Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:02
Jij en impala hebben dezelfde great mind.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:02
Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 12:59Gaan we hier nu ruzie maken omdat mensen niet snel genoeg reageren op de interessante schrijfsels van andere mensen?
![]()
![]()
![]()
zaterdag 1 juli 2017 om 13:03
Ja, wist ik ook niet.Lady_Voldemort schreef: ↑01-07-2017 12:59Gaan we hier nu ruzie maken omdat mensen niet snel genoeg reageren op de interessante schrijfsels van andere mensen?
![]()
![]()
![]()
Je dient binnen 5 minuten te reageren, en zèker niet posten wat iemand al voor je gepost heeft.
Werkt ook zo lekker hè, op een forum.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:06
Dat ligt er meer aan dat de mods zelf ook mee forummen, en dat er feedback topics zijn en dat je er geen permaban kunt krijgen.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:06
Nieuwe regelKnuffelheks schreef: ↑01-07-2017 13:03Ja, wist ik ook niet.
Je dient binnen 5 minuten te reageren, en zèker niet posten wat iemand al voor je gepost heeft.
Werkt ook zo lekker hè, op een forum.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:10
.
Feedback topics zijn er zeker, die heten zelfs letterlijk zo
Perma's delen ze volgens mij ook uit, maar dat weet ik niet zeker.
Maar dat de mods zelf ook mee forummen, én met open vizier werken is wel een belangrijke factor,
Verder hebben ze ook minder de neiging om de stasi uit te hangen en meer gevoel voor humor
(antwoord: ik ben een vastgeroest fossiel én er zijn een paar mensen waar ik wel aan gehecht ben)
impala wijzigde dit bericht op 01-07-2017 13:18
28.86% gewijzigd
.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:15
Nou, daar zijn ook wel fitties hoor. Maar die blijven wat het zijn, fitties. Omdat iedereen gewoon zijn ei kwijt mag en er niet selectief ! gegumd wordt, verzuurt het een stuk minder.
.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:19
zaterdag 1 juli 2017 om 13:19
Misschien kan je die paar mensen meenemen?impala schreef: ↑01-07-2017 13:10.
Feedback topics zijn er zeker, die heten zelfs letterlijk zoOeps verkeerd gelezen. Ik dacht dat je bedoelde: zijn er niet. Omdat we hier Napraat hebben als Feedback topic. Alleen is dat hier éénrichtingverkeer. En bij Fok niet. Daar krijg je echte feedback.
Maar dat de mods zelf ook mee forummen, én met open vizier werken is wel een belangrijke factor,
Verder hebben ze ook minder de neiging om de stasi uit te hangen en meer gevoel voor humor
WtFok doe ik eigenlijk nog hier??
(antwoord: ik ben een vastgeroest fossiel én er zijn een paar mensen waar ik wel aan gehecht ben)
zaterdag 1 juli 2017 om 13:22
Een aap?..
zaterdag 1 juli 2017 om 13:24
Na een jaar verloopt je ban automatisch, dus geen permaban.impala schreef: ↑01-07-2017 13:10.
Feedback topics zijn er zeker, die heten zelfs letterlijk zoOeps verkeerd gelezen. Ik dacht dat je bedoelde: zijn er niet. Omdat we hier Napraat hebben als Feedback topic. Alleen is dat hier éénrichtingverkeer. En bij Fok niet. Daar krijg je echte feedback.
WtFok doe ik eigenlijk nog hier??
Het is er ook stukken minder serieus als dit forum, er is meer te lachen.
Hier lijken de mods onzichtbaar te zijn, is er geen echte feedback.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:28
Mij ook te cryptisch. Apenkooi? Apenstreken? Slingeraandetuinslangaap? Apegapen?
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 13:28
3.05% gewijzigd
zaterdag 1 juli 2017 om 13:36
Je hebt geen idee wie die mensen zijn
Het motto heb je vijanden lief, vind ik wel een mooie !
.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:36
Ja. Ik dacht dat jij dat filmpje ook gezien had? Omdat je
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 1 juli 2017 om 13:38
Niet gezien. Ik moest gewoon lachen, omdat ik het al voor me zag. Als katten in onze tuin ruzie maken , gooi ik ze ook nat.simbalabimba schreef: ↑01-07-2017 13:36Ja. Ik dacht dat jij dat filmpje ook gezien had? Omdat jeom de opmerking van @bossanova.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:38
En omdat er meer mannen posten wellicht?
Edit: en ook mannen modereren
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 13:40
4.82% gewijzigd
Je bent zelf een theepot