Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 16:17
Je vraagt om uitleg?? Tenminste ik vat het op als een vraag naar uitleg.MoirenPhae schreef: ↑28-06-2017 16:07Ohh, het is dus de schuld van de anderen. Gelukkig maar dan dat jij hier geen aandeel in hebt.
Uitleg:Toen Impala hier van 's ochtends tot 's avonds werd 'aangevallen' was ik niet aanwezig, Ik heb 's avonds tig pagina's doorgelezen zodat ik een mening kon geven omdat Impala mijn mening wou horen. Mijn mening? Er was totaal niets privés aan de post van Impala waar jullie zo over tekeer gingen.
Toen een bepaalde forumster vorige week vrijdag (?) een topic had geopend werd dit hier luid en duidelijk door de vaste napraters besproken, ook toen was ik er niet en kon ik alleen een mening geven over jullie reacties omdat het topic al verwijderd was.
Afgelopen zondag (?) was ik er wel toen iemand met veel onvrede afscheid nam. Maar omdat ze ook mij op een aardige manier gedag wenste kreeg ik verwijten, want ik had gelachen omdat een aardige forumster +88 had geschreven.
LOEP ME MAAR aub.
Ik zal je even quoten, just in caseMoirenPhae schreef: ↑28-06-2017 16:16Doe je je ogen dicht of tape op je scherm.
Als iedereen die onder de negeer staat bij iemand niet gequote mag worden, mogen we niemand meer quoten.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Verder boeit het me niet maar deze wel.MoirenPhae schreef: ↑28-06-2017 16:16Doe je je ogen dicht of tape op je scherm.
Als iedereen die onder de negeer staat bij iemand niet gequote mag worden, mogen we niemand meer quoten.
Die rotstreek van gisteren vergeet ik niet licht meer.
woensdag 28 juni 2017 om 16:20
Ik heb geen idee wat ze gisteren gedaan heeft, ik vind jou een lieverd, maar ik ga geen rekening houden met ieders voorkeuren mbt quoten.
Ik beloof wel er geen multiquote van te maken.
woensdag 28 juni 2017 om 16:21
Dat scheelt alweer danMoirenPhae schreef: ↑28-06-2017 16:20Ik heb geen idee wat ze gisteren gedaan heeft, ik vind jou een lieverd, maar ik ga geen rekening houden met ieders voorkeuren mbt quoten.
woensdag 28 juni 2017 om 16:23
Ik heb een oud topic omhoog gehaald omdat het hier besproken werd. Verder weet ik niet waar desbetreffende forumster het over heeft want ik ken haar niet, en heb ook niet op haar gereageerd bij mijn weten.MoirenPhae schreef: ↑28-06-2017 16:20Ik heb geen idee wat ze gisteren gedaan heeft, ik vind jou een lieverd, maar ik ga geen rekening houden met ieders voorkeuren mbt quoten.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 16:26
Wat behulpzaam zeg. Jammer dat dat niet gewaardeerd wordt.
woensdag 28 juni 2017 om 16:28
Het was niet uit behulpzaamheid maar omdat ik nieuwsgierig was geworden. Zie mijn reacties van gisteren:
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 16:29
woensdag 28 juni 2017 om 16:32
woensdag 28 juni 2017 om 16:40
? Heb je het nu over een 'timewrap' (klinkt wel lekker eigenlijk)?MoirenPhae schreef: ↑28-06-2017 16:29O. Dan heb ik je verkeerd ingeschat. Wel bijzonder dat jij alleen kan lezen door eerst in een topic te posten. Is dat ook een bug?
Ik las hier op napraat geklaag over iets op het CM. én toen las ik op het CM dat er weer vragen gesteld werden over een of ander wat-toegezegd-was-maar-nog-niet-was-beoordeeld' in mei , en pas ná de post van FV (op napraat) ging het belletje rinkelen. Eigenlijk gingen toen heel veel belletjes rinkelen. een heus klokkenspel. En pas toennnnnnn heb ik gereageerd met de vraag "echt?" en "ik ga straks bij lezen". Doornroosje vond die laatste reactie blijkbaar toch grappig.
Wat is het probleem?
Zal ik de tijdstippen voor je gaan opzoeken?
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 28 juni 2017 om 16:53
AeonOfWinter schreef: ↑28-06-2017 16:34Zoals mijn opa zaliger wel eens zei: hullie kenne bedare docht ik zo.
Wat een kippenhok weer zeg.
![]()
Doet me denken aan een forumster die steeds quotes van Pa had. Heerlijk!
Erg leuke forumster was dat!
woensdag 28 juni 2017 om 16:59
FF voor de duidelijkheid: Ik heb Missie niet gevraagd haar mening te geven. Maar ze is natuurlijk meer dan welkom om dat te doenmissie_m schreef: ↑28-06-2017 16:17Je vraagt om uitleg?? Tenminste ik vat het op als een vraag naar uitleg.
Uitleg:Toen Impala hier van 's ochtends tot 's avonds werd 'aangevallen' was ik niet aanwezig, Ik heb 's avonds tig pagina's doorgelezen zodat ik een mening kon geven omdat Impala mijn mening wou horen. Mijn mening? Er was totaal niets privés aan de post van Impala waar jullie zo over tekeer gingen.
.
En ja, ze geeft kleur aan dit forum. Letterlijk en figuurlijk. Of je het een mooie kleur vindt, is een kwestie van smaak. Zullen we dáár nog even over door twisten?
impala wijzigde dit bericht op 28-06-2017 17:04
23.50% gewijzigd
.
woensdag 28 juni 2017 om 17:02
Maar als je er niet bent kun je het ook gewoon laten gaan.missie_m schreef: ↑28-06-2017 16:17Je vraagt om uitleg?? Tenminste ik vat het op als een vraag naar uitleg.
Toen een bepaalde forumster vorige week vrijdag (?) een topic had geopend werd dit hier luid en duidelijk door de vaste napraters besproken, ook toen was ik er niet en kon ik alleen een mening geven over jullie reacties omdat het topic al verwijderd was.
Afgelopen zondag (?) was ik er wel toen iemand met veel onvrede afscheid nam. Maar omdat ze ook mij op een aardige manier gedag wenste kreeg ik verwijten, want ik had gelachen omdat een aardige forumster +88 had geschreven.
Vrijwel niemand gaat nog reageren na een x aantal uren.
Was je er niet bij, jammer dan.
Zo belangrijk is niemand.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 28 juni 2017 om 17:05
Nieuwsgierig. Dan zoek je dat topic, gaat er lezen en kom je er evt hiet in Napraat nog op terug.
Maar nee, jij haalt het topic weer omhoog door erin te reageren, waardoor er weer van alles opgerakeld wordt (of kan worden, ik heb dat gisteren verder niet gevolgd).
Every day offers a new opportunity to give up.
woensdag 28 juni 2017 om 17:09
Wellicht waren die verwijten eerder gebaseerd op het feit dat je heel sympathiek (met bloemetjes en kusjes en alles) reageerde op een post die aan elkaar hing van racisme en discriminatie. Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk.
woensdag 28 juni 2017 om 17:09
Ik vind je een laiverd. Ik weet niet hoe dat in het Rotterdams heet.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-06-2017 15:13Zo, ik heb weer sneren genoeg gehad voor vandaag . Iemand ook nog wat aardigs te melden tegen me ?
woensdag 28 juni 2017 om 17:10
Hier gebakken vis (lekkerbekje en kibbelingen) van de visboer met frietjes. Als je dat op een pizza serveert, dan hoef je niet eens te kiezen.
woensdag 28 juni 2017 om 17:14
Maar je kunt iemand ( in dit geval Missi ) toch niet verantwoordelijk houden voor wat anderen aan reacties daar dan gaan geven ook al haalt iemand een topic omhoog en reageert er zelf in.