Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ThunderassMan schreef:
30-06-2017 13:55
Oh. We beginnen weer opnieuw, begrijp ik?
Afbeelding
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
30-06-2017 13:57
Dan doe ik even lekker vals :mrgreen: over een net geopend topic is vaak nog niet zo heel veel te vertellen, het vermelden ervan op Napraat nodigt vaak uit, aan de reacties te zien, om er een kijkje te nemen en te gaan posten.

B) Tjee zeg, heb je dat topic op Actueel gezien, gaat over het niveau van de rechtstaat.
.

Ik heb er trouwens even op gelet, en het is héél makkelijk om meer dan 10 normale topics te vinden op Actueel, waar mensen gewoon inhoudelijk en op niveau discussiëren. Ga er eens kijken, je steekt er nog eens wat van op. ( Disclaimer: 'Je' natuurlijk niet lezen als 'jij' :proud: )
impala wijzigde dit bericht op 30-06-2017 14:01
4.81% gewijzigd
.
Nou, als ik dan tóch mijn mening moet geven: ik vind napraat bij uitstek het topic om fitties uit te praten. Niet dat ik er soms niet moedeloos van word, maar ik heb de fitties graag centraal.
OK, je mag natuurlijk ook vinden dat de napraat specifiek en alleen bedoeld is om na te praten over topics. En dat al het andere hier niet thuis hoort. Daar kan ik op zich niks tegenin brengen; maar dan ben je het dus niet eens met mijn stelling dat die functie op zichzelf/alleen niet zo veel waarde heeft EN dat het gezeik zich dan ergens anders naartoe verplaatst.

Mijn mening is dat dit juist een prima plek is voor beiden (en dus algemeen forumgeneuzel) en dat die behoefte er dus is aangezien de napraat daar dus automatisch aan is 'opgeofferd'. Dat is niet zo gekozen; dat is zo ontstaan. Dan kan je proberen krampachtig de napraat 'schoon' te houden, maar je kan ook concluderen dat de omvang groter is gegroeid dan de oorspronkelijke bedoeling en dat we dan beter de naam/functie van dit topic kunnen aanpassen naar de manier waarop het gebruikt wordt en waar dus schijnbaar behoefte aan is.

Wat mij betreft hoeft de naam niet anders overigens; het maakt mij niet zo veel uit hoe het heet.
-Puss-in-Bootz- schreef:
30-06-2017 13:53
Van dat gezeik hier over wat er wel en niet gezegd mag worden en wel en niet geplakt mag worden krijg ik heel veel zin om kattenplaatjes te plakken en ja, zelfs muzieklinkjes.
Ik vind dat zó kinderachtig. Waarom zou je? Ga gewoon ergens anders lezen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-Puss-in-Bootz- schreef:
Van dat gezeik hier over wat er wel en niet gezegd mag worden en wel en niet geplakt mag worden krijg ik heel veel zin om kattenplaatjes te plakken en ja, zelfs muzieklinkjes.

Ik ook. Dus bij deze:

Afbeelding

En bijpassende muziekje: TPUSA met Kitty: PURRRR. :heart:

https://www.youtube.com/watch?v=Axc89FkPTdQ
-Puss-in-Bootz- schreef:
Haha, ik heb precies hetzelfde.
Dana schreef:
30-06-2017 13:59
Sorry, ik vind jou een superleuke forummer maar op dit onderwerp vind ik je zwaarvermoeiend (ja en ik weet dat dat laatste wel wederzijds zal zijn).

Een apart uitvechttopic openen.... dát mág niét.

Een apart clubhuis wel, een apart kattenplaatjestopic wel, een muzieklinkjestopic wel, maar een apart napraat of uitpraat of uitvechttopic..... mag volgens de huisregels van dit forum niet. Gewoon écht niet. Huisregels.
Dit! Al zo vaak uitgelegd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-06-2017 14:01
Ik vind dat zó kinderachtig. Waarom zou je? Ga gewoon ergens anders lezen!
Dat kan jij ook doen, en zolang er in de OP staat dat het mag in dit topic zie ik niet waarom ik dat dus niet zo mogen of willen.

Vetes uitvechten mag niet dus daar kan je dan wat van zeggen. En terecht.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 30-06-2017 14:05
11.63% gewijzigd
ThunderassMan schreef:
30-06-2017 12:53
Katten (zelfst. naamw.) en gladjakkermannen........ Ik had beter kunnen gaan werken vandaag.
Jammer weer.
+veel
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Nouschi schreef:
30-06-2017 13:58
Dat sloeg op deze zin van jou

"Maar dan reageer ik daar gewoon niet (meer) op. "
Ach zo.
Fee-de-Goede schreef:
30-06-2017 14:02
Ik ook. Dus bij deze:

Afbeelding

Ik vind dít dus een zuivere vorm van zieken.
.
Lady_Voldemort schreef:
30-06-2017 14:05
Of je legt je erbij neer dat deze golfbeweging nou eenmaal inherent is aan de napraat, al 87 delen lang, en als het weer poezenplaatjesplaktijd is ga je even ergens anders lezen, heel simpel.
.

Probleem is dat je je er wel doorheen móet werken om te zien wanneer er weer iets zinnigs wordt gemeld,
.
Nouschi schreef:
30-06-2017 13:37
Maakt niet uit toch? Als er niks na te praten valt of het bevalt je niet of je wilt poezenplaatjes plakken dan ga je ergens anders lezen, heel simpel toch?
Of je legt je erbij neer dat deze golfbeweging nou eenmaal inherent is aan de napraat, al 87 delen lang, en als het weer poezenplaatjesplaktijd is ga je even ergens anders lezen, heel simpel.
impala schreef:
30-06-2017 14:04
Ik vind dít dus een zuivere vorm van zieken.
Of gewoon een beetje humor. Die 3000 posts van de week van jou en anderen: Dat was pas zieken. Met een hoofdletter Z. En wel verboden. Zie OP.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 30-06-2017 14:09
10.83% gewijzigd
Ik begin nu trouwens te snappen waarom je niet meer snel mag reageren, zo proberen ze de timewarp aan te pakken. Maar het werkt niet.
.
Lady_Voldemort schreef:

Precies.
impala schreef:
.

Ik heb er trouwens even op gelet, en het is héél makkelijk om meer dan 10 normale topics te vinden op Actueel, waar mensen gewoon inhoudelijk en op niveau discussiëren. Ga er eens kijken, je steekt er nog eens wat van op. ( Disclaimer: 'Je' natuurlijk niet lezen als 'jij' :proud: )
Nieuwsgierigheid is lang niet altijd negatief. :)

Voorlopig lees ik even alleen maar voor de leuk.
Al zal ik daar,in dat topic, nog wel een artikel plaatsen, als tegenhanger voor de luisterlinkjes.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
FiIee schreef:
30-06-2017 14:09
Ik dacht dat deel 86 al gesloten was?
Of kijk ik naar een slechte herhaling?
Heb je je ogen op of dicht?
simbalabimba schreef:
30-06-2017 14:08
Nieuwsgierigheid is lang niet altijd negatief. :)

Voorlopig lees ik even alleen maar voor de leuk.
Al zal ik daar,in dat topic, nog wel een artikel plaatsen, als tegenhanger voor de luisterlinkjes.
.

Joh, doe het gewoon hier, Dán is het pas een tegenhanger.
Dit is trouwens een hypothetische tip. Ik ben niet van kwaad met kwaad vergelden.
.
impala schreef:
.

Probleem is dat je je er wel doorheen móet werken om te zien wanneer er weer iets zinnigs wordt gemeld,

Het is maar wat je zinnig vindt. Dat gezeik van deze week van jou vond ik dan weer niet zo zinnig. Maar wie houdt je tegen? Niemand hé.
Ik dacht dat deel 86 al gesloten was?
Of kijk ik naar een slechte herhaling?
impala schreef:
.

Dat was dan ook typisch zo'n stroman-onderdeel van de discussie.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
ThunderassMan schreef:
30-06-2017 14:00
Nou, als ik dan tóch mijn mening moet geven: ik vind napraat bij uitstek het topic om fitties uit te praten. Niet dat ik er soms niet moedeloos van word, maar ik heb de fitties graag centraal.
Precies.

En voor de aardigheid heb ik nog even naar de omschrijving van de het napraat topic gekeken:

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:
- Bans bespreken forum/overig/bantopic/list_messages/235701//
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

Dus je mag hier gewoon stoom afblazen EN offtopic kletsen; dus ook poezenplaatjes plakken en er vervolgens iets van vinden.
Wat dat betreft is de napraat dus gewoon bedoeld als een soort vergaarbak van forum-geneuzel.
Fee-de-Goede schreef:
30-06-2017 14:02
Ik ook. Dus bij deze:

Afbeelding

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven