ruzie
woensdag 28 juni 2017 om 20:20
goedeavond lieve dames van het viva forum
Ik ben nieuw hier maar lees al wel een tijdje op VIVA
ik weet niet goed of ik hier mijn hart kan luchten, misschien stel ik me aan..
Ik heb sinds vorig jaar een relatie met een lieve man.
Onze relatie verliep door omstandigheden niet helemaal lekker (familie spanningen, werkstress etc.)
We zijn voor een korte periode uit elkaar gegaan... En zijn nu weer samen en aan het werken aan onze relatie.
Weer opbouwen dus... het enige probleem is dat ik heel snel wil en hij nog niet.
Hij is lief en we gaan op dates zoals we dat aan het begin ook deden maar hij houd me wel 'op afstand'
Gisteren avond hebben we aan de telefoon ruzie gekregen omdat ik bij hem wilde slapen en hij is daar nog niet klaar voor.
Dat betekend dat ik dat moet accepteren maar dat is wel moeilijk want ik mis dat..
Na het telefoongesprek ben ik gaan slapen, we zouden het er morgem (vandaag dus) verder over hebben..
Maar ik hoorde niets van hem in de ochtend, en ook niet in de middag..
Ik wilde eigenlijk hem dan maar met rust laten, dat is waarschijnlijk ook wat het beste was geweest..
Want ik heb hem net opgebeld.. En in plaatst dat ik rustig bleef ben ik behoorlijk overstuur geraakt.
om het feit dat hij niet heeft gebeld.
Heel kinderachtig misschien.
Je kan het ook zo zien dat ik uitmezelf moest bellen als ik dat zo graag wil...
maar het gaat mij er meer om dat ik de hele dag op mijn handen heb gezeten en dat hij rustig zijn ding doet.
Hij geeft aan dat hij dacht dat het een goed idee was als hij mij even een dagje met rust zou laten.
en dat hij het gevoel heeft dat hij niet goed genoeg is of niet voldoet...
wat moet ik doen...
Ik ben nieuw hier maar lees al wel een tijdje op VIVA
ik weet niet goed of ik hier mijn hart kan luchten, misschien stel ik me aan..
Ik heb sinds vorig jaar een relatie met een lieve man.
Onze relatie verliep door omstandigheden niet helemaal lekker (familie spanningen, werkstress etc.)
We zijn voor een korte periode uit elkaar gegaan... En zijn nu weer samen en aan het werken aan onze relatie.
Weer opbouwen dus... het enige probleem is dat ik heel snel wil en hij nog niet.
Hij is lief en we gaan op dates zoals we dat aan het begin ook deden maar hij houd me wel 'op afstand'
Gisteren avond hebben we aan de telefoon ruzie gekregen omdat ik bij hem wilde slapen en hij is daar nog niet klaar voor.
Dat betekend dat ik dat moet accepteren maar dat is wel moeilijk want ik mis dat..
Na het telefoongesprek ben ik gaan slapen, we zouden het er morgem (vandaag dus) verder over hebben..
Maar ik hoorde niets van hem in de ochtend, en ook niet in de middag..
Ik wilde eigenlijk hem dan maar met rust laten, dat is waarschijnlijk ook wat het beste was geweest..
Want ik heb hem net opgebeld.. En in plaatst dat ik rustig bleef ben ik behoorlijk overstuur geraakt.
om het feit dat hij niet heeft gebeld.
Heel kinderachtig misschien.
Je kan het ook zo zien dat ik uitmezelf moest bellen als ik dat zo graag wil...
maar het gaat mij er meer om dat ik de hele dag op mijn handen heb gezeten en dat hij rustig zijn ding doet.
Hij geeft aan dat hij dacht dat het een goed idee was als hij mij even een dagje met rust zou laten.
en dat hij het gevoel heeft dat hij niet goed genoeg is of niet voldoet...
wat moet ik doen...
woensdag 28 juni 2017 om 20:34
Je kunt ook accepteren dat het niets wordt.
Vorig jaar werkte het niet en nu zeg je ook dat je ervoor moet vechten. Hoezo vechten? De relatie werkt of hij werkt niet.
Bij jullie dus niet.
En volgens mij zie jij het meer als een relatie dan deze man.
Als hij er nu niet klaar voor is, dan vast nooit.
Hij wil denk ik gewoon geen relatie met je.
Vorig jaar werkte het niet en nu zeg je ook dat je ervoor moet vechten. Hoezo vechten? De relatie werkt of hij werkt niet.
Bij jullie dus niet.
woensdag 28 juni 2017 om 20:49
Ik snap wel dat jij meer wilt.
Als je elkaar toch leuk vindt en het voelt goed, waarom zou je dan niet bij/met elkaar slapen? Zou ik ook willen.
Alleen... Jij schetst een situatie die misschien helemaal niet zo leuk is. Vind je het niet vervelend dat je zoveel moeite moet doen voor zijn aandacht? Kan een teken zijn dat dit tot niets gaat leiden.
Ik zou de bal nu even bij hem laten. Als hij echt iets met je wilt, dan zal hij vanzelf in actie komen. Doet hij dat niet, dan kun jij je conclusies trekken.
Als je elkaar toch leuk vindt en het voelt goed, waarom zou je dan niet bij/met elkaar slapen? Zou ik ook willen.
Alleen... Jij schetst een situatie die misschien helemaal niet zo leuk is. Vind je het niet vervelend dat je zoveel moeite moet doen voor zijn aandacht? Kan een teken zijn dat dit tot niets gaat leiden.
Ik zou de bal nu even bij hem laten. Als hij echt iets met je wilt, dan zal hij vanzelf in actie komen. Doet hij dat niet, dan kun jij je conclusies trekken.
woensdag 28 juni 2017 om 21:06
Dan moet je vooral zo door blijven gaan. Hoe meer jij hem claimt hoe harder hij de andere kant op rent.pompommetje schreef: ↑28-06-2017 20:25het is ook vermoeiend. Desondanks hou ik inmiddels wel heel erg veel van deze man
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 28 juni 2017 om 21:09
"We zijn voor een korte periode uit elkaar gegaan... En zijn nu weer samen en aan het werken aan onze relatie.
Weer opbouwen dus... het enige probleem is dat ik heel snel wil en hij nog niet. "
En je maakt je zorgen dat het niet zo lekker loopt?
Goh.
Weer opbouwen dus... het enige probleem is dat ik heel snel wil en hij nog niet. "
En je maakt je zorgen dat het niet zo lekker loopt?
Goh.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 28 juni 2017 om 21:16
Hij blijkbaar niet genoeg van jou. Blijf je wachten totdat hij je wel wil?pompommetje schreef: ↑28-06-2017 20:25het is ook vermoeiend. Desondanks hou ik inmiddels wel heel erg veel van deze man
woensdag 28 juni 2017 om 21:21
Ik denk dat je houden van verwart met 'yes ik heb er een aan de haak geslagen!'pompommetje schreef: ↑28-06-2017 20:25het is ook vermoeiend. Desondanks hou ik inmiddels wel heel erg veel van deze man
Zo onzeker als jij je nu gedraagt, dat is niet gezond. Nog maar een jaar bij elkaar en al eens uit elkaar geweest en weer terug bij elkaar gekomen. En nu alweer dit verschil in snelheid.
Laat dit zitten en werk eerst eens aan je eigen onzekerheid. Want het staat je niet zo mooi.
woensdag 28 juni 2017 om 22:04
Een relatie die zoveel moeite kost werkt niet. We zijn gebrainwashed door 'romantiek' in boeken, series en films die ons doen geloven in romantische liefde die alles overwint. Dat is gewoon niet zo. Als het goed zit dan is het niet zo moeilijk. Bespaar jezelf en die man al die moeite. Wees eerlijk tegen jezelf, je bent verliefd op/verslaafd aan een illusie. Voor jou is er een leukere man die echt voor je gaat.
woensdag 28 juni 2017 om 22:20
Misschien is dat het beste ja.
Maar dat betekend dat ik onze relatie verbreek en dat vind ik heel erg moeilijk.
Want ik sta daar niet achter op dit moment.
woensdag 28 juni 2017 om 22:22
Omdat wanneer ik dan denk, het is geen match, hij me stimuleert om door te gaan.
ik heb al een paar keer gezegd dat het niet lukt maar dan praat hij de volgende dag met me en dan is het weer 'oke'
Ik geef hem stimulans en vice versa
woensdag 28 juni 2017 om 22:24
Het is niet dat ik daarvan uit ga.
En met slapen bedoel ik ook niet perse seks.
We hebben overigens wel seks voor zover dat relevant is.
Ik mis het gewoon om naast hem te liggen.. Heel kinderachtig misschien ik ben nog best jong..
woensdag 28 juni 2017 om 22:27
Nee daarin heb je ook gelijk.
Dat heeft ook geen zin
Daarom heb ik een tijd geleden ook tegen hem gezegd dat als hij geen volwaardige relatie wilt met mij dat ik dan beter mijn eigen weg kan gaan.
Toen heeft hij gezegd dat hij dat wel wilt en er wel samen met mij zijn best voor wilt doen.
Zo is het gegaan.
Ik dacht daarom dus ook dat we hetzelfde wilden..
Maar de waarheid is dat hij mij gewoon niet uit zijn leven wilde, dit gaf hij later toe
woensdag 28 juni 2017 om 22:27
ja dat idee heb ik soms ook dat ik het meer als een relatie zie dan hij..sinnombre schreef: ↑28-06-2017 20:34Je kunt ook accepteren dat het niets wordt.
Bij jullie dus niet.
dat doet ook pijn en maakt me nog onzekerder dan ik ben.