Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lucky82 schreef:
26-06-2017 20:49
Neeeheee, dit betekent iets als in de trant van; i don't care. The i don't give a fuck face. In ieder geval, je moet er van onder de indruk zijn. Denk ik.
O. Zal ik er nog eens naar kijken dan ; misschien dat dat helpt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hugh-Jazz schreef:
26-06-2017 20:58
Missie neem alsjeblieft een hobby.
Die heeft ze al. Hier :grin:
-Puss-in-Bootz- schreef:
26-06-2017 21:00
Die heeft ze al. Hier :grin:
Afbeelding
Sorry hoor Missie, maar als ik jou nog één keer gewag hoor maken van een ouwe koe, in verband met een post van mij over mijn bijna verongelukte zoon of zo zoals je laatst zo smaakvol deed, dan ga ik wel zo verschrikkelijk hard lachen dat ik maar oorkleppen op zou zetten als ik jou was. Die passen vast ook leuk bij je oogkleppen.
O, nee. Missie is nog maar bij een post van 09:25. Dat worden nog een heleboel quotes
Missie, ik had je ook nog iets gevraagd. Ik wacht nog op antwoord.
GenieInABottle schreef:
26-06-2017 17:31
Ohoh, Marana :flag: Thanks nog voor je pb!! :redrose:
Lekkere timing heb jij, dit nu te melden, nadat ik hier vandaag iets heb ontketend :proud:

Maar fijn dat het toch is aangekomen! Met iemand anders heb ik wat getest, en sommige pb's kwamen wel aan, anderen niet, heel raar

@ all, sorry :rose: ik heb dit niet willen laten gebeuren, met mijn opmerking over FB-vriendschappen :|
MarindaH schreef:
26-06-2017 09:36
Er is ook niets mis met je post an sich Impala, maar ik denk dat de genoemde niet te boek wil staan als iemand die haar settings ooit op openbaar had staan. Anders zou ik het ook niet weten.

Je zou je post prima kunnen wijzigen door de naam te verwijderen, als geste. Zo kan je hier toch wel met elkaar omgaan?
Dit
LOEP ME MAAR aub.
En ja, dat was een ouwe koe, die ik net opdregde. Maar tussen al die andere ouwe koeien hier valt ie vast niet op.
vrouwjagersma schreef:
26-06-2017 21:02
og

Heb je nog effe? Dat arme mens moet eerst nog twaalf uur beef quoten en voorzien van passende smilies.
vrouwjagersma schreef:
26-06-2017 21:02
Ik zou je adem maar niet in houden tot jij en ik antwoord hebben. Neem tenminste aan dat het de vraag was die ik ook had.
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 21:08
Ik zou je adem maar niet in houden tot jij en ik antwoord hebben. Neem tenminste aan dat het de vraag was die ik ook had.
Ja, ik ga er niet van uit dat ik nog een goed recept voor nieuwe aardappels kan verwachten.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 21:06
En ja, dat was een ouwe koe, die ik net opdregde. Maar tussen al die andere ouwe koeien hier valt ie vast niet op.
Wat onaardig om Yas een ouwe koe te noemen.
missie_m schreef:
26-06-2017 21:05
Dit
:sherlock:
Wat " dit " ?

:sick:
Nou dan zou ik wel graag vragen waarom er juist vandaag een paar forummers juist nu op anoniem zijn gegaan ?
Wat is daar juist nu het moment voor geweest ?
Ik mijn opinie is dit namelijk zoiets vreemds, ik zou dat graag willen begrijpen, met andere woorden ik snap het echt niet.
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 21:10
Nou dan zou ik wel graag vragen waarom er juist vandaag een paar forummers juist nu op anoniem zijn gegaan ?
Ik mijn opinie is dit namelijk zoiets vreemds, ik zou dat graag willen begrijpen, met andere woorden ik snap het echt niet.

What's it to you?
Mother_Earth schreef:
En je vraag stel je aan wie precies ?
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 21:09
Wat onaardig om Yas een ouwe koe te noemen.
Yas weet niet beter van mij. Ik stuur haar elke dag hetzelfde plaatje op Insta, deze:

Afbeelding
Yas heeft iets meer haar.

Op haar tanden.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 21:14
Sommige zaken blijven nou eenmaal onbegrepen. Zo snap ik niet dat het elk jaar weer bloedheet is als ik moet werken, en zodra ik vakantie heb gaat het regenen en wordt het hooguit zestien graden. Maar dat beschouw ik dan maar als één van de mysteriën die het leven zo boeiend maken.
Dit.
Ik mis alle drama! Net nu ik allerlei deadlines heb en dus hoognodig andere drama nodig heb.
Mother_Earth schreef:
Sommige zaken blijven nou eenmaal onbegrepen. Zo snap ik niet dat het elk jaar weer bloedheet is als ik moet werken, en zodra ik vakantie heb gaat het regenen en wordt het hooguit zestien graden. Maar dat beschouw ik dan maar als één van de mysteriën die het leven zo boeiend maken.
Mother_Earth schreef:
Aan wie? Die zijn er toch niet meer? Vragen in het luchtledige lijkt me?
enn wijzigde dit bericht op 26-06-2017 21:16
0.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
_Marana_ schreef:
26-06-2017 21:05
Lekkere timing heb jij, dit nu te melden, nadat ik hier vandaag iets heb ontketend :proud:

Maar fijn dat het toch is aangekomen! Met iemand anders heb ik wat getest, en sommige pb's kwamen wel aan, anderen niet, heel raar

@ all, sorry :rose: ik heb dit niet willen laten gebeuren, met mijn opmerking over FB-vriendschappen :|
Komt ze nu mee... :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mother_Earth schreef:
Misschien het besef dat er enge mensen enge PB's rondsturen met namen. Maar misschien doen ze het elke zoveel maanden en was dit DE dag. Misschien was het een statement. Misschien uit solidariteit. Misschien werden ze gedwongen. Misschien massapsychose. Misschien bood er iemand geld. Misschien iets anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven