Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 juni 2017 om 17:54
donderdag 29 juni 2017 om 17:56
Inderdaan om te janken, je maakt je boos om niks. Een stroman is een term uit de argumentatieleer. Ik had het dus over de tekst van Nessemeisje en haar wijze van argumenteren. Dat jij dan denkt dat het over haar gaat, dat is inderdaad vrij droevig. Zo komen de misverstanden in de wereld.
Ik weet nog niet wat ik ga eten anders praatte ik graag mee. Chips, denk ik.
donderdag 29 juni 2017 om 17:57
Ja!
En de quote-functie ook trouwens, even daarna. Las ik ook iemand over mopperen.
Ik heb een nieuwe hobby!
donderdag 29 juni 2017 om 17:58
Ik dacht dat je de originele stroman bedoelde, die waar die stroman in de argumentatieleer aan ontleend is.orkenflow schreef: ↑29-06-2017 17:56Inderdaan om te janken, je maakt je boos om niks. Een stroman is een term uit de argumentatieleer. Ik had het dus over de tekst van Nessemeisje en haar wijze van argumenteren. Dat jij dan denkt dat het over haar gaat, dat is inderdaad vrij droevig. Zo komen de misverstanden in de wereld.
Misverstandje dus. Maar een best wel voor de hand liggend misverstand.
.
donderdag 29 juni 2017 om 18:01
Hartverscheurend dit.blijfgewoonbianca schreef: ↑29-06-2017 14:06Wat een treurigheid weer, zeg.
Ik ga eens heel verstandig doen en naar de kapper toe, ipv de waarheid te schrijven.
Ik tel straks de bannen wel, want er wordt als een malle gestaft. Same old, same old.
Gisteren deed iemand op verzoek lief tegen jou en schreef dat je haar zo leuk zat.
En dan schrijf je dít?
Boehoehoehoe.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 29 juni 2017 om 18:02
Exotisch, hou je het bij puur chips of met een lekkere dip? Hmm, ik krijg nu zin in chips met chili-cocktaildip.orkenflow schreef: ↑29-06-2017 17:56Inderdaan om te janken, je maakt je boos om niks. Een stroman is een term uit de argumentatieleer. Ik had het dus over de tekst van Nessemeisje en haar wijze van argumenteren. Dat jij dan denkt dat het over haar gaat, dat is inderdaad vrij droevig. Zo komen de misverstanden in de wereld.
donderdag 29 juni 2017 om 18:07
BridgetteDubois schreef: ↑29-06-2017 18:03Witte bonen in tomatensaus, gekookte nieuwe aardappels (ja heb ze gevonden vrouwjagersma) en een notenburger...
Niks bijzonders vergeleken bij al jullie lekkernijen.
donderdag 29 juni 2017 om 18:13
Gisteren te horen gekregen dat ik nu 11 weken ben, ik weet het pas sinds 6 juni haha.BridgetteDubois schreef: ↑29-06-2017 18:00Oh logisch! Hoeveel maanden/weken ben je?![]()
Enne tosti's zijn altijd goed hoor!
Jaaa tosti-ijzer staat tegenwoordig standaard op het aanrecht
donderdag 29 juni 2017 om 18:30
Voor mij de pure!GenieInABottle schreef: ↑29-06-2017 18:00Ren, eigenlijk niet aan gedacht. Bij Duitsland denk ik aan Nutella en die is bah. Zaterdag even naar Duitsland dan
Roosje, oh, dat klinkt hoopvol!!!! Ik hou je op de hoogte, of zal ik twee brieven sturen, eentje op jouw naam?![]()
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 29 juni 2017 om 18:34
Omg, the horror!Lady_Voldemort schreef: ↑29-06-2017 18:33Mijn tosti-ijzer is kapot gevallen
Maar toch gefeliciteerd hoor Katalina!
Dankjewel!
donderdag 29 juni 2017 om 18:35
'T is DUO penotti mevrouw Roos. Puur met wit dus?
En waar kan ik zeggen dat het naar toe moet? Is Doornroosje met de verbrande tuin in België voldoende voor de postbode?
donderdag 29 juni 2017 om 18:36
Ik ben de outfits vast aan het naaien ik heb al 2 af
charlottew88 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 18:38
36.28% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 29 juni 2017 om 18:37
Heb je een grill? Dat gaat ook goed!Lady_Voldemort schreef: ↑29-06-2017 18:33Mijn tosti-ijzer is kapot gevallen
Maar toch gefeliciteerd hoor Katalina!
En idd gefeliciteerd Katalina
donderdag 29 juni 2017 om 18:38
Lady_Voldemort schreef: ↑29-06-2017 18:39Of gewoon in de koekenpan. Aan twee kanten bakken in een beetje boter, even de deksel erop en klaar.
Een krok mesjeu!
donderdag 29 juni 2017 om 18:38
O, maar ik vis er de pure uit hoor.GenieInABottle schreef: ↑29-06-2017 18:35'T is DUO penotti mevrouw Roos. Puur met wit dus?
En waar kan ik zeggen dat het naar toe moet? Is Doornroosje met de verbrande tuin in België voldoende voor de postbode?
Doe maar groene tuin ipv verbrande. Dat is duidelijker. Mijn man is nogal gefascineerd door groen gras
Life is short. Eat dessert first.