Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De anhouderT wint. Ik heb maar drie keer een bericht hoeven staffen, maar dan wordt het ook gewijzigd. Tsjongejongejonge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nouschi schreef:
29-06-2017 18:55
Kunnen we weer lekker gaan zuigen en sneren?
Ik heb chocolade taart
Afbeelding

Plaatjesplakken gaat al niet meer 🙁
blijfgewoonbianca schreef:
29-06-2017 18:57
ik heb het door de kapper vast laten lakken. " niks meer aan doen " zei de kapster " het zit bééldig "
Pittig, kort en rood?
Weten jullie wat lekker is? De brownievlaai van de multivlaai. En ik heb die in huis vandaaag :D
Wat leuk Katalina en Micchan! Gefeliciteerd! Voelen jullie je goed?

Ik ben nu 14 weken en ik herken die plotselinge drang naar een bepaald soort eten heel goed :proud:
Amaqanda schreef:
29-06-2017 18:51
Ik mopper niet.
Dat ik een nieuwe hobby heb en hier dan dus minder, bedoel je zeker?!
Pestkop!
FiIee schreef:
29-06-2017 19:02
Ik heb chocolade taart
Afbeelding

Plaatjesplakken gaat al niet meer 🙁
Afbeelding
Bijgelezen, reuzehonger, dus snel aan de Indiase kippensoep met naan.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Lady_Voldemort schreef:
29-06-2017 18:47
Maar ik hou zo van die bruine streepjes op mijn tosti!
Je kunt ze ook op het roostertje van de oven bakken. Of in een grillpan (oké, over nutteloze keukendingen gesproken, maar voor tosti's zijn ze fijn).
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
BridgetteDubois schreef:
29-06-2017 19:06
Wat leuk Katalina en Micchan! Gefeliciteerd! Voelen jullie je goed?

Ik ben nu 14 weken en ik herken die plotselinge drang naar een bepaald soort eten heel goed :proud:
Bij mijn jongste had ik dat helemaal niet, in het begin. Bij mijn oudste daarentegen... verschrikkelijk. En ook alleen maar hele nare dingen he, zoals koffie-ijs, mayonaise en leverworst.
Falathiel schreef:
29-06-2017 19:06
Weten jullie wat lekker is? De brownievlaai van de multivlaai. En ik heb die in huis vandaaag :D
Multivlaai is geen vlaai (volgens de Limburgers). Maar fijn dat hij lekker is.
29-06-2017 18:57
ik heb het door de kapper vast laten lakken. " niks meer aan doen " zei de kapster " het zit bééldig "
O, mijn excuses dan.
Ik had je post helemaal fout geïnterpreteerd.

(dit schrijven deed helemaal geen pijn trouwens)

@Dana: worteltjes zijn ook leuk uit de grillpan. Omdat ze van die gezellige streepjes krijgen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Elfje112 schreef:
29-06-2017 19:12
Multivlaai is geen vlaai (volgens de Limburgers). Maar fijn dat hij lekker is.
Snap ik. Net zoals Bosche bollen die niet van Jan de groot zijn geen bossche bollen genoemd mogen worden.

Maar voor de makkelijkheid noem ik het wel even zo
Lady_Voldemort schreef:
29-06-2017 18:47
Maar ik hou zo van die bruine streepjes op mijn tosti!
Afbeelding
GenieInABottle schreef:
29-06-2017 15:38
Nee, dat is niet wat ik bedoel.

Nee, dat zou ik idd niet pissed zijn. Én ik heb er geen moeite mee als men mij aanspreekt op hetgene dat ik hier neerplemp én ik heb zelfreflectie én boven alles doe ik al die dingen niet die in dat rijtje staan (tenminste niet die ik me nu zo kan herinneren), dus ik krijg niet zo'n post. En als ik het goed herinner (nog steeds te lui om terug te zoeken): er is zelfs aangeboden om bewijs aan te leveren.

Dat jij leest wat jij leest wil niet zeggen dat dat daar ook staat. Ik kan me wel indenken dat als bovenstaande jouw mening over Impala is, en de manier waarop er met / tegen / over en door jou wordt gecommuniceerd dat dit wel de manier is waarop jij het leest. Zowel haar post (van FV) als die van mij. En ik schat zo maar in dat door jouw beeld (neutraal en rechtvaardig en correct) je haar posts leest zoals jij die leest.

Laten we het er maar op houden dat mijn wereld- en mensbeeld iets anders uitziet dan de jouwe.
Zit me nu te bedenken waneer ik voor het laatst diep beledigd was... volgens mij toen ik 5 was en niet naar de kroeg mocht met mijn opa en al mijn neven wel. Toen heb ik maar besloten dat beledigd voelen een naar iets is, dus dat doe ik maar niet meer. Misschien een tip voor jou?
:lijstje: :sun: :daisy: :there: :redrose: :cheer2: :mail: :koffie: :cheers: :cheer2: :flag: :loveys: @( :bunny: :peep: :cat:

Dat klinkt zo:"Je denkt dat je leest dat Impala vals beschuldigd word maar dat betekend niet dat het echt zo is, want jij beeldje dat in omdat ze zo naar tegen je doen".

Wat weet je uberhaupt van mijn wereldbeeld en mensbeeld? Misschien is mijn mens en wereldbeeld ook wel anders. Menig forummer was allang afgehaakt, gebukt gegaan of meeloper geworden bij de eerste pagina's. Ik zit hier toch al een hele tijd én ik kom voor mezelf op.

Ik kan me niet herinneren dat ik als vijfjarige een opa had die naar de kroeg ging, ik kan me niet eens herinneren dat ik een opa had, ik kan me niet eens herinneren hoe het is om als vijfjarige me beledigd te voelen, Ik kan me niet eens herinneren dat ik me als vijfjarige kopzorgen maakte omdat ik niet mee naar de kroeg mocht gaan. Misschien wist ik niet eens wat beledigen was, misschien wist ik niet eens wat een kroeg was. Terwijl ik nog heel veel weet van toen ik vijf was.

:rose: :fortune: :rofl: :cheer: :sun: :cheer2: :redrose: :popcorn: :idee: O_O :hello: :flag: :redrose: :high5: :rose: :muziek: :clown:

En tenslotte nog:

:photo:
missie_m wijzigde dit bericht op 29-06-2017 19:24
8.02% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Nouschi schreef:
29-06-2017 18:55
Kunnen we weer lekker gaan zuigen en sneren?
ik zuig niet weer aan je tepels, hoor. En waar wil je deze keer gesneerd worden?
29-06-2017 19:18
Afbeelding
:rofl:
Hee, wat een goed idee: worteltjes in de grillpan. Heb ik werkelijk nog nooit aan gedacht. Ik had ooit zo'n pan in m'n kerstpakket en gebruik 'm maar zelden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
29-06-2017 19:00
De anhouderT wint. Ik heb maar drie keer een bericht hoeven staffen, maar dan wordt het ook gewijzigd. Tsjongejongejonge.
Dus..... de aanhouder wint. Biedt perspectief, of ; is rete-eng dat het zo kan. Maar was een lollig experimentje.
Ik heb even een rondje blokkeer de hardnekkige zeikerts gedaan. Als iedereen nou stopt met quoten gaat het weer helemaal gezellig worden :biggrin: :biggrin: :biggrin:
feow schreef:
29-06-2017 19:15
O, mijn excuses dan.
Ik had je post helemaal fout geïnterpreteerd.

(dit schrijven deed helemaal geen pijn trouwens)

Held van me !!

@Dana: worteltjes zijn ook leuk uit de grillpan. Omdat ze van die gezellige streepjes krijgen.
Zebra's vind je zeker ook gezellig ?
Dana schreef:
29-06-2017 19:20
Hee, wat een goed idee: worteltjes in de grillpan. Heb ik werkelijk nog nooit aan gedacht. Ik had ooit zo'n pan in m'n kerstpakket en gebruik 'm maar zelden.
Courgette grillen in de grillpan is ook lekker.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-06-2017 19:21
Ik heb even een rondje blokkeer de hardnekkige zeikerts gedaan. Als iedereen nou stopt met quoten gaat het weer helemaal gezellig worden :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Doei dan maar :bye:
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-06-2017 19:21
Laat me je quoten, zodat de rest dit ook kan lezen. :proud:
BridgetteDubois schreef:
29-06-2017 19:27
Doei dan maar :bye:
Ik hartje brie. Jeweettog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven