2017 17:25Zelfde laken een pak, ik heb werkelijk geen benul hoe laat het nu in Delhi/Mumbai is, en geen zin om te Googlen![]()
Gek word je ervan.
maandag 26 juni 2017 om 17:27
Vreemd. Ergens tussen mijn
Je zou mij een test-pb'tje kunnen sturen, dan kan ik daarop antwoorden.
Als die wel aankomt natuurlijk, de bugs hier worden immers met de dag gekker.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)