Good Luck!
dinsdag 10 februari 2009 om 11:51
quote:bambino schreef op 10 februari 2009 @ 11:50:
Iemand enig idee van die reclame met dat hart dat je kan versturen van welk merk dat is? voor valentijnsdag.
Shit batterij leeg, kom straks wel even terugVolgens mij is dat van Verkade, ik heb die vorig jaar naar M zijn werk gestuurd. Ik zal even voor je zoeken.
Iemand enig idee van die reclame met dat hart dat je kan versturen van welk merk dat is? voor valentijnsdag.
Shit batterij leeg, kom straks wel even terugVolgens mij is dat van Verkade, ik heb die vorig jaar naar M zijn werk gestuurd. Ik zal even voor je zoeken.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 10 februari 2009 om 11:52
quote:bambino schreef op 10 februari 2009 @ 11:50:
Shit batterij leeg, kom straks wel even terug
Hier heb ik het vorig jaar gedaan link:
doordebrievenbus
Shit batterij leeg, kom straks wel even terug
Hier heb ik het vorig jaar gedaan link:
doordebrievenbus
dinsdag 10 februari 2009 om 11:59
dinsdag 10 februari 2009 om 12:12
Had net al een mail dat 3 mensen er nu bovenop gaan zitten (thuiszorg, KDV en integrale vroeghulp) die bereiken meer dan ouders alleen. Dus we moeten het maar afwachten. Als de thuiszorg er af gaat dan kunnen M en ik nooit meer samen 's avonds weg dus dat zou ik wel heel erg vinden.
dinsdag 10 februari 2009 om 12:28