Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 00:02
Kennelijk.
woensdag 28 juni 2017 om 00:03
MoirenPhae schreef: ↑28-06-2017 00:01Whaaaaaaaaaaaaaa, ik kan nieuwste eerst lezen!
Nu alleen nog een reactievenster boven!
woensdag 28 juni 2017 om 00:07
Helpt dat?
Ik heb de kat er al op afgestuurd, maar dat hielp ook niet.
woensdag 28 juni 2017 om 00:27
Nooit van vaginistische kutvliegen gehoord zeker?
Wat fijn dat nieuwste boven bij jou werkt. Ik werd er knettergek van, mijn beeld blééf maar verspringen in die stand.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 28 juni 2017 om 00:42
Dat weet ik niet!
Bij mij werkt het niet goed.
Maar dit forum wordt voor elk apparaat op maat gemaakt. Elk toestel heeft recht op eigen unieke bugs.
Ik zou het je heel erg gunnen als jij hier gewoon lekker mee kunt forummen hoor.
Pas over drie dagen ga ik voodoo toepassen om de kosmische balans voor de evenwichtige verdeling van beschikbare bugs te herstellen.
Hou me op de hoogte!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 28 juni 2017 om 00:49
Geeft niks.
Hoewel nooit wel erg vaak is. (Durf bijna niet te vragen of je deze zin snapt)
Ik vind jou ook leuk.
woensdag 28 juni 2017 om 00:52
Dat je slimmer bent dan ik
woensdag 28 juni 2017 om 07:39
Dit werkt tegenwoordig niet meer zo. Het is gewoon één dezelfde website. Alleen veranderd het uiterlijk van de website als het formaat van je scherm kleiner wordt. Maak de browser op je pc maar eens smaller, dan zie je hoe elementen op de website verschuiven en hoe sommige dingen niet meer zichtbaar zijn (dus vanaf een bepaalde schermgrootte nog maar 6 actieve topics oid).feow schreef: ↑28-06-2017 00:42Dat weet ik niet!
Bij mij werkt het niet goed.
Maar dit forum wordt voor elk apparaat op maat gemaakt. Elk toestel heeft recht op eigen unieke bugs.
Ik zou het je heel erg gunnen als jij hier gewoon lekker mee kunt forummen hoor.
Pas over drie dagen ga ik voodoo toepassen om de kosmische balans voor de evenwichtige verdeling van beschikbare bugs te herstellen.
Hou me op de hoogte!
Het is dus niet zo dat de website voor elk device apart moet worden gemaakt, het design wordt slechts geoptimaliseerd voor mobiel gebruik.
Alle andere bugs hebben vooral met een slecht in elkaar gezette database te maken (timewarpen, geen bp, posts van gebruikers die verdwijnen).
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
woensdag 28 juni 2017 om 07:42
Bij eerste post eerst springt hij bij mij altijd maar mijn eerste post in een topic.
TIP: om mobiel meer actieve en nieuwe topics te krijgen moet je niet op het tabblad nieuwe topics drukken maar op het kopje nieuwe topics daaronder. Echt op de tekst niet op het pijltje dus
TIP: om mobiel meer actieve en nieuwe topics te krijgen moet je niet op het tabblad nieuwe topics drukken maar op het kopje nieuwe topics daaronder. Echt op de tekst niet op het pijltje dus
woensdag 28 juni 2017 om 07:50
Dit is al lang bekend hoor, maar dat is geen oplossing. Je ziet dan nog steeds niet meer dan twintig nieuwe topics. Waarvan soms de helft spamtopics zijn omdat de mods hun werk niet doen. Vroeger kon je oneindig doorbladeren, dan schiet zo'n klein lijstje natuurlijk niet op.
woensdag 28 juni 2017 om 08:17
Het topic over prikacties in het onderwijs loopt wel aardig, daar is gisteren nog gepost.MoirenPhae schreef: ↑27-06-2017 23:49Nu is het wel op 1 plek en dat vind ik best prettig.
Ik ook niet Dolfje.
Is er überhaupt nog wat opgelost de afgelopen weken?
Ik zag dat je op een pijler nu wel van bladzijde naar bladzijde kunt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 28 juni 2017 om 08:18
Zet dit even op het nieuwe forum is live topic want ze hebben dit nooit begrepen. Ze willen dat je mailt (whahaha) en dan meldt welk device je gebruikt en welke browserMamica schreef: ↑28-06-2017 07:39Dit werkt tegenwoordig niet meer zo. Het is gewoon één dezelfde website. Alleen veranderd het uiterlijk van de website als het formaat van je scherm kleiner wordt. Maak de browser op je pc maar eens smaller, dan zie je hoe elementen op de website verschuiven en hoe sommige dingen niet meer zichtbaar zijn (dus vanaf een bepaalde schermgrootte nog maar 6 actieve topics oid).
Het is dus niet zo dat de website voor elk device apart moet worden gemaakt, het design wordt slechts geoptimaliseerd voor mobiel gebruik.
Alle andere bugs hebben vooral met een slecht in elkaar gezette database te maken (timewarpen, geen bp, posts van gebruikers die verdwijnen).
woensdag 28 juni 2017 om 08:22
Ahh ik dacht even DE oplossing te hebbenTr0tter schreef: ↑28-06-2017 07:50Dit is al lang bekend hoor, maar dat is geen oplossing. Je ziet dan nog steeds niet meer dan twintig nieuwe topics. Waarvan soms de helft spamtopics zijn omdat de mods hun werk niet doen. Vroeger kon je oneindig doorbladeren, dan schiet zo'n klein lijstje natuurlijk niet op.
Dat de loep functie niet werkt vind ik ook apart. Ook dat is heel simpel te doen met een database opdracht (-laat hier alle posts van die gebruiker zien, meest recente eerst-).
Beetje irritant dat er word gedaan alsof alles zoooo moeilijk is(wel typisch in IT land) helemaal omdat het een standaard forum software is en ze dus echt dingen zelf hebben kapot gemaakt.
woensdag 28 juni 2017 om 08:25
Per browser kan het wel wat verschillen hoe dingen werken, helemaal als je een oude internet explorer ofzo gebruikt. Maargoed dat gaat alleen over het uiterlijk van de website en niet over de functionaliteiten.
Denk eerder dat ze zoiets hebben van "zal wel een gebruikers foutje zijn".
anoniem_247909 wijzigde dit bericht op 28-06-2017 08:27
2.54% gewijzigd
woensdag 28 juni 2017 om 08:26
.
woensdag 28 juni 2017 om 08:33
Ik vind je nu wel èrg aan het mierenneuken hoor.shifty schreef: ↑27-06-2017 22:09Je bedoeld dat ze tijd genoeg hebben omdat ze toch niet met andere dingen bezig zijn zoals bugs oplossen?
Jammer alleen dat het mod-topic niet bedoeld is voor suggesties, het ontbreken van een niet bestaande emehticon niet als bug aangemerkt mag worden in het bug-topic en mails met fijne suggesties doorgestuurd worden naar de bermuda-inbox.
Kom op, een beetje positief denken, daar hebben de mods ook veel meer aan