Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:23
Waarom pijn? Komt toch allemaal in dezelfde pot terecht?impala schreef: ↑01-07-2017 12:18Tjonge, Fok is vijf keer zoveel waard
We estimate the website value of fok.nl is currently at $ 500,568.30.
We estimate the website value of viva.nl is currently at $ 153,037.20
Daily earning Fok uit Nederland : $ 668.53
Daily earnings Viva uit Nederkand: $ 155.05
Dat moet toch wel pijn doen.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:24
Altijd. Koelkast enzeau.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:27
.
Fok is niet van Sanoma. Toch?
edit: Nee
FOK! is een Nederlandstalige website en online gemeenschap met grotendeels actuele inhoud (nieuws, recensies, columns, opiniepeilingen). Gestart als jongerensite is de website niet meer voor jongeren alleen. FOK! werd opgericht door Danny Roodbol en is nog steeds eigendom van zijn bedrijf Kajira Webmedia.[1]
https://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!
Well done Danny !
Medewerkers:
FOK! wordt gerund door ruim 250 vrijwilligers. De siteleiding is in handen van vijf administrators:
Danny Roodbol, oprichter en eigenaar
Jolanda Roodbol (bijgenaamd Knorretje), echtgenote van eigenaar
Yvonne Heslinga
Peter Breuls
Johan Heslinga
Op 24 februari 2015 werd op het forum de honderdvijftig miljoenste post geplaatst.
http://wikivisually.com/lang-nl/wiki/FOK!
impala wijzigde dit bericht op 01-07-2017 12:35
70.52% gewijzigd
.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:42
Ah nog eentje die mij onder de negeer heeft. Verhelderend ditKnuffelheks schreef: ↑01-07-2017 12:41Fok is van Danny Roodbol.
En eerlijk is eerlijk, goed onderhouden, prima werkend forum.
Toch jammer, want ik post toch geregeld wat interessants. Zoals net.
.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:44
Jij moet niet zoveel aannames doen. Ik heb jou namelijk helemaal niet onder de negeer.
Nu wel. Helemaal klaar met dat gezuig.
anoniem_265461 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 12:45
0.15% gewijzigd
zaterdag 1 juli 2017 om 12:46
Ah ok foute aanname dan. Sorry,Knuffelheks schreef: ↑01-07-2017 12:44Jij moet niet zoveel aannames doen. Ik heb jou namelijk helemaal niet onder de negeer.
Nu wel. Helemaal klaar met dat gezuig.
Post je dan gewoon zonder te lezen vwat anderen zojuist hebben geschreven ?
impala wijzigde dit bericht op 01-07-2017 12:53
3.97% gewijzigd
.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:51
Goed om het nu zeker te weten! Geen flauw waarom ik dat dacht....
Misschien ligt het wel aan dat uitroepteken.... v!va en fok!.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:54
Je hebt vast meegekregen dat dit forum een tijdbug heeft, waardoor sommige reacties ineens later verschijnen of in de verkeerde volgorde. Vandaar dat niet iedereen onmiddellijk op jouw schrijfselen reageert. Ik zou het dus wat minder persoonlijk nemen allemaal.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:55
Dat scheelt wel eens een paar seconden of zelfs enkele minuten (hoewel ik me dát zelfs al afvraag), maar toch geen kwartier? Dat heb ik nog niet gezien althans. En mijn laatste edit is wel van 12.35 maar de rest stond er al een tijdje hoor.hebjehaarookweer schreef: ↑01-07-2017 12:54Je hebt vast meegekregen dat dit forum een tijdbug heeft, waardoor sommige reacties ineens later verschijnen of in de verkeerde volgorde. Vandaar dat niet iedereen onmiddellijk op jouw schrijfselen reageert. Ik zou het dus wat minder persoonlijk nemen allemaal.
.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:58
Door dat gestuiter van berichten en die rare volgorde zie je/ik nog wel eens een reactie over het hoofd.
En zo niet, dan toch.
zaterdag 1 juli 2017 om 12:59
Tuurlijk moet je dat zelf weten. Mag ik ook zelf weten waar ik op reageer?Knuffelheks schreef: ↑01-07-2017 12:59En al wil ik 6 keer achter elkaar hetzelfde posten, moet ik dat ook nog lekker zelf weten.
Ik heb me met die hele fittie van de afgelopen dagen afzijdig gehouden, maar het is een keer klaar hoor.
.
En al wil ik 6 keer achter elkaar hetzelfde posten, moet ik dat ook nog lekker zelf weten.hebjehaarookweer schreef: ↑01-07-2017 12:54Je hebt vast meegekregen dat dit forum een tijdbug heeft, waardoor sommige reacties ineens later verschijnen of in de verkeerde volgorde. Vandaar dat niet iedereen onmiddellijk op jouw schrijfselen reageert. Ik zou het dus wat minder persoonlijk nemen allemaal.
Ik heb me met die hele fittie van de afgelopen dagen afzijdig gehouden, maar het is een keer klaar hoor.
En dan nog? Moet ik binnen een bepaalde tijd op je reageren?
Schiet toch op mens.
zaterdag 1 juli 2017 om 13:00
Ook dat, ja.Knuffelheks schreef: ↑01-07-2017 12:59En al wil ik 6 keer achter elkaar hetzelfde posten, moet ik dat ook nog lekker zelf weten.