Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 juni 2017 om 12:09
Ik hou van scherpe, snelle, laagdrempelige, speelse, open doel, en een beetje zwarte humor. Heerlijk.
donderdag 29 juni 2017 om 12:10
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 29 juni 2017 om 12:11
Rosabella1 schreef: ↑29-06-2017 12:00Klop het is niet alleen missie,een paar dagen geleden was jij de klos en een paar weken dáárvoor was het Filee etc etc.
Het is dan ook heel normaal om namen te gaan roepen en te gaan trappen als je even niet zo lekker in je vel zit. Dat moet je maar gewoon over je heen laten komen? Niet in mijn wereld.
donderdag 29 juni 2017 om 12:14
Dit topic wordt precies gebruikt waar het voor bedoeld is. Dat jij bij het woord napraat denkt aan napraten over topics zegt iets over jou. Lees even de openingspost en je weet dat alles wat hier gebeurt, nou ja bijna alles, on topic is.Rosabella1 schreef: ↑29-06-2017 11:21Misschien moet dit topic gewoon eens weer gebruikt worden waar het in eerste instantie voor bedoeld was.. Napraten over topics,voor de rest van de onzin zijn kletstopics en ja dat geldt ook voor mezelf.
donderdag 29 juni 2017 om 12:14
Ik weet niet beter dan dat er op dit algemene speelveld allerlei sporten mogen worden bedreven, met in acht nem i ng van oa de algemene spelregels.
Bij mijn weten zijn er geen gereserverde velden, zitplaatsen enz.
Als je persee alleen maar wilt hockeyen, kun je beter naar een hockeyveld gaan en daar een veld en tijd inhuren.
Bij mijn weten zijn er geen gereserverde velden, zitplaatsen enz.
Als je persee alleen maar wilt hockeyen, kun je beter naar een hockeyveld gaan en daar een veld en tijd inhuren.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 29 juni 2017 om 12:16
Badkamer soppen met koffie?
donderdag 29 juni 2017 om 12:19
Wat ik toch wel bijzonder vind is dat mensen die zelf soms weken, maanden, jarenlang zelfs, zuigen, schelden, liegen, sneren, expres andermans standpunten verdraaien, altijd op de man spelen, onterecht staffen, anderen bannen aannaaien, forumstalken en anderszins negatief gedrag vertonen, nu ineens heel zielig gaan lopen doen.
@Impala, jij maakt je al jaren schuldig aan al het gedrag wat ik hierboven noem richting mij, en hoewel ik je daar meermaals vriendelijk, soms minder vriendelijk op heb gewezen en ook al meermaals gevraagd heb om ermee op te houden of om bepaalde zaken terug te nemen of te verwijderen, heb je letterlijk nog nooit aan dat verzoek gehoor gegeven.
Van de week deed je datzelfde ook bij Eleonora.
Ik vind het verbazingwekkend dat juist jij, iemand die ik al jaren ervaar als echt een zeer achterbakse pester, nu hier zielig loopt te doen over pesten.
@Impala, jij maakt je al jaren schuldig aan al het gedrag wat ik hierboven noem richting mij, en hoewel ik je daar meermaals vriendelijk, soms minder vriendelijk op heb gewezen en ook al meermaals gevraagd heb om ermee op te houden of om bepaalde zaken terug te nemen of te verwijderen, heb je letterlijk nog nooit aan dat verzoek gehoor gegeven.
Ik vind het verbazingwekkend dat juist jij, iemand die ik al jaren ervaar als echt een zeer achterbakse pester, nu hier zielig loopt te doen over pesten.
Am Yisrael Chai!
donderdag 29 juni 2017 om 12:19
fashionvictim schreef: ↑29-06-2017 11:28Het is natuurlijk best een beetje flauw om altijd maar over groepjes, meelopers en pesten te praten. Een medium als een forum nodigt nu eenmaal uit dat veel verschillende mensen op hetzelfde moment dezelfde of vergelijkbare mening verkondigen, dat gebeurt in ieder topic. Zo werkt een forum gewoon.
Bespaar je de moeite; dit is in de loop der jaren al tig keer gezegd, maar er wordt nooit op gereageerd.
donderdag 29 juni 2017 om 12:23
Omgekeerde wereld dit.fashionvictim schreef: ↑29-06-2017 12:19Wat ik toch wel bijzonder vind is dat mensen die zelf soms weken, maanden, jarenlang zelfs, zuigen, schelden, liegen, sneren, expres andermans standpunten verdraaien, altijd op de man spelen, onterecht staffen, anderen bannen aannaaien, forumstalken en anderszins negatief gedrag vertonen, nu ineens heel zielig gaan lopen doen.
Maar ik ga er niet inhoudelijk op in, dan worden mijn woorden alleen maar weer verdraaid.
Ik staf je post wel want dit laat ik me niet allemaal zeggen.
En jij gaat onder de negeer.
impala wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:28
4.06% gewijzigd
.
donderdag 29 juni 2017 om 12:26
Mag ik je eraan herinneren dat je nog niet zo lang geleden mij valselijk beschuldigde in diverse topics, ik jou meermaals vroeg om dat terug te nemen en zelfs vroeg of het niet normaler was om sorry te zeggen als je keihard over iemand zit te liegen, en dat je dat wederom weigerde? Ik wil de quotes er wel bij zoeken, hoor.
Of al die kutopmerkingen over mijn afkomst, mijn kinderen, mijn partner, zelfs mijn ouders, die je in de loop der jaren over me hebt gemaakt, vaak nog met meerdere mensen die je dan gingen bijvallen?
Of alle flagrante verdraaiingen van mijn woorden, me bewust zwart maken in topics waar ik niet eens aan meedeed en dat soort fratsen?
En de laffe manier waarop elke keer als ik je daar, zoals ik nu ook weer doe, gewoon direct zelf op aanspreek in plaats van achterbaks te gaan lopen staffen en dat je dan heel toevallig ineens "er gewoon niet meer op ingaat"?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:37
Reden: schelden
Reden: schelden
5.23% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
donderdag 29 juni 2017 om 12:27
Ja, gezellig.Mother_Earth schreef: ↑29-06-2017 11:42Nou leer Missi het hockeyen dan maar, nodig haar eens uit en denk niet meteen het verkeerde als ze de hockeybal nog eens aanziet voor een voetbal want misschien is het wel een hockeybal die jij aanziet voor een voetbal.
Is dat nog te volgen zo![]()
Een van de redenen waarom mensen die hier als pesters worden neergezet niet meer op actueel discussiëren is omdat ze geen zin meer hadden om ongevraagd berichten te ontvangen van Missies vriendin Eindeloos waarin ze werden uitgemaakt voor zaken als *iemand die voor geld haar lijf verkoopt aan verdrinkende vluchtelingen*, met de toevoeging dat ze je wel weten te vinden, *vrouw van lichte zeden met een ernstige ziekte*. (Vul tussen de sterretjes maar wat grove scheldwoorden in en zet er verder nog wat persoonlijke informatie bij, waardoor duidelijk wordt dat de afz inderdaad wist wie ze voor zich had.)
Op facebook, omdat ze ooit niet hadden voorzien dat als je hier je irl identiteit openbaart dat van zulke vérstrekkend intimiderende gevolgen zou kunnen hebben.
En ja, er is aangifte gedaan en de hele rataplan, voor het geval je je dat afvraagt. Maar dit soort dreigementen via internet blijkt juridisch moeilijk aan te pakken. Het is ook allemaal doorgegeven aan de mods hiero, met bewijzen erbij. Maar die keken de andere kant op.
Meer ga ik er niet over schrijven, want het openbaar maken van dreigmails is hier ironisch genoeg banwaardig, of pesten.
dana wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:39
0.16% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 29 juni 2017 om 12:27
donderdag 29 juni 2017 om 12:29
donderdag 29 juni 2017 om 12:30
Waarom mag jij altijd alles over iedereen zeggen maar kan je kritiek aan jouw adres niet incasseren?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
donderdag 29 juni 2017 om 12:31
Nou, dat pleit dan voor je.
Het feit dat je eerst oproept om man en paard te noemen en vervolgens mensen gaat lopen staffen als ze dat doen, siert je dan weer niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)