Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 23:18
Toen kwam er een olifant met een hele lange fluit en ze leefden nog lang en gelukkig.
woensdag 28 juni 2017 om 23:32
Ik durf daar niet meer te lezen sinds het bericht van de juf (weet even niet meer wie het was) met het brugpiepertje dat een half jaar stuiterde over een aanstaand baby'tje en daarna zo teleurgesteld was. Hoewel het voor mij heel ver van mijn bed is, kreeg ik er een brok van in mijn keel. Wat een hoop kinderleed zit er toch achter veel deuren.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 28 juni 2017 om 23:34
Lemoos. Hartverscheurend.Dana schreef: ↑28-06-2017 23:32Ik durf daar niet meer te lezen sinds het bericht van de juf (weet even niet meer wie het was) met het brugpiepertje dat een half jaar stuiterde over een aanstaand baby'tje en daarna zo teleurgesteld was. Hoewel het voor mij heel ver van mijn bed is, kreeg ik er een brok van in mijn keel. Wat een hoop kinderleed zit er toch achter veel deuren.![]()
woensdag 28 juni 2017 om 23:36
Echt vreselijk.Dana schreef: ↑28-06-2017 23:32Ik durf daar niet meer te lezen sinds het bericht van de juf (weet even niet meer wie het was) met het brugpiepertje dat een half jaar stuiterde over een aanstaand baby'tje en daarna zo teleurgesteld was. Hoewel het voor mij heel ver van mijn bed is, kreeg ik er een brok van in mijn keel. Wat een hoop kinderleed zit er toch achter veel deuren.![]()
donderdag 29 juni 2017 om 00:10
Dat is dichterbij dan je denkt.
Ik zag laatst (vast hier op het grappige plaatjes topic) een plaatje waarbij de duivel nieuwkomers vertelt dat de hete kolen waar je met je grote blote pote overheen moet al lang vervangen zijn door slingerende legoblokjes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 29 juni 2017 om 00:13
donderdag 29 juni 2017 om 00:23
Had jij mijn quote gelezen en gezien dat ik een gedeelte had doorstreept? En een reactie gaf op het vet gedrukte?-Kia-Ora- schreef: ↑28-06-2017 20:24In mijn ogen was dat kusje enorm ongepast! Ze schreef racistische, discrimerende en beledigende woorden in haar post. Maar je voelde je niet geroepen om iets te zeggen over die walgelijke woorden die ze schreef? Wat nu dat heeft te maken met vriendschap? Heb je überhaupt wel gelezen wat ze schreef?
ps. Ik vind jullie reacties heel vaak onaardig én ongepast, maar ik heb jullie nog nooit verzocht om 'op te hoepelen'.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 juni 2017 om 00:25
Pffff
Ben je tegen familie en vrienden ook zo?
Kom je na weken weer terug op wat ze ooit gezegd hebben. Lijkt me echt doodvermoeiend.
donderdag 29 juni 2017 om 00:28
simbalabimba schreef: ↑28-06-2017 20:46'k Mis een kopje koffie smiley. En een 'Bed en Breakfast aflevering terug kijken' smiley.
voor @Bruise; ja ik heb d'r ook een hekel aan.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 juni 2017 om 00:38
Heb jij enig idee hoe lang, hoe vaak en hoeveel pagina's achter elkaar jullie bezig blijven met op-de-missie-treiterijen te plaatsen? Eentje was zo eerlijk en gaf die pesterijen toe en moest er van kotsen. Diegene hebben jullie daarna een permaban bezorgd.shifty schreef: ↑28-06-2017 20:49Het is ook geen misdaad. Maar als jij iemand vrolijk bijvalt die andere mensen hier komt uitkafferen dan is het ook niet raar als er vraagtekens worden gezet bij je beoordelingsvermogen. En dat is dan nog de meest positieve benadering aangezien het ook niet raar is als die vrolijke bijval suggereert dat je het dus heel erg eens bent met het gekaffer en je dus daarmee ook de uitgekafferden net zo hard schoffeert als de kafferende.
Maar ik begrijp hieruit dat sorry zeggen ook een optie is?
Is het niet over de kleur blauw, dan is het wel om een quote of een smilie. Klagen over irritatie. Maar de ergste zijn nog de verdraaiingen en valse beschuldigingen. Dat doen jullie ook bij anderen. Vinden jullie het dan gek dat er dan iemand komt en jullie de wind van voren geeft op een onaardige toon? Verwacht je dan werkelijk van mij dat ik ga zeggen "doe eens effe aardig tegen deze forumsters?" Meen je dat nou echt dat ik sorry ga zeggen voor iets dat ik niet gezegd heb?
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 juni 2017 om 00:48
Ik hier weet niet wie je met 'jullie' bedoelt (ik zit in kamp-ik-weet-niet-eens-hoe-je-de-naam-van-dat-smeersel-schrijft-maar-ik-eet-het-wel-graag). Maar ik weet wel dat in die post niet alleen iets stond wat je kunt vatten onder 'doe eens ff aardig tegen deze forumsters'. Maar ook een rant tegen 'moslims en negers'.missie_m schreef: ↑29-06-2017 00:38Heb jij enig idee hoe lang, hoe vaak en hoeveel pagina's achter elkaar jullie bezig blijven met op-de-missie-treiterijen te plaatsen? Eentje was zo eerlijk en gaf die pesterijen toe en moest er van kotsen. Diegene hebben jullie daarna een permaban bezorgd.
Is het niet over de kleur blauw, dan is het wel om een quote of een smilie. Klagen over irritatie. Maar de ergste zijn nog de verdraaiingen en valse beschuldigingen. Dat doen jullie ook bij anderen. Vinden jullie het dan gek dat er dan iemand komt en jullie de wind van voren geeft op een onaardige toon? Verwacht je dan werkelijk van mij dat ik ga zeggen "doe eens effe aardig tegen deze forumsters?" Meen je dat nou echt dat ik sorry ga zeggen voor iets dat ik niet gezegd heb?
Typerend weer, dat je daar overheen hebt gelezen. Of vond je het niet erg?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)