Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 22:13
Zeg het maar. Heb gemaild.Watervrouw333 schreef: ↑28-06-2017 21:52Omdat pb niet werkt
Heb wel een pb via dat andere forum geprobeerd.
Niks geheimzinnigs maar ook beetje lastig toelichten op openbaar forum vind ik
woensdag 28 juni 2017 om 22:21
Niet dat ik heel vaak een pb stuur of krijg, maar ik vind het hoogst irritant dat je geen melding krijgt als je een pb hebt. En als je iemand anders een bericht stuurt 'moet' je dat eerst ergens op een topic melden, anders is er een kans dat het pas in st juttemus gelezen wordt.
Dat gezegd hebbende, ik heb vanavond iemand een bericht gestuurd (maar ik kan het me ook ingebeeld hebben).
Dat gezegd hebbende, ik heb vanavond iemand een bericht gestuurd (maar ik kan het me ook ingebeeld hebben).
woensdag 28 juni 2017 om 22:27
woensdag 28 juni 2017 om 22:37
Ja, ja, jij en Eindje. Jullie zijn me er eentje.missie_m schreef: ↑28-06-2017 20:12![]()
Ik deedMaar het is toch geen misdaad om kusjes te sturen als iemand afscheid neemt.Want die zie je dan nooit meer terug.
De keren dat we het niet eens waren konden we dat gewoon bespreken. Dan zeiden we 'wat doe je nou?" of "daar ben ik het niet eens mee". Je laat iemand toch niet vallen vanwege een meningsverschil of omdat men met de anderen mee wil lopen. Iemand de wind van voren kunnen geven of ontvangen en dan sorry kunnen zeggen is ook vriendschap.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 28 juni 2017 om 22:54
woensdag 28 juni 2017 om 22:56
Oh ok, nou dan zal dat wel net zo snel gefixed worden als de knop "mijn laatste'.doornroosje9 schreef: ↑28-06-2017 22:53Enn, ik kan ook geen PB's versturen. Geen nieuwe iig. Wel antwoorden op eerdere draadjes.
Kuch.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 28 juni 2017 om 23:00
Dat heb ik ook.doornroosje9 schreef: ↑28-06-2017 22:53Enn, ik kan ook geen PB's versturen. Geen nieuwe iig. Wel antwoorden op eerdere draadjes.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 28 juni 2017 om 23:03