Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 20:24
Ik ook
PLAATS EEN REACTIE
Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen
woensdag 28 juni 2017 om 20:24
In mijn ogen was dat kusje enorm ongepast! Ze schreef racistische, discrimerende en beledigende woorden in haar post. Maar je voelde je niet geroepen om iets te zeggen over die walgelijke woorden die ze schreef? Wat nu dat heeft te maken met vriendschap? Heb je überhaupt wel gelezen wat ze schreef?missie_m schreef: ↑28-06-2017 20:12![]()
[col00080]Ik deedMaar het is toch geen misdaad om kusjes te sturen als iemand afscheid neemt.Want die zie je dan nooit meer terug.
De keren dat we het niet eens waren konden we dat gewoon bespreken. Dan zeiden we 'wat doe je nou?" of "daar ben ik het niet eens mee". Je laat iemand toch niet vallen vanwege een meningsverschil of omdat men met de anderen mee wil lopen. Iemand de wind van voren kunnen geven of ontvangen en dan sorry kunnen zeggen is ook vriendschap.[/color]
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 28 juni 2017 om 20:27
Dat doe je IRL toch ook? Of leef ik weer eens in een ander universum? Of laat je mensen met onaangepast gedrag in je omgeving maar zo hun gang gaan?vrouwjagersma schreef: ↑28-06-2017 20:26Muhahaha
Ik vind aanspreken op ongepast gedrag heel normaal, maar dat kan ook beroepsdeformatie zijn.
woensdag 28 juni 2017 om 20:28
Jij mag helemaal zelf weten of jemissie_m schreef: ↑28-06-2017 20:12![]()
Ik deedMaar het is toch geen misdaad om kusjes te sturen als iemand afscheid neemt.Want die zie je dan nooit meer terug.
De keren dat we het niet eens waren konden we dat gewoon bespreken. Dan zeiden we 'wat doe je nou?" of "daar ben ik het niet eens mee". Je laat iemand toch niet vallen vanwege een meningsverschil of omdat men met de anderen mee wil lopen. Iemand de wind van voren kunnen geven of ontvangen en dan sorry kunnen zeggen is ook vriendschap.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 28 juni 2017 om 20:29
Dit.
Wat een geleuter verder: veel forumsters ergeren zich aan Missies gedrag hier. Meer dan dat zeg ik niet.
Wat mij betreft gaat Missie lekker zo door, ik begrijp alleen niet dat iemand dat doet terwijl er zo veel irritatie over is.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 28 juni 2017 om 20:31
Ja hoor eens, je kunt toch niet overal op reageren? Dus als iemand zegt, en ik noem maar gewoon een voorbeeld "Hoi Vrouwjagersma wat zit je haar leuk en de Holocaust is een fabeltje en nieuwe aardappels zijn helemaal niet bijzonderder dan oude." Dan zeg ik gewoon: "Ja, ik was bij Kapper Karel aan de Kerkstraat, kek kleurtje, of niet!" Want dat moet kunnen.
woensdag 28 juni 2017 om 20:33
woensdag 28 juni 2017 om 20:34
woensdag 28 juni 2017 om 20:34
Precies dat nare stukje slaan we gewoon over.vrouwjagersma schreef: ↑28-06-2017 20:31Ja hoor eens, je kunt toch niet overal op reageren? Dus als iemand zegt, en ik noem maar gewoon een voorbeeld "Hoi Vrouwjagersma wat zit je haar leuk en de Holocaust is een fabeltje en nieuwe aardappels zijn helemaal niet bijzonderder dan oude." Dan zeg ik gewoon: "Ja, ik was bij Kapper Karel aan de Kerkstraat, kek kleurtje, of niet!" Want dat moet kunnen.
woensdag 28 juni 2017 om 20:35
Right. Very true, right.vrouwjagersma schreef: ↑28-06-2017 20:31Ja hoor eens, je kunt toch niet overal op reageren? Dus als iemand zegt, en ik noem maar gewoon een voorbeeld "Hoi Vrouwjagersma wat zit je haar leuk en de Holocaust is een fabeltje en nieuwe aardappels zijn helemaal niet bijzonderder dan oude." Dan zeg ik gewoon: "Ja, ik was bij Kapper Karel aan de Kerkstraat, kek kleurtje, of niet!" Want dat moet kunnen.
Of course. Magnificent. By all means.
woensdag 28 juni 2017 om 20:40
Maar er zijn ook mensen voor wie het anders werkt : die kiezen hun matties uit op dat nare stukje en slaan de rest over. Als je op dat vlak maar klikt, dan maakt het verder niet uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 28 juni 2017 om 20:40