Mode & Beauty alle pijlers

lipolyse ervaringen

21-02-2008 14:03 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iemand ervaring met lipolyse.

Net wezen surfen op internet en zag dat je doormiddel van injecties, die ze spuiten in je vetophopingen, je vet verdwijnt. Dus als je wel op gewicht bent maar je hebt wel een buikje of je hebt een sinasappelenhuid op je billen je dit kunt wegspuiten. Het schijnt goedkoper en sneller te genezen dan lipsculpture. De ideale manier??? Ik zelf ben niet echt te zwaar maar heb wel wat vetheuveltjes de BB's ( buik en billen ).

Hoe denken jullie erover en zijn er mensen met ervaring hierin.
Ik weet wel dat Sto dit vroeger heeft gedaan. Maar volgens mij zit Sto inmiddels onder een andere naam of is ze hier niet meer.
Ik denk dat als dat echt goed zou werken het toch gedaan was met de liposculpture??

Dat laatste overweeg ikzelf. Het is een hoop geld, je bent er tijd aan kwijt en natuurlijk zit er ook een risico aanvast. Maar het is volgens mij de enige blijvende oplossing. Laat je goed informeren en houd in je achterhoofd dat je van lipolyse veel behandelingen nodig hebt en erbij moet lijenen...

Groetjes
Oeps! Heb net een lipolyse topic geopend...

Ik heb hele goede ervaring met lipolyse! Maar dan wel voor mijn onderkin, dat is denk ik niet te vergelijken met vet op je BB. Er zit veel meer vet op je BB.

Na drie keer te hebben 'gespoten' zie ik dat mijn onderkin bijna verdwenen is.

Groetjes
Ik wil ook van mijn onderkin af. Zit nog te twijfelen tussen liposculpture of lipolyse. Als ik jouw verhaal zo lees Hayat79 denk ik dat ik toch voor het laatste ga.

Waar ben jij geweest en hoeveel was je kwijt?
voor een onderkin is het perfect, je moet deze spuitjes zien als een contourverbetering en dan zit je goed.

Ik weet niet waar je woont, Lampie, maar de Prins hendrik kliniek amsterdam doet het sinds kort ook.

ik ben trouwens ook de vroegere sto en heb ooit een ander soort van spuitjes gehad voor een buik , hielp wel, maar kwam weer terug.

De lipolyse van nu is wel vetcelverwijderend, mist je op je eten let komt het niet op die plek iig terug.Wel op een andere plek kan het terug komen.
lampie ik zou dus voor de spuitjes gaan voor een onderkin hoor.
Hallo,

Ook ik stoor mij al heel lang aan mijn onderkin, en overweeg ook lipolyse.

Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje eng.

Wat is een goed adres hiervoor? Ik woon in de buurt van Arnhem.
http://www.aestheticclinics.com/index_n.htm

ben niet zo een topografisch wonder , maar is velthoven bij jou in de buurt????
Is volgens mij nog een aardig eindje uit de buurt.

Maar in ieder geval bedankt voor de moeite.
Hai, ik hoor net goede verhalen over de body clinic. Dat zijn 3 artsen (waarvan 2 er heel goed uitkwamen uit de Consumententest) en die zitten op div locatie door het land.

Zelfs in mijn gehucht (vlakbij Arnhem). In Arnhem zelf zitten ze ook.

Kijk zelf maar es http://www.thebodyclinic.nl/lipolyse.html
ja, die zijn okay !!!

Zo ziet het er nu uit........................ graag jullie ongezouten mening........................stel ik me aan of niet? Ik ben 39!
dat krijg je dus helemaal weg he, met die lipolyse en dan zie je er 10 jaar jonger uit, want net dat wat jou ook stoort maakt je wat ouder dan je bent,

ik denk dat je heel blij zult zijn na zo een behandeling.

hier wat voorbeelden.

vooral de eerste kin vind ik heel mooi geworden
knap dat je het zo op de foto knalt, stoer!!!
Dank je! Why not?

Dus jij vind dat ik het wel moet laten doen.............
Ik zou er voor gaan.Geeft je een hele andere look erna.
Ik ben donderdagavond 26 februari aan de beurt. Heel spannend hoor..............ben benieuwd.
Meid,ik zal voor je duimen en hou ons op de hoogte!
hee leuk Lampie!!!
Nou, leuk is anders

Hoop dat alles goed gaat en dat mijn onderkin etc. minder worden.
Lampie: Hoe is het nou met je onderkin?? Ik ben zo benieuwd, als het werkt doe ik het ook!
Eindelijk het topic weer gevonden.

Nou, het resultaat is mij dus tegengevallen! Het is nu bijna 8 weken geleden.

Oordeel zelf:

Voor:

Na:

Nou ja, weg is het niet maar het is wel verbeterd, vind ik. Ik lees eigenlijk overal dat er vaak wel 3 behandelingen nodig zijn, ook voor een onderkin. Is het misschien niet te optimistisch om met 1 behandeling helemaal klaar te zijn?

Leuk trouwens, dat iets kortere haar.
De arts dacht zelf maar 1 behandeling nodig te hebben. Normaal is 1-2 behandelingen. Maar ik had maar een klein kinnetje, ik weet dus niet of ik er een vervolg aan ga geven. Kijk straks eerst wel even wat hij zegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven