Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Objectief gezien: ik vind dat Impala een punt heeft. Impala zegt verder niets wat lijkt op privé informatie. Alle beschuldigingen in die richting zou ik me ook niet aan laten leunen.

Maar goed, neemt niet weg dat als je gevraagd wordt iets te verwijderen, je daar ook niet zo moeilijk over hoeft te doen.
Maar ik snap dus de hele 'want het is privé' reden niet.
Eleonora is ongeveer de minst anonieme forumster hier gok ik zo.
daalderwaalder schreef:
26-06-2017 17:34
Hoogstwaarschijnlijk weet blijfgewoonbianca helemaal niet wie ik in het echt ben maar ze zegt wel allerlei lelijke dingen die ze tegen iemand zegt die ze eigenlijk verder helemaal niet kent.
Oh, jij bent zeker nieuw hier, je kent de mores nog niet. O_o
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 17:26
Nee, ze heet Huppelien Jansen. Ik had het verdraaid.
Ohh gelukkig.
Pretzel66 schreef:
26-06-2017 17:36
Klinkt lekker morgen peultjes uit eigen tuin van Ah moestuintjes nu al zin in :)
Ik doe vandaag kliekjesdag.
Dana schreef:
26-06-2017 17:34
Lekker die erpels, vrouw J. Eigen oogst, of geraapt?
Familielid met een vrij exorbitante moestuin. Altijd feest, al komen in september de courgettes wel eens onze neus uit. Figuurlijk uiteraard.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 17:38
Ik doe vandaag kliekjesdag.
Kan ook heel lekker zijn !
Laat het gáán Matt....
Baudolino schreef:
Objectief gezien: ik vind dat Impala een punt heeft. Impala zegt verder niets wat lijkt op privé informatie. Alle beschuldigingen in die richting zou ik me ook niet aan laten leunen.

Maar goed, neemt niet weg dat als je gevraagd wordt iets te verwijderen, je daar ook niet zo moeilijk over hoeft te doen.
He ja, begin jij nog even lekker opnieuw.
Ana_Isabel_ schreef:
26-06-2017 17:32
inmiddels alweer 8 uur.
o_o
Ik krijg horen van het praten over eten. Ik ga eten maken
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 17:40
He ja, begin jij nog even lekker opnieuw.
Ja sorry, ik zie het nu ook. Duurde even voor ik op verstuur kon klikken. (werd tegen me gepraat)

(Ignore) Praat maar gauw weer verder over aardappels.
Ik krijg trek van jullie berichten :proud:
Lady_Voldemort schreef:
Ik vind het juist heel droog klinken, labia met gort. Daar kan geen Sensilube tegenop lijkt me.
Oh, ik dacht aan snot ipv gort. Maar ja, jij kent je eigen smulsteen natuurlijk het beste.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
BridgetteDubois schreef:
26-06-2017 17:41
Ik krijg trek van jullie berichten :proud:
Zelfs van mijn kliekjes?
vrouwjagersma schreef:
26-06-2017 17:38
Familielid met een vrij exorbitante moestuin. Altijd feest, al komen in september de courgettes wel eens onze neus uit. Figuurlijk uiteraard.
Oh lekker! (Al kan ik me dat septembergevoel wel voorstellen.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Afbeelding
Dana schreef:
26-06-2017 17:27
Vreemd. Ergens tussen mijn :shout: en jouw antwoord is die pb wel van mijn mapje 'post uit' naar 'verzonden' gegaan.

Je zou mij een test-pb'tje kunnen sturen, dan kan ik daarop antwoorden.
Als die wel aankomt natuurlijk, de bugs hier worden immers met de dag gekker.
Yep, dat is bij mij ook zo. Ik kan geen nieuwe PB's versturen, die komen niet aan. Staan wel in 'post uit' idd.
Life is short. Eat dessert first.
daalderwaalder schreef:
26-06-2017 17:41
Ik had ook eerlijk gezegd geen excuses verwacht. Maar lees maar eens terug naar wat er gister wordt gezegd door Blijfgewoonbianca.

Dat heb ik gelezen en ik heb geen idee wie 'haar' is. In ieder geval niet iemand met rood haar want jij zegt van niet. Lieke van Lexmond was ook nog een optie. Mja het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit eerlijk gezegd. Waar maak jij je nou zo druk om Dan?
Skull schreef:
26-06-2017 17:44
Afbeelding
Bijna! :cheer2:
doornroosje9 schreef:
26-06-2017 17:47
Bijna! :cheer2:
16 juli :blob:
_Inkie_ schreef:
26-06-2017 17:47
16 juli :blob:
Kan niet wachten benieuwd wie er dit seizoen overleefd !
Ik kijk er zo naar uit!
Pretzel66 schreef:
26-06-2017 17:50
Kan niet wachten benieuwd wie er dit seizoen overleefd !
Weten jullie waar we het kunnen kijken in Nederland. Of wordt het downloaden aangezien HBO NL niet meer bestaat?
Baudolino schreef:

Dat Leo volgens jou zo ongeveer de minst anonieme is, maakt niet dat een ander dat even moet openbaren. En dat jij niet ziet welk gedeelte privé is, wil niet zeggen dat het er niet staat, maar meer dat jij die info niet hebt. Dus ook van jou uit niet objectief, net zo subjectief als ieder ander van ons hier.
Falathiel schreef:
26-06-2017 17:55
Weten jullie waar we het kunnen kijken in Nederland. Of wordt het downloaden aangezien HBO NL niet meer bestaat?
Ziggo met het pakket Series geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven