ruzie
woensdag 28 juni 2017 om 20:20
goedeavond lieve dames van het viva forum
Ik ben nieuw hier maar lees al wel een tijdje op VIVA
ik weet niet goed of ik hier mijn hart kan luchten, misschien stel ik me aan..
Ik heb sinds vorig jaar een relatie met een lieve man.
Onze relatie verliep door omstandigheden niet helemaal lekker (familie spanningen, werkstress etc.)
We zijn voor een korte periode uit elkaar gegaan... En zijn nu weer samen en aan het werken aan onze relatie.
Weer opbouwen dus... het enige probleem is dat ik heel snel wil en hij nog niet.
Hij is lief en we gaan op dates zoals we dat aan het begin ook deden maar hij houd me wel 'op afstand'
Gisteren avond hebben we aan de telefoon ruzie gekregen omdat ik bij hem wilde slapen en hij is daar nog niet klaar voor.
Dat betekend dat ik dat moet accepteren maar dat is wel moeilijk want ik mis dat..
Na het telefoongesprek ben ik gaan slapen, we zouden het er morgem (vandaag dus) verder over hebben..
Maar ik hoorde niets van hem in de ochtend, en ook niet in de middag..
Ik wilde eigenlijk hem dan maar met rust laten, dat is waarschijnlijk ook wat het beste was geweest..
Want ik heb hem net opgebeld.. En in plaatst dat ik rustig bleef ben ik behoorlijk overstuur geraakt.
om het feit dat hij niet heeft gebeld.
Heel kinderachtig misschien.
Je kan het ook zo zien dat ik uitmezelf moest bellen als ik dat zo graag wil...
maar het gaat mij er meer om dat ik de hele dag op mijn handen heb gezeten en dat hij rustig zijn ding doet.
Hij geeft aan dat hij dacht dat het een goed idee was als hij mij even een dagje met rust zou laten.
en dat hij het gevoel heeft dat hij niet goed genoeg is of niet voldoet...
wat moet ik doen...
Ik ben nieuw hier maar lees al wel een tijdje op VIVA
ik weet niet goed of ik hier mijn hart kan luchten, misschien stel ik me aan..
Ik heb sinds vorig jaar een relatie met een lieve man.
Onze relatie verliep door omstandigheden niet helemaal lekker (familie spanningen, werkstress etc.)
We zijn voor een korte periode uit elkaar gegaan... En zijn nu weer samen en aan het werken aan onze relatie.
Weer opbouwen dus... het enige probleem is dat ik heel snel wil en hij nog niet.
Hij is lief en we gaan op dates zoals we dat aan het begin ook deden maar hij houd me wel 'op afstand'
Gisteren avond hebben we aan de telefoon ruzie gekregen omdat ik bij hem wilde slapen en hij is daar nog niet klaar voor.
Dat betekend dat ik dat moet accepteren maar dat is wel moeilijk want ik mis dat..
Na het telefoongesprek ben ik gaan slapen, we zouden het er morgem (vandaag dus) verder over hebben..
Maar ik hoorde niets van hem in de ochtend, en ook niet in de middag..
Ik wilde eigenlijk hem dan maar met rust laten, dat is waarschijnlijk ook wat het beste was geweest..
Want ik heb hem net opgebeld.. En in plaatst dat ik rustig bleef ben ik behoorlijk overstuur geraakt.
om het feit dat hij niet heeft gebeld.
Heel kinderachtig misschien.
Je kan het ook zo zien dat ik uitmezelf moest bellen als ik dat zo graag wil...
maar het gaat mij er meer om dat ik de hele dag op mijn handen heb gezeten en dat hij rustig zijn ding doet.
Hij geeft aan dat hij dacht dat het een goed idee was als hij mij even een dagje met rust zou laten.
en dat hij het gevoel heeft dat hij niet goed genoeg is of niet voldoet...
wat moet ik doen...
woensdag 28 juni 2017 om 22:29
donderdag 29 juni 2017 om 07:13
Hoe doe je dat eigenlijk?
Werken aan een relatie?
Want volgens mij is het zo, zeker in het eerste jaar dat een relatie gewoon ontstaat.
Je date, je vindt elkaar leuk, en dat ontstaat er iets, gewoon helemaal vanzelf.
Dan merk je vanzelf dat je goed bij elkaar past.
Of juist helemaal niet, omdat bijvoorbeeld de behoeftes van beide niet matchen.
Dan werkt een relatie in mijn ogen dus niet
Dan huil je een doos tissues leeg en neem je afscheid van elkaar.
Werken aan een relatie?
Want volgens mij is het zo, zeker in het eerste jaar dat een relatie gewoon ontstaat.
Je date, je vindt elkaar leuk, en dat ontstaat er iets, gewoon helemaal vanzelf.
Dan merk je vanzelf dat je goed bij elkaar past.
Of juist helemaal niet, omdat bijvoorbeeld de behoeftes van beide niet matchen.
Dan werkt een relatie in mijn ogen dus niet
Dan huil je een doos tissues leeg en neem je afscheid van elkaar.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 29 juni 2017 om 09:55
Dus je wordt na de seks naar huis gestuurd? Ja, die man houdt van je, dat blijkt. Hij wil je alleen niet in zijn buurt hebben, daar issie gewoon nog niet klaar voor.pompommetje schreef: ↑28-06-2017 22:29Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Ik bedoelde niet dat ik elke avond bij hem wilde slapen maar..
ik ben uberhaupt nog niet welkom om bij hem te slapen.
En dat steekt.
donderdag 29 juni 2017 om 10:13
donderdag 29 juni 2017 om 11:45
O, maar als hij wel seks met je wil maar je mag niet een keer blijven slapen dan zou ik ook bedanken. Hij zegt dat hij daar 'niet klaar' voor is lees ik, maar voor seks wel. Leuke smoes, ja dag!
En op dee leeftijd en zo kort een relatie hebbende, er al voor moeten 'vechten' is onzin en zou niet moeten. Er zijn geen kinderen oid in het spel, dus waarvoor vechten.
Er zijn genoeg relaties die leuk en minder gecompliceerd kunnen verlopen.
En op dee leeftijd en zo kort een relatie hebbende, er al voor moeten 'vechten' is onzin en zou niet moeten. Er zijn geen kinderen oid in het spel, dus waarvoor vechten.
Er zijn genoeg relaties die leuk en minder gecompliceerd kunnen verlopen.
donderdag 29 juni 2017 om 13:04
Hij zegt helemaal niet duidelijk wat hij wil. Dan zou hij zeggen: neuken is prima, alles wat meer is heb ik geen trek in.Hunniebunnie schreef: ↑29-06-2017 12:51Binnen één jaar al zoveel gedoe. Wat wil jij en wat wil hij? Hebben jullie wel dezelfde verwachtingen? Hij zegt in ieder geval duidelijk wat hij wil, nu jij nog.
Maar dan zou TO wegrennen, dus houdt ie het vaag en haar onzeker.
donderdag 29 juni 2017 om 21:24
donderdag 29 juni 2017 om 21:37
eensch...Doreia schreef: ↑28-06-2017 21:21Ik denk dat je houden van verwart met 'yes ik heb er een aan de haak geslagen!'
Zo onzeker als jij je nu gedraagt, dat is niet gezond. Nog maar een jaar bij elkaar en al eens uit elkaar geweest en weer terug bij elkaar gekomen. En nu alweer dit verschil in snelheid.
Laat dit zitten en werk eerst eens aan je eigen onzekerheid. Want het staat je niet zo mooi.
donderdag 29 juni 2017 om 21:43
Mooi, probleem opgelost, slotje dan maar?pompommetje schreef: ↑29-06-2017 21:24Bedankt voor alle reacties.
We hebben er inmiddels goed over gepraat en we gaan dit weekend samen weg.
Dit was zijn idee en vind ik ontzettend lief.
We hebben vandaag afgesproken en het voelde goed nu we erover hebben gepraat.
We hebben allebei een rugzakje dat maakt het soms complex.
vrijdag 30 juni 2017 om 00:36
Have fun en veel succes.pompommetje schreef: ↑29-06-2017 21:24Bedankt voor alle reacties.
We hebben er inmiddels goed over gepraat en we gaan dit weekend samen weg.
Dit was zijn idee en vind ik ontzettend lief.
We hebben vandaag afgesproken en het voelde goed nu we erover hebben gepraat.
We hebben allebei een rugzakje dat maakt het soms complex.
donderdag 9 november 2017 om 17:39
Ja hoor. Je kunt hier schrijven wanneer het een vervolg is maar als het los staat dan kan een nieuw topic ook. De meeste mensen kijken ook bij actieve topics en daar staat de jouwe dan weer tussen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 9 november 2017 om 17:40
Ik kan geen nieuwe topics openen...viva-amber schreef: ↑09-11-2017 17:39Ja hoor. Je kunt hier schrijven wanneer het een vervolg is maar als het los staat dan kan een nieuw topic ook. De meeste mensen kijken ook bij actieve topics en daar staat de jouwe dan weer tussen.
Ik kan niet typen in het vak..
donderdag 9 november 2017 om 17:41
Graag of niet, zou ik zo denken. Dus sinds vorig jaar een relatie, eventjes uit elkaar geweest, nu weer samen en dan de boodschap "ik ben nog niet klaar voor samen slapen". Maar ondertussen wel sex hebben, daar is hij blijkbaar wel klaar voor dan.
Het enthousiasme spat er echt af, en voor mij zou het (in jouw plaats) niet meer hoeven.
Het enthousiasme spat er echt af, en voor mij zou het (in jouw plaats) niet meer hoeven.
donderdag 9 november 2017 om 17:44
Nou, het gaat om dezelfde relatie..
Voor de zoveelste keer zijn we tot de conclusie gekomen dat we niet bij elkaar passen..
Dit doet nog steeds even veel pijn.
Maar ik besef me heel goed dat ik deze keer echt door moet zetten..
Nou ga ik morgen tm zondag een weekend weg met familie. Dit weet hij niet. Het lukt me niet om afstand van hem te nemen.
Elke dag zoek ik contact (we zijn nu pas een paar daagjes 'uitelkaar' maar het boterde al langer niet meer zo goed..
Ik wil dus constant contact zoeken en blijven bellen zoals ik dat gewent was.
Mijn idee was om mijn telefoon niet mee te nemen tijdens dat weekend. zodat ik mezelf eigenlijk dwing even geen contact met hem te hebben.
Ik weet dat dit heel erg klinkt.. en jullie zullen me vast veroordelen hiervoor.
Ik vind het zelf ook erg dat ik zo moeilijk los kan laten.
Voor de zoveelste keer zijn we tot de conclusie gekomen dat we niet bij elkaar passen..
Dit doet nog steeds even veel pijn.
Maar ik besef me heel goed dat ik deze keer echt door moet zetten..
Nou ga ik morgen tm zondag een weekend weg met familie. Dit weet hij niet. Het lukt me niet om afstand van hem te nemen.
Elke dag zoek ik contact (we zijn nu pas een paar daagjes 'uitelkaar' maar het boterde al langer niet meer zo goed..
Ik wil dus constant contact zoeken en blijven bellen zoals ik dat gewent was.
Mijn idee was om mijn telefoon niet mee te nemen tijdens dat weekend. zodat ik mezelf eigenlijk dwing even geen contact met hem te hebben.
Ik weet dat dit heel erg klinkt.. en jullie zullen me vast veroordelen hiervoor.
Ik vind het zelf ook erg dat ik zo moeilijk los kan laten.