Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm
woensdag 16 november 2016 om 00:55
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
naam | leeftijd | probeert zwanger te worden sinds | NOD | bijzonderheden |
AV1992 | 24 / 27 | sinds september 2016 | 9 juli, ronde 12 | |
Camomila | 29 / 30 | sinds februari 2016 | 17 april | |
Emceetje | 36 / 37 | Januari 2015 | 15 maart | onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari |
florence13 | 36 / 36 | mei 2016 | buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017 | |
Foodsandbeats | 34 / 36 | maart 2016 | ||
Labgeek1990 | 26 / 30 | sinds november 2016 | ||
Maur91 | 25 / 24 | maart 2016 | lange cyclussen | |
Missy1983 | 33 / 33 | sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze | 17 maart | bloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni |
Mollebol1 | 34 / 34 | april 2016 | 2 juli | ronde 9 |
Pinquinlove | 29 / 28 | november 2015 | 29 maart | curettage april 2016 mk sept 2016 |
Rosalie | 29 / 30 | januari 2016 | 19 juli | ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen |
Twilight84 | 33 / 35 | Augustus 2015 | 30 april | |
Viva-30 | 30 / 30 | oktober 2015 | 29 maart | |
Yinthe24 | 24 / 31 | mei 2016 | 30 mei, | ronde 11 |
Zonnebloem111 | 28 / 30 | juni 2016 | 19 maart |
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
zaterdag 24 juni 2017 om 08:59
Lastig Foodsandbeats. Ik denk dat ik zou kiezen om even helemaal te stoppen met zwanger worden. Maar dat is natuurlijk helemaal aan jullie. De reden dat ik dat zou doen is omdat ik weet hoe moeilijk mijn man het heeft met onze onvervulde kinderwens. Hij was ook de grootste reden dat we even een maandje pauze hebben genomen. En hoewel ik het daar ook moeilijk mee had was het voor hem wel echt een verademing even een maandje weer meer 'de aandacht'. Voor mannen ligt het toch anders dan voor vrouwen. Denk dat je misschien nog verder van elkaar af komt te staan als je ermee doorgaat. Probeer leuke dingen te ondernemen met elkaar.
Ik vind het heel vervelend voor jullie dat het zo loopt. Ook wij zijn al lang samen en dan lijkt het me extra zwaar dat het nu zo loopt. Hopelijk komen jullie er samen nog uit.
Ik vind het heel vervelend voor jullie dat het zo loopt. Ook wij zijn al lang samen en dan lijkt het me extra zwaar dat het nu zo loopt. Hopelijk komen jullie er samen nog uit.
zaterdag 24 juni 2017 om 09:21
Hoop ik.ook foods, dat jullie er gewoon uitkomen. Ik zou precies het tegenovergestelde denken van rosalie ( zo zie je maar, elk mens is anders) ik zou gewoon doorgaan met onderzoeken omdat ik voormezelf zou willen weten hoe het zat. Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, denk dat dat het belangrijkste is.
zaterdag 24 juni 2017 om 09:22
Hoop ik.ook foods, dat jullie er gewoon uitkomen. Ik zou precies het tegenovergestelde denken van rosalie ( zo zie je maar, elk mens is anders) ik zou gewoon doorgaan met onderzoeken omdat ik voormezelf zou willen weten hoe het zat. Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, denk dat dat het belangrijkste is.

zaterdag 24 juni 2017 om 18:10
Dat vermoeden heb ik ook heel sterk Bjorg. Ik weet niet of dat ook samenhangt met dat ik al zere borsten heb een paar dagen voor de eisprong. Maar het is heel trouw maar 7 dagen.
Ik las dat er wel wat dingen zijn om het ietsjes te verlengen. Maar dat het niet echt mogelijk is om de tijd te verdubbelen. Ik wil er graag eens met een dokter over praten. Maar door de omstandigheden stond dat afgelopen tijd even niet op de prioriteitenlijst. Vanaf augustus kunnen we goed gaan focussen op allerlei doktersbezoekjes en onderzoeken. Dus dan gaan we.
Jij bent eigenlijk de eerste die het zo zegt. Meestal word ik een beetje vreemd aangekeken als ik over mijn LF "klaag". Maar ik maak me er best wel zorgen over dus.
Foods: ik snap dat je in tweestrijd bent. Nu is het niet verstandig om met de kinderwens door te gaan. Eerst maar even kijken hoe de relatie weer goed te krijgen is. Maar ik zou ook wel willen weten wat er nou speelt in mijn lichaam. En je bent toch al bezig. Misschien toch de onderzoekjes doen en de kinderwens evengoed op pauze zetten? Ik hoop dat jullie eruit komen samen.

zaterdag 24 juni 2017 om 18:48
Fijn om van je te horen foods, wat rot dat de situatie zo is.. knuffel
heb je iets van relatietherapie overwogen?
Ik sluit me aan bij wat mollebol zegt. Al is het natuurlijk jouw beslissing en moet je vooral doen wat voor jou nu goed voelt. Heel veel sterkte met alles
Het klopt wat Bjorg zegt mollebol, ik zat al te klagen over mijn LF van 10-11 dagen (dat is eigenlijk niet nodig, maar ik zocht naar een oorzaak waarom het langer duurt), en dat mijn ovulatietesten nooit knalpositief zijn. Ook mensen met een LF van 7 dagen worden zwanger, maar het kán inderdaad ervoor zorgen dat het moeilijker gaat. Hangt natuurlijk met allerlei andere dingen ook weer samen. Ingewikkeld proces is het ook eigenlijk..

Ik sluit me aan bij wat mollebol zegt. Al is het natuurlijk jouw beslissing en moet je vooral doen wat voor jou nu goed voelt. Heel veel sterkte met alles

Het klopt wat Bjorg zegt mollebol, ik zat al te klagen over mijn LF van 10-11 dagen (dat is eigenlijk niet nodig, maar ik zocht naar een oorzaak waarom het langer duurt), en dat mijn ovulatietesten nooit knalpositief zijn. Ook mensen met een LF van 7 dagen worden zwanger, maar het kán inderdaad ervoor zorgen dat het moeilijker gaat. Hangt natuurlijk met allerlei andere dingen ook weer samen. Ingewikkeld proces is het ook eigenlijk..
zaterdag 24 juni 2017 om 18:56
Iedereen denkt er anders over inderdaad. Mijn relatie is mij net wat meer waard dan mijn kinderwens. Ik wil een kind samen met mijn man, niet alleen. Maar inderdaad je eigen onderzoeken zou je wel door kunnen laten gaan als dat geen druk op de relatie legt. Hopelijk komen jullie er samen uit foods. Volg je hart.
Een LF van 7 dagen is wel kort Mollebol. Wie weet kunnen ze dat als het nodig is wel verlengen. Mijn LF schommeld tussen de 10 en 12 dagen, ook best kort. Nu ik een maandje gestopt was was mijn LF langer, maar of dat er iets mee te maken heeft.......
Een LF van 7 dagen is wel kort Mollebol. Wie weet kunnen ze dat als het nodig is wel verlengen. Mijn LF schommeld tussen de 10 en 12 dagen, ook best kort. Nu ik een maandje gestopt was was mijn LF langer, maar of dat er iets mee te maken heeft.......
zaterdag 24 juni 2017 om 19:51
Mollebol, mijn gynaecoloog zei dat een korte LF is omdat het gele lichaam, dat achterblijft na de eisprong, niet genoeg hormonen (progesteron) aan maakt. Volgens haar is de oplossing het verbeteren van de eisprong (bijv met Clomid-achtige medicatie), waardoor het gele lichaam sterker wordt en de LF langer. Eventueel aanvullen met progesteron in de LF.
Als je in augustus naar de arts gaat zou ik zeker je zorgen bespreken! Wat anderen zeggen moet je je helemaal niets van aan trekken (en even heel hard: daar valt je lieve man ook onder). Het is jouw lichaam en jouw zorgen en dat mag jij gewoon ter sprake brengen.
Als je in augustus naar de arts gaat zou ik zeker je zorgen bespreken! Wat anderen zeggen moet je je helemaal niets van aan trekken (en even heel hard: daar valt je lieve man ook onder). Het is jouw lichaam en jouw zorgen en dat mag jij gewoon ter sprake brengen.

zondag 25 juni 2017 om 11:06
Ja precies dat las ik ook Bjorg.
Bedankt dames, voor het begrip. Dat vind ik wel fijn om te horen.
Voor nu gewoon duimen dat het deze keer wel gelukt is. Ik geloof er niks van, maar ik ben dan ook wel weer net zweverig genoeg om te denken dat helemaal stoppen met hopen ook niet goed is
Gisteren hoorden we via mijn beste vriendin, die op de hoogte is, dat een andere vriendin van ons zwanger is van nummer twee. Ze zei het zo lief... Dat het voor ons vast geen leuk nieuws was. Ik voelde me direct schuldig. Dat het bij ons niet lukt, daar heeft niemand wat mee te maken. Natuurlijk is dit leuk nieuws! Wat een verschil kan het maken hoe het gebracht wordt...
En zij kunnen niet zwanger worden zonder hulp. De tweede is een overblijfsel uit de diepvries (klinkt raar haha) dat teruggeplaatst is. Bij de eerste zijn ze lang bezig geweest. Maar nr 2 was zo gedaan. Dan weet je wat het probleem is. Er zit nog in de vriezer, en eerste TP is meteen raak geweest. Zo zie je maar dat hulp toch ook wel eens goed afloopt. Wilde ik even delen met jullie.
Bedankt dames, voor het begrip. Dat vind ik wel fijn om te horen.
Voor nu gewoon duimen dat het deze keer wel gelukt is. Ik geloof er niks van, maar ik ben dan ook wel weer net zweverig genoeg om te denken dat helemaal stoppen met hopen ook niet goed is

Gisteren hoorden we via mijn beste vriendin, die op de hoogte is, dat een andere vriendin van ons zwanger is van nummer twee. Ze zei het zo lief... Dat het voor ons vast geen leuk nieuws was. Ik voelde me direct schuldig. Dat het bij ons niet lukt, daar heeft niemand wat mee te maken. Natuurlijk is dit leuk nieuws! Wat een verschil kan het maken hoe het gebracht wordt...
En zij kunnen niet zwanger worden zonder hulp. De tweede is een overblijfsel uit de diepvries (klinkt raar haha) dat teruggeplaatst is. Bij de eerste zijn ze lang bezig geweest. Maar nr 2 was zo gedaan. Dan weet je wat het probleem is. Er zit nog in de vriezer, en eerste TP is meteen raak geweest. Zo zie je maar dat hulp toch ook wel eens goed afloopt. Wilde ik even delen met jullie.
zondag 25 juni 2017 om 19:41
Dat geeft wel moed als je van anderen hoort dat het met extra hulp toch gelukt is om zwanger te worden. Ik begin hem nu ook wel te knijpen nog twee maanden en dan mogen wij ook terug. Hoop nog steeds zonder hulp zwanger te worden maar als het zo is is het zo. En dan liever een kind met hulp dan geen kind. Dat niet zwanger worden gebeuren komt me een beetje de keel uit. Hopelijk snel goed nieuws in deze topic
Zit een beetje te bedenken hoe ik de komende maanden proberen door ga komen. Denk erover om eens yoga te gaan proberen om wat meer ontspannen die laatste weken door te komen. Iemand ervaring mee?
Zit een beetje te bedenken hoe ik de komende maanden proberen door ga komen. Denk erover om eens yoga te gaan proberen om wat meer ontspannen die laatste weken door te komen. Iemand ervaring mee?
zondag 25 juni 2017 om 20:48
Gezellige drukte hierzo!
Ik lees alles lekker mee. En ervaar daar al soort steun uit, fijn die herkenning!
@Foods, kan me wel voorstellen idd dat je die helderheid wil hebben. Hoop vooral dat jullie relatie weer beter wordt!
@Mollebol, leuk om wat te horen! En tuurlijk gewoon denken dat het kan!
En aan korte LF is wel genoeg te doen! Zit jij al in medisch traject? Kan even niet zo snel teruglezen. Of is in Augustus eerste afspraak?
@Rosalie, herken je verhalen ook heel erg. Ontspanning is altijd goed denk ik maar! Ik heb zelf geen ervaring met yoga.
Hopelijk nog snel een wondertje deze twee maanden of anders idd via mmm, maakt mij ook niet zoveel meer uit hoe het kind komt, Haha!
@NODS, zijn die er deze week??? We hebben zeker ff positief nieuws nodig.
@mmm, misschien idd goed idee om topic te starten voor iui, etc! Kan me voorstellen dat die mensen ovulatietest verhalen 'zat' zijn!
Zal af en toe reageren, maar heb niet zoveel te melden. Volgens app heb ik overmorgen eisprong, had echt knal test vanmiddag, maar dat wijd ik nog maar even aan miskraam! Gaan maar weer eens klussen. Geen probleem na drie weken bloeden! Pfff, eindelijk nu echt klaar!
Zou eigenlijk deze week HSG krijgen. Die had ik al afgezegd. Weet zelf niet zo goed, wacht denk even drie maanden en dan maak ik weer afspraak! Eerst maar eens vakantie enzo! Hebben jullie nog vakanties op de planning??
Ik lees alles lekker mee. En ervaar daar al soort steun uit, fijn die herkenning!
@Foods, kan me wel voorstellen idd dat je die helderheid wil hebben. Hoop vooral dat jullie relatie weer beter wordt!
@Mollebol, leuk om wat te horen! En tuurlijk gewoon denken dat het kan!
En aan korte LF is wel genoeg te doen! Zit jij al in medisch traject? Kan even niet zo snel teruglezen. Of is in Augustus eerste afspraak?
@Rosalie, herken je verhalen ook heel erg. Ontspanning is altijd goed denk ik maar! Ik heb zelf geen ervaring met yoga.
Hopelijk nog snel een wondertje deze twee maanden of anders idd via mmm, maakt mij ook niet zoveel meer uit hoe het kind komt, Haha!
@NODS, zijn die er deze week??? We hebben zeker ff positief nieuws nodig.
@mmm, misschien idd goed idee om topic te starten voor iui, etc! Kan me voorstellen dat die mensen ovulatietest verhalen 'zat' zijn!
Zal af en toe reageren, maar heb niet zoveel te melden. Volgens app heb ik overmorgen eisprong, had echt knal test vanmiddag, maar dat wijd ik nog maar even aan miskraam! Gaan maar weer eens klussen. Geen probleem na drie weken bloeden! Pfff, eindelijk nu echt klaar!
Zou eigenlijk deze week HSG krijgen. Die had ik al afgezegd. Weet zelf niet zo goed, wacht denk even drie maanden en dan maak ik weer afspraak! Eerst maar eens vakantie enzo! Hebben jullie nog vakanties op de planning??

zondag 25 juni 2017 om 21:08
Kutkutkut. Ik baal heel hard met je mee emctje. Hoe oneerlijk is het inderdaad. Oneerlijk, frustrerend, onbegrijpelijk ook. Wist je nu maar vast hoe zo'n traject af zou lopen. Wist je maar of je eraan moest beginnen of juist niet. Ik ken ook de verhalen na 14 jaar en mislukte ivf en alle ellende toch nog spontaan zwanger 45-jarige leeftijd. Wist je dat maar, dat zou het zoveel draaglijker maken.. ik hoop dat je een manier vindt om hiermee om te gaan
en natuurlijk duim ik heel, heel hard voor je. Jemig wat oneerlijk.
Rosalie, ik hoop heel erg dat het niet nodig zal zijn. Ik heb geen ervaring met yoga maar kreeg ook al die tip. Wil er misschien ook eens naar gaan kijken, wie weet. Ik probeer mezelf nu af te leiden / op te vrolijken met leuke dingen voor als het niet lukt (in september mag ik een kat kopen, in december naar new york, zulke dingen)

Rosalie, ik hoop heel erg dat het niet nodig zal zijn. Ik heb geen ervaring met yoga maar kreeg ook al die tip. Wil er misschien ook eens naar gaan kijken, wie weet. Ik probeer mezelf nu af te leiden / op te vrolijken met leuke dingen voor als het niet lukt (in september mag ik een kat kopen, in december naar new york, zulke dingen)

zondag 25 juni 2017 om 22:07
Ik herken het emceetje, al is alles relatief, want ik zit nog niet zoals jij al in de mm.
Soms is dat ook de enige manier: accepteren dat je je onwijs rot voelt, heel hard huilen en met een dekentje en een kop thee (of glas wijn) netflix series kijken. Verdriet mag er ook zijn en soms helpt inderdaad toch niks op dat moment. Over twee dagen voel je je alweer iets beter en hopelijk komen er betere tijden
Soms is dat ook de enige manier: accepteren dat je je onwijs rot voelt, heel hard huilen en met een dekentje en een kop thee (of glas wijn) netflix series kijken. Verdriet mag er ook zijn en soms helpt inderdaad toch niks op dat moment. Over twee dagen voel je je alweer iets beter en hopelijk komen er betere tijden

zondag 25 juni 2017 om 22:11

maandag 26 juni 2017 om 08:35
Emceetje, wat ontzettend oneerlijk en kut! Natuurlijk mag je verdriet er zijn. Waarom twijfelen jullie aan de IVF?
Yinthe: mijn NOD is vrijdag/zaterdag.
Ik zit nog niet in de MMM, maar we willen in augustus naar de huisarts om alles in gang te zetten. Nu lukt dat even niet omdat ik de komende maand even niet kan garanderen dat ik op elk moment naar het ziekenhuis kan voor dingen als bloedprikken enzo.
Die korte LF ben ik zelf achter gekomen, geen idee wat er nog meer mis is. Meestal is een korte LF ook een symptoom van iets onderliggends. En mijn man zei al lekker opbeurend dat er misschien ook wel wat met zijn zaad was, de doemdenker... Tja wie weet.
Yinthe: mijn NOD is vrijdag/zaterdag.
Ik zit nog niet in de MMM, maar we willen in augustus naar de huisarts om alles in gang te zetten. Nu lukt dat even niet omdat ik de komende maand even niet kan garanderen dat ik op elk moment naar het ziekenhuis kan voor dingen als bloedprikken enzo.
Die korte LF ben ik zelf achter gekomen, geen idee wat er nog meer mis is. Meestal is een korte LF ook een symptoom van iets onderliggends. En mijn man zei al lekker opbeurend dat er misschien ook wel wat met zijn zaad was, de doemdenker... Tja wie weet.

maandag 26 juni 2017 om 11:44
Oh en over yoga: ik heb het een aantal jaren geleden geprobeerd tegen stress klachten. Maar ik ben er geen fan van. Het voelde voor mij iets te geforceerd. Mediteren, vanalles in je lichaam voelen. De oefeningen vond ik opzich fijn. Maar ik ben uiteindelijk een periode pilates gaan doen en dat past bij mij beter.
Voor ontspanning werkt lekker het groen in met mijn honden veel beter.
Maar ik heb vriendinnen die yoga helemaal geweldig vinden hoor!
Yinthe ik vind het trouwens knap hoe ke direct weer doorgaat. Klusze deze week!
Voor ontspanning werkt lekker het groen in met mijn honden veel beter.
Maar ik heb vriendinnen die yoga helemaal geweldig vinden hoor!
Yinthe ik vind het trouwens knap hoe ke direct weer doorgaat. Klusze deze week!

maandag 26 juni 2017 om 12:36
Mollebol: (kopie van ander topic) ik twijfel omdat we deze ronde hebben overgeslagen en dat was zo ontspannen en fijn! Ik vraag me echt af tot hoever we moeten willen gaan. De afgelopen maanden ben ik 1 bonk stress geweest die de hele dag op huilen stond of op woedeuitbarsting. Deze 6 weken waren heerlijk! Mijn man merkte het ook heel sterk aan me.
Dat doet me twijfelen of ik wel door wil gaan. De komende iui sowieso. Maar daarna.... Ja ik wil er alles aan doen. Ik wil niks liever dan een kind. Maar niet tot elke prijs.
Dat doet me twijfelen of ik wel door wil gaan. De komende iui sowieso. Maar daarna.... Ja ik wil er alles aan doen. Ik wil niks liever dan een kind. Maar niet tot elke prijs.
maandag 26 juni 2017 om 17:40
Wat rot emc.. heel balen
dikke knuffel in elk geval.
@Molebol, oké. Nou prima toch om even af te wachten nog. Als je er inziet heb je toch snel helderheid en wie weet lukt het gewoon nog voor die tijd!
We duimen voor deze week.
Jaa, ben blij dat achter rug is en kan het ook echt met mensen delen! En nu ik weet dat het kan, meer zin nog ofzo haha!
Weet iemand dat.. ik doe nog zwangerschapstest, want las op internet dat je pas weer zwanger kan worden als deze wit is.
Gister was hij nog behoorlijk positief! Anders wacht ik ff weekje.

@Molebol, oké. Nou prima toch om even af te wachten nog. Als je er inziet heb je toch snel helderheid en wie weet lukt het gewoon nog voor die tijd!
We duimen voor deze week.
Jaa, ben blij dat achter rug is en kan het ook echt met mensen delen! En nu ik weet dat het kan, meer zin nog ofzo haha!
Weet iemand dat.. ik doe nog zwangerschapstest, want las op internet dat je pas weer zwanger kan worden als deze wit is.
Gister was hij nog behoorlijk positief! Anders wacht ik ff weekje.

maandag 26 juni 2017 om 18:02
Hm tja testen slaan positief uit na de miskraam.. Maar dat zou wel minder moeten worden toch?
Is het donkerder geworden, of merk je uberhaupt verschil? Anders toch even om een echo vragen??
Emceetje, daar hebben mijn man en ik het ook vaak over gehad. Tot hoe ver blijf je proberen? Omdat je jezelf best kapot kan maken met steeds weer het verdriet van de mislukking. Om nog maar niet te spreken over de druk op je relatie... We hebben besloten het per moment te bekijken.
Als het voor jullie niet goed meer voelt, kun je misschien ook een pauze van een half jaar oid inlassen zodat je even kunt bijtanken? Ik weet niet hoe ik er op dat punt in zou staan. Maar het lijkt zo zonde om na zo'n lange rit het laatste station voorbij te laten gaan. Maar soms moet het gewoon. Dat snap ik.
Is het donkerder geworden, of merk je uberhaupt verschil? Anders toch even om een echo vragen??
Emceetje, daar hebben mijn man en ik het ook vaak over gehad. Tot hoe ver blijf je proberen? Omdat je jezelf best kapot kan maken met steeds weer het verdriet van de mislukking. Om nog maar niet te spreken over de druk op je relatie... We hebben besloten het per moment te bekijken.
Als het voor jullie niet goed meer voelt, kun je misschien ook een pauze van een half jaar oid inlassen zodat je even kunt bijtanken? Ik weet niet hoe ik er op dat punt in zou staan. Maar het lijkt zo zonde om na zo'n lange rit het laatste station voorbij te laten gaan. Maar soms moet het gewoon. Dat snap ik.
maandag 26 juni 2017 om 18:54

maandag 26 juni 2017 om 20:16
Fijn dat je het positief inziet Yinthe. Ik wens je veel succes deze ronde.
En emceetje: wat omschrijf je je gevoel goed. Ik kan me heel erg inleven dat afgelopen half jaar heel zwaar is geweest. Qua tijd en combineren met werk, lichamelijk maar ook die verdomde hoop en wanhoop. Ivf neemt nog meer je leven over. Kun je het ook met je gynaecoloog bespreken?
En emceetje: wat omschrijf je je gevoel goed. Ik kan me heel erg inleven dat afgelopen half jaar heel zwaar is geweest. Qua tijd en combineren met werk, lichamelijk maar ook die verdomde hoop en wanhoop. Ivf neemt nog meer je leven over. Kun je het ook met je gynaecoloog bespreken?
dinsdag 27 juni 2017 om 08:07
yinthe, bij mij duurde het ook even voor mijn hcg uit mijn lijf was. Maar ik heb twee maanden lang (dus ook toen de hcg weg was) constant een positieve ovulatie test gehad. Eerst dacht de vk dat mijn lichaam wel wilde dat er een ei sprong maar dat er geen ei was. Toen (na echo) bleek er wel een ei te zitten.
ik weet dus niet hoe het bij jou gaat maar bij mij was het chaos. Nu lijkt het min of meer te kloppen uitgezonderd dat ik deze cyclus 4 dagen een positieve ovulatie test had.
ik weet dus niet hoe het bij jou gaat maar bij mij was het chaos. Nu lijkt het min of meer te kloppen uitgezonderd dat ik deze cyclus 4 dagen een positieve ovulatie test had.