Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 15:13
blijfgewoonbianca schreef: ↑28-06-2017 15:13Zo, ik heb weer sneren genoeg gehad voor vandaag . Iemand ook nog wat aardigs te melden tegen me ?
Ik wilde net zeggen dat ik je haar zo mooi vind zitten vandaag
woensdag 28 juni 2017 om 15:16
Late reactie, maar: daarom is het forum ook zo bijzonder! Hier hebben ze speciaal moeite gedaan om iedereen z'n eigen unieke forumervaring met personalised bugs te bieden! En ze maken er nog elke dag nieuwe bij!Mamica schreef: ↑28-06-2017 07:39Dit werkt tegenwoordig niet meer zo. Het is gewoon één dezelfde website. Alleen veranderd het uiterlijk van de website als het formaat van je scherm kleiner wordt. Maak de browser op je pc maar eens smaller, dan zie je hoe elementen op de website verschuiven en hoe sommige dingen niet meer zichtbaar zijn (dus vanaf een bepaalde schermgrootte nog maar 6 actieve topics oid).
Het is dus niet zo dat de website voor elk device apart moet worden gemaakt, het design wordt slechts geoptimaliseerd voor mobiel gebruik.
Alle andere bugs hebben vooral met een slecht in elkaar gezette database te maken (timewarpen, geen bp, posts van gebruikers die verdwijnen).
(Ofwel: feow maakte een grapje)
woensdag 28 juni 2017 om 15:21
BridgetteDubois schreef: ↑28-06-2017 15:13Ik wilde net zeggen dat ik je haar zo mooi vind zitten vandaag![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 28 juni 2017 om 15:24
Wat heb je een leuke outfit aan.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-06-2017 15:13Zo, ik heb weer sneren genoeg gehad voor vandaag . Iemand ook nog wat aardigs te melden tegen me ?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 juni 2017 om 15:26
Ik las het, echt hoe ze het bedenkt..blijfgewoonbianca schreef: ↑28-06-2017 15:13Zo, ik heb weer sneren genoeg gehad voor vandaag . Iemand ook nog wat aardigs te melden tegen me ?
Ik vind je een skatje
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 28 juni 2017 om 15:29
Weet niet waarom sommige mensen jou zo moeten hebben. Slaat nergens op imo. Want je bent totaal geen vervelende forumster, naar tegen mensen of wat dan ook, juist niet. Zal wel kift zijn, denk ik dan.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-06-2017 15:13Zo, ik heb weer sneren genoeg gehad voor vandaag . Iemand ook nog wat aardigs te melden tegen me ?
woensdag 28 juni 2017 om 15:36
woensdag 28 juni 2017 om 15:41
Meen je niet , bezopen zeg !hebjehaarookweer schreef: ↑28-06-2017 15:29Mijn eerste waarschuwing te pakken in bijna vijf jaar forummen. Iemand van archeologisch gezuig betichten, mag kennelijk niet![]()
Dat staffer dezes per ongeluk achterwaarts op zijn of haar eigen stafje mag vallen. Hard.
En dat vals gesneer via quotes mag dus wel heel apart .
woensdag 28 juni 2017 om 15:42
Dat en het feit dat sommige forummers er niet tegen kunnen dat ze op hun persoonlijkheid gewezen worden. Van die types die wij irl ongetwijfeld ooit zijn tegengekomen. Nare mensen zijn dat.Renaissance_ schreef: ↑28-06-2017 15:29Weet niet waarom sommige mensen jou zo moeten hebben. Slaat nergens op imo. Want je bent totaal geen vervelende forumster, naar tegen mensen of wat dan ook, juist niet. Zal wel kift zijn, denk ik dan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 juni 2017 om 15:43
Uiteraard mag dat vrijheid van meningsuiting je weet toch.
woensdag 28 juni 2017 om 15:45
Ja zoiets.charlottew88 schreef: ↑28-06-2017 15:42Dat en het feit dat sommige forummers er niet tegen kunnen dat ze op hun persoonlijkheid gewezen worden. Van die types die wij irl ongetwijfeld ooit zijn tegengekomen. Nare mensen zijn dat.
woensdag 28 juni 2017 om 16:05
Klopt, Je hebt gelijk. Er werd hier gisteren een 'oud' topic besproken en als je (je=generiek voornaamwoord) daar gaat lezen én reageren is men boos dat je er over begint.
ps. Waren het nou twee of drie forumsters (binnen één week) die met veel onvrede en verdriet van het forum zijn vertrokken en daarbij bepaalde namen noemden?
missie_m wijzigde dit bericht op 28-06-2017 16:07
1.11% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 16:07
Ohh, het is dus de schuld van de anderen. Gelukkig maar dan dat jij hier geen aandeel in hebt.missie_m schreef: ↑28-06-2017 16:05![]()
Klopt, Je hebt gelijk. Er werd hier gisteren een 'oud' topic besproken en als je (je=generiek voornaamwoord) daar gaat lezen én reageren is men boos dat je er over begint.![]()
ps. Waren het nou twee of drie forumsters (binnen één week) die met veel onvrede en verdriet van het forum zijn vertrokken en daarbij namen noemden?
woensdag 28 juni 2017 om 16:16